4 Şubat 2015 Çarşamba

CHI INFRA SAÇ BAKIM SİSTEMİ

 Merhaba bugün Chı Türkiye tarafından denemem için gönderilen INFRA saç bakım setinden bahsetmek istiyorum.Benim marka ve ürünleri ile ilk tanışmam oldu ve kesinlikle bu seriyi çok beğendiğimi söyleyebilirim.Ombre işlemlerinden hasar gören ve parlaklığını kaybeden saçlarıma çok iyi geldi,saçlarımı canlandırdı ve ışıltısını korudu.Yurtdışın da çok popüler olan Chı ülkemizde yeni yeni tanınmaya başlıyor.Bir çok ünlünün de tercihi Chı den yana,markanın bir çok saç sorununa yönelik bakım ve şekillendirici ürünleri mevcut. Öncelikle sistem ve firma hakkında bilgi vermek istiyorum






                                          FAROUK SYSTEMS HAKKINDA
CHI ve BioSilk gibi dünyaca ünlü markaların yaratıcısı olan Houston merkezli Farouk Systems, yüksek kalitede profesyonel saç bakım ürünleri ile her gün milyonlarca kadına güzellik dağıtmaktadır. Mesleği kuaförlük olan Farouk Shami tarafından 1986 yılında kurulmuştur. Günümüzde 2500 'den fazla çalışanı ile dünya çapında 100'den fazla ülkede varlığını sürdürmektedir. Farouk Systems Felsefesi, saçlara canlı bir organizma anlayışıyla yaklaşmak ilkesi üzerine kurulmuştur. Amonyaksız kalıcı saç boyası gibi profesyonel ürünleri ile zamanla endüstrinin vazgeçilmezlerinden biri olmuştur. Farouk Systems 'Eğitim, Çevre ve Etik' prensiplerine dayalı en gelişmiş Amerikan teknolojisi ile profesyonel stilistlere daha güvenli ve sağlıklı çalışma ortamı sağlamayı misyon edinmiştir. Daha fazla bilgi için www.chi.com.tr sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


CHI INFRA SAÇ BAKIM SİSTEMİ 
Normal, kuru olmayan saç tiplerinin ve renk tonu açma gibi kimyasal işlem görmüş saçların günlük bakımı için geliştirilmiş bir sistemdir. CHI Infra serisi, saç bakımında CHI 44 Seramik ve Katyonik Nemlendirici Bileşimini kullanan ilk ürün serisidir. Bu sistemde saçların iç yapısına nüfuz edilerek nem ve dayanıklılık sağlanır. Söz konusu ürünler sayesinde saçlarınız daha kolay şekil alır, daha sağlıklı ve olağanüstü parlak bir görünüme sahip olurlar. Sistemin temelinde; kozmetik ürünler için özel olarak geliştirilmiş, ipek bileşenlerinin etkin olduğu, patentli CHI (Katyonik Nemlendirici Bileşim) teknolojisi yer alır. Bu teknoloji sayesinde ipek molekülleri saçın yapısına daha derin nüfuz ederek kalıcı hale gelir ve yıpranmış saçları onarıp nem seviyesini dengeleyerek saça güç ve esneklik katar.

INFRA SHAMPOO
 Nem Dengeleyici Şampuan Saçları nazikçe temizler. Saçların ve baş derisinin nem dengesini düzeltir. Daha sağlıklı ve daha kolay şekil alabilen saçlar yaratır. Olağanüstü parlaklık katar. İyonik ve katyonik nemlendirme teknolojisi kullanılarak üretilmiştir. Tüm saç tipleri için uygundur. 
Paraben ve Sülfat içermez
Krem yapıdaki şampuan yıkama sırasında saçlarımı çok güzel temizledi ve yumuşattı
Tek başına bile saçlarınızı kolay taranır hale getiriyor
Formülü nedeniyle yıpranmış ve hasar görmüş saçları canlandırıyor
Kullandığım süre zarfında hiç bir yan etkisini görmedim
Çok severek ve memnun kalarak kullanıyorum
Saça çok güzel nem veriyor
Saçlarımı erken yağlandırmadı
Saç uçları kuru,yıpranmış,hasar görmüş,saçlarınız varsa mutlaka bir deneyin derim

INFRA TREATMENT 
Günlük Koruyucu Bakım Saçların iç yapısını yeniden düzenler ve nem verir. Dayanıklılık ve esnekliği arttırır. Saçları ve saçların rengini korur. Daha sağlıklı ve daha kolay şekil alabilen saçlar yaratır. Olağanüstü parlaklık ve yumuşaklık katar. İyonik ve katyonik nemlendirme teknolojisi kullanılarak üretilmiştir. 
Saç kremi sevmeyen ben bile bu kreme bayıldım
Genelde daha çok nem versin,daha çok bakım yapsın diye maske kullanırım fakat bu bakım kremi aynı şekilde maske görevi görüyor
Çok kısa sürede saçları yumuşacık yapıyor ve kolay taranır hale getiriyor
Saçlarıma güzel nem verdiğini ve bakım yaptığını düşünüyorum
Çok memnunum kesinlikle

