29 Mart 2015 Pazar

Druide Tarçınlı Diş Macunu

Merhaba,

Bugün sizlerle uzun süredir çok severek kullanıp memnun kaldığım Druide diş macunundan bahsetmek istiyorum.
Druide markasını ilk kez duyanlar için küçük bir açıklama yapmak isterim.

Kanada merkezli organik bakım markalarından olan Druide ürünlerini en doğal,bitkisel ve mineral yağ ve bileşenlerden oluşturarak üretir
Tüm ürünleri Ecocert sertifikalıdır.
Ambalajları geri dönüşüme uygun üretilmiştir.
Druide hayvanlar üzerinde ürünlerini test yapmaz.
Druide doğa dostudur.
Diş macunları %100 doğaldır.

Druide markasını ve ürünlerinin içeriğinin temiz olması ve hayvan deneyleri yapmıyor olması nedeniyle çok beğendiğimi söyleyebilirim.
Markanın kullandığım ilk ürünü tarçınlı diş macunu oldu ve diş macununu bu kadar beğenince diğer ürünlerini de araştırdım.
Cilt bakımından saç ve vücut bakımına,diş macunları ve çocuklarında kullanımına uygun ürünlere kadar doğal içerikli organik ürünlerini yüksek kaliteli hizmette tüketiciye sunuyor.
Ağız ve diş sağlığı çok önemli bir konu,bu yüzden kendiniz aileniz ve çocuklarınız için geleceğe yönelik yatırım yapmak için organik ürün kullanmak diş sağlığınızı ömür boyu etkiler.



Gelelim tarçınlı diş macununa,
Yukarıda da yazdığım gibi içeriği oldukça temiz bir ürün,

Ececert sertifikalı
%100 doğal içerikli
Sülfat içermez
Sakarin içermez
Florür içermez

İçeriğinde,

Tarçın özü
Gliserin
Bambu sapı
Tarçın yağı
Çay ağacı yağı
Nane yağı bulunur

Dişlerde plak ev leke oluşumunu önler
Antibakteriyel etki sağlar
Ağız içinde virüs ve mantarı önler
Dişlerde ki mine ve kalsiyum yapısını korur destekler
Ağız içini ferahlatır,temiz koku bırakır etkisi uzun süre devam eder
Diş ve diş etlerini derinlemesine temizlerken zarar vermez 
Tarçın özü dişlerdeki lekeleri engeller
Nane yağı ile ağız içinde temiz ferah nefes hissetmenizi sağlar
Hassas dişler için soğuk ve sıcak hassasiyet oranını düzenler.


Druide ile tanıştığım günden itibaren sadece bu ürünü kullanıyorum,
Çünkü verdiği temizlik hissi,ağız içini ferahlatması,diş lekelerinde ki etkisi ve tadı nedeniyle şuan en sevdiğim diş macunu kesinlikle:)
Tat olarak güzel bir tadı ve kokusu var ki ben aslında tarçını hiç sevmem kokusunu ama bunu beğendim
Bitkisel olduğu için ağız içinde ekşi ve yakıcı bir tadı yok kesinlikle

Ben diş macunlarında pasta kreması gibi koku ve tat tan hoşlanmıyorum ve bu tür diş macunlarını sevmediğim gibi faydalı olduğunu düşünmüyorum.

Druide gibi bitkisel tadı ve kokusu olan ürünleri tercih ediyorum.
Diş fırçam ise son üç ayın en sevdiğim fırçası Curaprox detaylı yazısını şurada yazmıştım.

Özellikle çocuklarınız için organik diş macunu arayanlara Druide muzlu diş macununu öneririm :) Çocuklarda büyüme çağında dişlerinin düzgün ve sağlıklı büyümesi çok önemli
 5 yaşındaki kuzenim muzlu diş macununu çok severek kullanıyor ve tadına bayılıyor :)

Druide markasının diğer ürünlerini merak ediyorum ve deneyip sizlerle paylaşmak istiyorum.

Eğer sizde Druide ürünlerini incelemek ve satın almak isterseniz şuan indirimli olarak http://www.dermoeczanem.com/catinfo.asp?src=druide&submit=Ara
 sayfasına bakabilirsiniz.



Diş sağlığınızı ihmal etmeyin :) Görüşmek üzere.






2 yorum:

  1. Diş macunlarına takıntılıyım. Bunu da çok merak ettim. Çok açıklayıcı ve bilgilendirici olmuş canım kalemine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  2. Tam benlikmiş tarçına bayılırım diş fırçalarken de bu tadı almak mutlu edecek beni :) Teşekkürler paylaşım için seni de bloğuma beklerim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil