23 Eylül 2014 Salı

FLORMAR PİN-UP KOLEKSİYONU - INVISIBLE PORES - MAKYAJ BAZI

Herkese merhaba bugün sizlere flormarın pin-up koleksiyonundaki ınvısıble pores makyaj bazından bahsedeceğim:)

Öncelikle Türk firmaları arasında bulamadığımız ürünler vardı örneğin makyaj bazı,dudak bazı,kaş bazı,kaş maskarası gibi ürünleri bulmak sorun olduğu için ya pahalı markalara yada yurt dışı alışverişlerine yöneliyorduk tabi iki seçenekte maliyetli ve ürüne ulaşmak zordu,Flormar yeni ürünlerinde makyaj bazı,kaş ürünleri gibi ürünler çıkartarak tüketicilerin gözünde bir tık öne geçti ( uygun fiyatlı markalar arasında)

Gelelim bu koleksiyondaki iki makyaj bazından biri olan gözenek ve ince çizgilerin görünümlerini azaltan invisible pores e,ince yapılı bir baz yüzünüzde yağlı değil kadifemsi bir his oluşuyor hafif pudra bitişli özellikle t bölgesi yağlı karma - yağlı gözenekli ciltler için ideal





Ürünü aldığım günden itibaren kullanıyorum herhangi bir olumsuz yanı yok bana göre fondöten,bb kremlerden önce gün içinde parlayan alın,burun ve çene bölgeme yada tüm yüzüme uyguluyorum ve üstüne kullandığım fondötenin kalitesi artıyor gözenekeler daha az görünür olduğu için sağlıklı bir cilt elde ediyorsunuz:) Gün içinde ekstra yağlanma yapmadı,fondötenim daha uzun süre bozulmadan kaldı ve en önemlisi burun ve yanak çevremde gözenekleri daha az rahatsız edici görmem oldu:)

Kremsi bir yapısı var kolay uygulanabilir eğer gözenekli bir cildiniz var ise kullandığınız cilt ürünleri kötü görünüyor ise ve makyajınız hemen akıp gidiyorsa bu ürünü size önerebilirim:)
Bir diğer bazı jel formunda en yakın zamanda onu da alıp denemek istiyorum

Neyse efendim kısacası ben bu bazı gayet başarılı buldum en azından benim beklentilerimi karşıladı yapısı benefit professionel gibi hatta ondan ince bir yapıya sahip fiyatı şuan 25 tl bence bu fiyata böyle bir makyaj bazını alıp deneyin derim :)



Yanlış anlaşılma olmasın bazlar gözenekleri yok etmez tedavi etmez sadece cilt üzerinde ince bir tabaka oluşturarak cildi pürüzsüz gösterir:)



4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.Bir de Benefitle karışılaştırması olsa tadından yenmez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığım benefit yaz aylarında bitti:( alsam mı almasam mı diye düşünürken flormar çıkardı çokta iyi oldu çünkü ben çok büyük fark görmüyorum aralarında fiyat dışında:)burun ve yanak çevremde gözenekler var çok sorunlu değil cildim o yüzden bana hayli yetiyor bu ürün diğer çeşidi nasıl bakacağım:) şahsi görüşüm tekrar benefit almam yani flormar satmaya devam ettiği sürece yada elime geçerse karşılaştırma yazısı tabiki hazırlarım teşekkür ederim yorumun için:)

      Sil
  2. Türk firmalarının bu tarz güzel ürünler çıkarması çok güzel oldu denencekler listesine girdi sevgilerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum farlı şeylerin zamanı gelmişti zaten umarım daha da güzel ürünler çıkar teşekkürler:)

      Sil