11 Ocak 2015 Pazar

Heliocare Oil-Free Compact SPF 50 - Karma ve Yağlı Ciltler İçin Yağsız Renkli Güneş Koruyucu

Merhaba bugün sizlerle Dermomarket alışverişim sırasında numune olarak gönderilen ve benim çok severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum

HELİOCARE OİL-FREE COMPACT SPF 50 
Heliocare dermatoloji alanında güneş koruma ürünleri ile ün yapmış bir İngiliz firmasıdır
Heliocare ürünlerinin özellikleri ise

Cildinizi güneşin olumsuz etkilerine karşı korur
Erken kırışıklıkları engeller
Antioksidan özelliği ile cildinize bakım yapar
Cilt hasarlarına karşı korur
Foto yaşlanmayı engeller

Gelelim Heliocare in  kompakt formundaki yağsız karma ve yağlı ciltler için olan renkli güneş koruyucusuna



Ürünü ister kapatıcı olarak isterseniz fondöten olarak kullanabilirsiniz
Bendeki deneme boyu olduğu için 2.5 gr ama bunu bile uzun süredir kullanıyorum
Fair rengi tam cilt tonumda olduğu için çok doğal duruyor
Ayrıca numune üründe bile son kullanma tarihini takip edebilmemiz çok önemli 
Bu da Dermomarket.com sitesinin ne kadar özenli çalıştığını gösteriyor ki daha önce siteden ne kadar memnun olduğumu ürün ve hizmetleri açısından memnuniyetimi şuradaki yazımda bahsetmiştim
Ben stippling fırça ile fondöten olarak kullanıyorum
Bu tür fırçalar kompakt ürünleri dağıtma ve uygulamada gayet başarılı,makyaj süngeri ile çok güzel bir sonuç alıyorum
Fair rengi sarı alt tonlu
İnce kolay uygulanabilir bir yapısı var
Yağsız olduğu için pudra bitişli ama öyle çok mat durmuyor
Yüzü doğal ve canlı gösteriyor
Bunu kullandığım günler yağlanma için pudra kullanmıyorum
Gün içinde kalıcılığı gayet başarılı
Ekstra yağlanma parlama yapmıyor



Gördüğünüz gibi kapatıcılığı orta derecede
Yüzümdeki kırmızı sivilce izlerini kapatmada başarılı oldu
Eğer çok problemli sivilceli ve lekeli bir cildiniz yoksa size de yeterli gelecektir
Benim görüşüm cildinizdeki kusurları kat kat ürünle kapatıp hem cildinize zarar verip hemde kötü bir görüntü yaratmak yerinde doğala en yakın orta kapatıcı ürünler kullanmak

Amaç dövme kapatmak olmasa da yine de simsiyah bir dövme üzerinde tek kat uygulanmış halini de göstermek istedim
İki kat uygulayarak kapatıcılığını arttırabilirsiniz
İçeriğinde eğrelti otu ekstresi ve yeşil çay ekstresi bulunuyor
Bir süredir günlük olarak sadece bu ürünü kullanıyorum ve çok memnun kaldım
Yüzümde sivilce yada farklı bir soruna yol açmadı
50 faktörlü güneş koruması sayesinde gönül rahatlığı ile kullanıyorum
Eğer sizde benim gibi yaz kış güneş korumalı ürünler kullanıyor ve karma yağlı cilde sahipseniz kesinlikle önerebileceğim bir ürün oldu
Cilt tonunuza uygun rengi seçebilirsiniz renk seçenekleri mevcut
Kış döneminde cildim biraz daha kuru ve hassas oluyor ona  rağmen çok rahat kullandım
Heliocare ile ilk tanışma ürünüm oldu diğer güneş koruyucu ürünlerini de merak ediyorum açıkçası
Güneş koruyucu kremleri,jel ürünler,pudra ve kapatıcı ürünleri gibi ürün seçenekleri mevcut

Heliocare markası ve ürünlerini incelemek,satın almak için http://www.dermomarket.com/ sitesinden bakabilirsiniz
Sitede şuan Heliocare ürünleri indirimli

Ürünün kendi cildimde ki etkileri bu şekildeydi umarım faydalı olmuştur fikir açısından


Farklı konu ve ürünlerde görüşmek üzere diyorum görüşmek üzere:)




1 yorum:

  1. Ben de bu tarz Spectraban'ınkini kullanıyorum. Dermatologum önermişti. Cildime 1 ton koyu ama çok çok sevdim. Her yerde bulunmuyo ne yazık ki:( Heliocare'i de baya merak ediyorum bu tarz Lrp ve Bioderma'nın da var. Seçim yapmak zor:p

    YanıtlaSil