SILK INFUSION 
 İpek İçerikli Yeniden Yapılandırma Formülü Durulamayı gerektirmeyen, alkol içermeyen onarıcı bakım ürünüdür. İyonik ve katyonik nemlendirme teknolojisi kullanılarak üretilmiştir. Saçlarınızda mekanik ve çevresel yıpranmalara karşı kalkan görevi görür. Saçlarınızın daha yumuşak olmasını sağlar ve saçlarınıza parlaklık katar. Bu mükemmel onarıcı formül; zenginleştirilmiş doğal ipek, buğday ve soya proteini içerir. Tüm saç tipleri için uygundur. Bu durulanmayan bakım CHI Seramik, ipek, buğday ve soya proteinleriyle zenginleştirilmiştir. Bu hafif serum saçı ısıdan ve çevresel etkenlerden korunmasına yardımcı olur. Saça yumuşaklık pürüzsüzlük ve parlaklık verir.
Kilit içerikler 
 CHI seramik,  İpek proteini,  Buğday proteini, Soya proteini 
Kilit yararları 
 Saçı güçlendirir ve korur,  Nem ve parlaklık verir ,Saçları pürüzsüzleştirir .Özellikle fön makinası ve şekillendiricilerin zararlarından korur.

Paraben içermez
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
Çok beğendiğim bir saç bakım serumu oldu
Yıkama sonrası az bir miktar serumu saçlarımın boy ve uç kısımlarına uyguladım
Saçlarıma çok güzel parlaklık ve ışıltı verdi
Saçlarımı yumuşattı
Şekillendirme öncesi ısı dan koruyucu olması ayrıca benim için çok önemli bir özelliği
Saç üzerinde asla yağlı bir görüntü bırakmıyor
Saçın şeklini koruyor
Kuru yağlar gibi saç üzerinde çabuk emiliyor ancak kuru yağlardan çok daha fazla koruyor ve bakım yağıyor
Çok bereketli bir ürün az miktar kullanıldığı için uzun süreli kullanım imkanı veriyor

Kısacası bu üç ürünü birlikte düzenli kullanımda saçlarım daha yumuşak,parlak ve hasarı daha az görünür hale geldi.Saç uçlarımı nemlendirerek yıpranmış görüntüsünden uzaklaştırdı
Hepsinden ayrı ayrı memnun kaldım
Ancak arasından bir ürünü denemek için seçmeniz gerekirse Silk İnfusion ipek serumunu öneririm.Çünkü bir çok durulanmayan saç bakım ürününe göre çok daha başarılı buldum
Tabi ürünleri set olarak kullanımda çok faydasını göreceksiniz.

Yakın zamanda saçlarımı kestirip uçlarındaki yıpranmış görüntüden kurtulduğum için çok mutluyum
Hiç bir saç bakım ürünü ayrılmış saç uçlarınıza fayda etmez mutlaka kestirin böylelikle daha sağlıklı görünen saçlarınız olur ve daha sağlıklı uzatırsınız



Chı saç bakım ürünler hakkında detaylı bilgi için http://www.chi.com.tr/


İnstagram sayfaları : http://instagram.com/chi_turkiye/

CHI TÜRKİYE ye ürünler için teşekkür ederim



Sizin deneyip memnun kaldığınız yada bana önereceğiniz Chı ürün varsa yorum olarak yazın lütfen


Beni diğer sosyal medya hesaplarımdan takip ederseniz de çok mutlu olurum:)
Farklı ürün incelemelerinde görüşmek üzere diyorum:)












3 yorum:

  1. Chi ürünlerini ben de çok merak ediyorum ama fiyatları biraz pahalı sanırım

    YanıtlaSil
  2. Acaba ne kadar sürede kullanıp etkisini gördünüz. Ben 2 gün arayla saçlarımı bu set ile yıkadım yani toplamda 2 kere kullandım ama saçlarım kup kuru ztn kuru bir saçım vardı ama sanki daha da kurudu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba benim saçlarımın dipleri yağlı uçları kurudur. Genelde saçımı her gün yıkarım 1 aylık süre boyunca kullandım ve etkilerini yazmıştım.Hala da şampuanından bir tane daha kullanıyorum. Bende kuruluk yapmadı aksine çok yumuşattı saçlarımı, sizde bir süre daha deneyebilirsiniz.

      Sil