4 Nisan 2015 Cumartesi

MART 2015 BİTENLER

Merhaba,

Mart biten ürünlerim ile karşınızdayım :) Artık yavaş yavaş soğuklar azalmaya başlıyor ve ilk baharın etkilerini görüyoruz.Tabi Nisan yağmurlarını da unutmamak gerek.Hem iş hem Mayıs ayında hazırladığım etkinlik için yoğun çalışma dönemindeyim ve bu nedenle de blog yazılarım biraz gecikmeli geliyor öncelikle bunun için çok üzgünüm ancak hepsini yetiştirmeye çalışıyorum ve hemen Mart ayında neler bitirmişim yorumlarım neler başlayalım :)




Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Şampuan
Elele dergisi tarafından gönderilen serinin ilk biten ürünü şampuanı oldu,benim için klasik bir şampuandan öteye geçemedi dökülme konusunda başarılı olduğunu düşünmüyorum tekrar alacağım bir ürün değil

Urban Care İntense Keratin Saç Bakım Maskesi
Detaylı yorumlarımı şuradaki yazımda paylaştığım bu maskeyi çok severek kullanıyorum tekrar alıp kullanacağım ürünler arasında yenisi açıldı bile :) Uygun fiyatlı güzel saç maskelerinden birisi kesinlikle 

Loreal Elseve Komple Onarıcı Anında Mucizeci Bakım Kremi
Detaylı yazısını şurada yazmıştım. Saniyeler içerisinde saçları yumuşacık yapan parlaklık veren bir bakım kremi, zamanı olmayanlar ve maske süresini bekleyemeyenler için pratik bir yöntem memnun kalarak bitirdiğim bir ürün oldu.


La Roche Posay Termal Su
Termal su benim için olmazsa olmaz ürünlerimden birtanesi
Cildimi nemlendirmek,serinletmek,makyajımı sabitlemek yad tonik olarak her şekilde kullandığım bir ürün
Tekrar tekrar alacağım ürünler arasında tabi bu marka şart değil farklı markaların termal sularını deniyorum :)

Missha Creamy Latte Chocolate Cleansing Foam
Bu çok güzel kokan krem temizleyiciyi de şuradaki yazımda detaylıca yazmıştım.
Yağlı ciltlerin kullanımına uygun krem formundaki bu ürünü de severek kullandım ancak yanak bölgem daha kuru ve nemsiz olduğu için sonlara doğru biraz yanaklarda kuruluk yaşadım ancak tamamen yağlı ciltlerin seveceğini düşündüğüm bir ürün

Missha Arganlı El Kremi
Kokusu,yapısı ve nemlendirmesi nedeniyle severek kullandığım el kremlerinden oldu

Beauty Formulas Foot Scrub
Banyoda kullandığım bu ayak scrubı da hem uygun fiyatlı hemde başarılı ürünlerden birisi
İçerisindeki mentol ile ayaklarımı hem ölü derilerden arındırırken hemde serinletti
Tanecikleri çok küçük ben vücut için iri taneli scrubları sevdiğim için başka markalardan denemeye devam edeceğim 


Yes To Cucumbers Günlük Nemlendirici
Kış dönemi boyunca çok severek kullandığım bir nemlendirici oldu detaylı yorumlarımı şurada okuyabilirsiniz.

Nivea Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi 
Yüzüm için çok parfümlü bulduğum bu kremi vücudum için kullanıp bitirdim.Nive dan cilt bakımı ürünü kullanmıyorum zaten bu çok eskilerden kalmış tarihi geçmeden ayak kremi oldu :)

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi
Çift fazlı bu temizleyiciyi de severek kullandım
Göz makyajını güzel temizliyor
Çok yoğun suya dayanıklı makyaj da orta dereceli bir temizleme sağlıyor.
Uygun fiyatlı olarak tercih edilebilir

Farması Göz BB 
Hem kapatıcı hemde aydınlatma amaçlı kullandığım memnun kaldığım bir ürün oldu
Göz altlarında çok problem olmayan kişiler için uygun
İnce yapısı kolay uygulama sağlıyor
Denk gelirsem tekrar alıp kullanabileceğim bir ürün oldu


Benri kare ve oval makyaj temizleme pamukları sürekli kullanıp bitirdiğim ürünler arasında memnunum daha ne olsun:)
Swisspers üçgen makyaj süngerleri ise gön altı kapatıcı ve bazen de fondöten uygulamak için kullandım güzel süngerler sevdim
Bu markanın makyaj temizleme pedleri de çok güzel ancak benri kadar uygun fiyatlı olmadığı için çok sık almıyorum
Süngerlerin bazılarını da kedim Hobbit kullandı oyuncak olarak oda onayladı  ve çok sevdi :)

Ve bolca tester denedim :)
Numune ürünlerin hayatımızdaki önemi büyük en azından benim için öyle en azından tam boy ürünü alıp almama konusunda fikir veriyorlar

Urban Care arganlı saç bakım maskesini dört yıkamada kullandım ve beğendiğimi bir ürün oldu bu seri kolay kırılan saçlar için ancak intense kadar da başarılı bulmadım
Urban Care yağlı saçlar için olan şampuanı bir kullanımda kullandığım için çok fikir sahibi değilim yağlanmaya etkisi konusunda

Kiehl's Oil Free Cleanser
Yağsız temizleyici kremi iki kez kullandım ve gıcır gıcır bir temizlik verdiğini söyleyebilirim :) Yağlı ciltlerin kullanımına uygun ve derin temizleme konusunda çok başarılı

Kiehl'sın en sevdiğim saç bakım maskesi içinde zeytinyağı,limon ve avokado bulunuyor
Kuru ve yıpranmış saçları çok güzel onarıyor
Tam boy ürününü daha önce kullanıp bitirmiştim
Saç uçlarımı iyileştirdiğini söyleyebilirim
Bir gün mutlaka tekrar alacağım :)

Kiehl's Calendula serisinin nazik ve derin temizleme sağlayan yüz yıkama jeli
Şuan tam boyunu kullandığım bu yıkama jelini de çok severek kullanıyorum
Normalden yağlığa dönük ciltler için uygundur
Cildi kurutmadan çok güzel temizliyor
Calendula çiçeği sayesinde gözeneklerin içinde temizleyip cildi arındırıyor
Daha detaylı yazımı da paylaşacağım

Kiehl's Powerful Wrinkle Reducing Spf 30 Cream
Gözenek ve ince çizgiler üzerinde etkili olan bu günlük nemlendirici bakım kremini de şuan tam boyunu kullanıyorum ve memnunum ilerleyen zamanlarda detaylı yorumlarımı paylaşacağım :)


İşte benim Mart ayında biten ürünlerim bu şekildeydi
Farklı konu ve yazılarda görüşmek üzere diyorum
Blogumu ve diğer sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın lütfen 
Güzellikle Kalın :)




1 yorum:

  1. termal suyu benimde hep elimin altinda olan ürünlerden, LRP hic denemedim, ama ilk Vichy ninkiyle baslamistim ve senelerdir Avene inkini aliyorum :)

    YanıtlaSil