25 Şubat 2015 Çarşamba

La Roche Posay Effaclar Jel

Merhaba,bugün yağlı ve akneye meyilli ciltler için harika bir temizleyici olan effaclar jelden bahsetmek istiyorum.
Effaclar Gel hassas ciltler için yeni formülüyle cildi nazikçe temizler, kirden ve sebumdan arındırır. Ciltte temizlik ve tazelik sağlar. Rahatsızlık karşıtı ve yatıştırıcı etkileye sahip La Roche-Posay Termal suyu içerir. Cilde uyumlu pH'a sahiptir. Sabun, renklendirici madde, alkol ve paraben içermez.Ürünün sitesindeki açıklaması bu şekilde gelelim benim yorumlarıma


La roche posay ürünlerini genel olarak beğeniyorum her cilt tipi ve sorununa yönelik ürünleri olması çok güzel
Karmadan yağlıya dönük yanak bölgesi hassas,t bölgesi sivilceye meyilli cildim için Effaclar serinin bütün ürünlerini kullandım ve hepsinden de memnun kaldım
Bu seri ile beni ilk tanıştıran 6 yıl önce doktorum olmuştu
Sivilceli dönemlerimde bu jeli kullanmayı seviyorum
Yanak bölgemi kurutmadan yüzümü çok güzel temizliyor
Sivilcelerin daha çabuk iyileşmesini ve iz kalmamasını sağlıyor
Çok kısa sürede cildim normale dönüyor
Jel formundaki yapısıyla cilde uygulaması ve temizlenmesi kolay
Karma hassas ciltlerin bile rahatlıkla kullanabileceği bir ürün
Cildi kurutmadan derinlemesine temizliyor
Ciltteki yağlanma dengesini düzenliyor
İçerdiği termal su sayesinde cildi yatıştırıyor
Sivilce ve siyah noktaları önlüyor
Jel temizleyici sevmeyenler için serinin köpük temizleme ürünü de var
Köpük formu da çok güzel temizliyor ve ondanda çok memnunum
Çoğu dermatoloğun önerdiği bir seri
Sizin de yağlı sivilceye meyilli cildiniz varsa Effaclar serisinin ürünlerini araştırın derim çünkü ürünler birlikte kullanıldığında çok daha başarılı oluyor


La roche posay ürünlerini anlaşmalı eczane ve bir çok online satış sitesinde bulabilirsiniz.

Beni diğer sosyal medya hesaplarımdan da takip etmeyi unutmayın :) 


2 yorum:

  1. merhaba:) cilt bakımı ve kozmetik ürünlerine meraklıysanız özellikle buypasa.com a bakmanızı öneririm. günlük veya haftalık birçok markaya ait ürünlerde kampanyalar oluyor

    YanıtlaSil