22 Ocak 2015 Perşembe

Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser - Pore Refining Tonic

Kiehl's ın Amazon Beyaz Kili içeren gözenek sıkılaştırıcı bu serisinin maskesini çok severek kullandığımı şurada ki yazımda bahsetmiştim
Şimdi ise serinin yüz yıkama jelinden ve toniğinden bahsetmek istiyorum
Kiehl's Rare Earth Deep Pore serisi Amazon Beyaz kili içermesi nedeniyle karma ve yağlı ciltlerde meydana gelen gözenekleri derinlemesine temizlemeyi,cildi arındırmayı,düzenli kullanımda gözenekleri sıkılaştırıp küçülttüğünü vaat ediyor
Ürünleri düzenli kullandım ve son biri iki kullanım kala yorumlarımı paylaşmak istedim









Ürünleri seri olarak kullanmak tek tek kullanmaktan çok daha fazla fayda sağlar
Bu serinin maske,tonik ve jeli yaz döneminde çılgınca belirginleşen gözeneklerime çok iyi geldiğini söyleyebilirim
Yazın iyice yağlanan cildimi çok iyi temizlediler ve gözeneklerin görünümünü azalttılar
Şimdi tek tek inceleyelim

Soyucu ve detoks etkili temizleyici
Krem yapıda bir ürün
İçerisinde küçük amazon beyaz kili tanecikleri mevcut fakat cildinize asla zarar vermiyor
Cildi çok iyi temizleyip tüm kalıntılardan arındırıyor
Gözenekleri derinlemesine temizleyerek görünümünü küçültüp sıkılaştırıyor
Kolay uygulanıp rahatlıkla temizlenebilir
Severek kullandığım bir ürün oldu özellikle yazın yüzümü temizlerken çok rahat ettim
Kış dönemi yanak bölgemi biraz kuruttu
İçeriğinde Alkol bulunuyor

Toniği ise cilt parlamasını azaltır,gözeneklerin görünümünü küçültür
Çift fazlı bir tonik
Temizlenmiş cilde sabah akşam kullanıma uygun
Gördüğünüz gibi içindeki amazon beyaz kili ile tonik losyonu birbirinden ayrışmış durumda iken çalkalayıp fazları karıştırdıktan sonra beyaz bir görünüm alıyor ve toniği bu şekilde kullanmak gerekiyor
Tonik cilt üzerindeki toksinleri temizleyip cildi yağdan arındırmayı ve parlamayı kontrol almayı sağlıyor
Cilde uygulandıktan birkaç dakika sonra yüzde mat bir görünüm bırakıyor
Set olarak bu toniği de severek kullandım
Yaz için çok uygun olsa da kışın yüzüm biraz kuruduğu için öncelik sıramda olmuyor
İçeriğinde Alkol bulunuyor
Ürünler gözenekleri tamamen yok etmiyor tabi ki ama seri olarak düzenli kullanımda fark olduğunu gösteriyor
Ürünlerim benim cildimde ki etkileri bu şekildeydi
Yaz döneminde çok severek kullansam da kış için kuruyan cildime uygun bulmadım
Ama eğer sizin yaz kış yağlı ve gözenek sorunlu cildiniz varsa arındırma ve temizleme konusunda başarılı bir seri deneyebilirsiniz:)


2 yorum:

  1. Kışin ilk gunlerinde kullandim yanagim pul pul döküldü üzerine bol nemlendirici sürdüğüm halde yazın yeniden kullanacagim

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil