15 Mart 2015 Pazar

Vlog - Nişantası - Bulut Mayasgil Zanaat Atölye Kaş Tasarım - Kadıköy - Kınalıada

Merhaba umarım çok güzel bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur :) Haberi olmayanlar için youtube kanalıma videolar yüklemeye başladım ve beni youtube da Ümmühan Çelikel olarak bulabilirsiniz videolardan haberdar olmak içinde kanalıma abone olursanız çok mutlu olurum.
Daha önce kaş için Bulut Mayasgil e gidip ne kadar memnun kaldığımı yazmıştım.Kaşlarımın istediğim gibi olması içinde düzenli olarak sadece Zanaat Atölye ye gitmeye çalışıyorum ve bence şuana kadar karşılaştığım en iyi kaş tasarım yeri.
Size atolye den Nişantası'ndan ve Kadıköy den küçük küçük çekimler yaptım ve son olarak da Kınalıada dan çok kısa olarak görüntüler ekledim umarım beğenirsiniz:)
Youtube videolarımın devamı gelecek,kanalıma abone olmayı unutmayın diyorum ve iyi seyirler diliyorum:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder