29 Mayıs 2015 Cuma

Clinique Superdefense SPF 20 - Güneş Koruyucu Günlük Nemlendirici - #guzelligimizannemizden Blogger Etkinliği Sponsoru Boyner


Merhaba,

#guzelligimizannemizden Blogger etkinliğimizin sponsorlarını yazmaya devam ediyorum. Bugün sizlerle etkinlik günü bize büyük destek olan Boyner'den ve bizler için seçtiği hediyeden bahsetmek istiyorum. #guzelligimizanneminden in diğer yazılarını da okumayı unutmayın lütfen :)

Daha önce Boyner online  sitesinden alışveriş yaptınız mı bilmiyorum. Ben yaptım ve oldukça da memnun kaldım. Hem müşteri hizmetleri hemde kargo hızı ve özenli paketlemesi konusunda favorim olan alışveriş sitelerinden birisi oldu.

Blogger etkinliğimiz içinde Clinique in güneş koruyuculu günlük nemlendirici kremini tüm bloggerlara hediye etti :) Yaz kış güneş kremi yada içinde güneş koruma faktörü olan ürünleri kullanan birisi olarak ürünü hemen denemeye başladım ve sıcakların iyice arttığı şu dönemlerden büyük rahatlıkla severek kullanmaya devam ediyorum.

Öncelikle nemlendirici hakkında birkaç bilgi paylaşmak istiyorum ardından etkinlik detaylarını paylaşacağım :)


                                                              Superdefence SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici

Cildin ihtiyacı olan günlük koruma ve nemlendirmeyi sağlar
İlk yaşlanma belirtilerine karşı cildi korur
Antioksidanlar ve UVA/UVB koruması sağlar
Arpa ve Buğday çekirdeği içeriği ile cilt bariyerini güçlendirir
Çok kuru, kuru ve karma ciltler için uygundur

Kremin yapısı ince
Uygulaması kolay
Cilt tarafından emilimi hızlı
Karmadan yağlıya dönük cildimde olumsuz bir soruna neden olmadı
Bazı güneş koruyucu ürünler yazın özellikle yüzümde çok fazla parlama yapıyor çünkü yazın cildimde yağlıya dönüyor
Bu kremde parlama sorunu yaşamadım
Sabahları temizlenmiş cildime uyguladım 
Makyaj altında bile sorun yaratmadı çünkü bazı ürünler kısa süre sonra yüzde pütür pütür dökülür ve kötü görüntüye yol açar.
Superdefence makyaj altında bile rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün
Benim cildimde sivilceye neden olmadı
Hem günlük nemlendiricim hemde güneş koruyucum olarak severek kullanıyorum.
Sizde hem güneşten korusun hemde nemlendirici bir ürün arıyorsanız bu kremi önerebilirim size :)

Buradan ürünü inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.
Site de kadın, erkek, kişisel bakım, kozmetik, giyim gibi birçok kategoride ürün bulabilirsiniz.
Özellikle cilt bakımı ve kozmetik ürünlerinde sık sık çok güzel indirimler oluyor :) Takip etmenizde yarar var.


Boyner etkinlik için tüm bloggerların adına özel bizim için çok anlamlı olan mektuplar hazırlamıştı.

Etkinlik süreci boyunca bizimle iletişim halinde kalarak etkinliğin kusursuz geçmesine yardımcı olan Boyner yetkilisi Cansu Hanım ve Azra Hanım'a teşekkürlerimi iletiyorum.



Katılımcı Blogger arkadaşlarımında etkinlik ve sponsor yazılarını okuyabilirsiniz :)


Yasemin Akçin ( shangri-la-bosphorus-hotel-
Seda Yıldırım ( shangri-la-bosphorus-istanbul
Fulya Küçükaksoy ( guzelligimizannemizden-blogger
Ayşe Büşra Şahin ( guzelligimizannemizden-etkinliginin











Güzellikle Kalın :)


2 yorum:

  1. Bu krem benim satın aldığım bir sette vardı. deneme boyunu kullandım ve iyi ki tam boyunu almamışım dedim. Kokusu beni çok irite etti.

    YanıtlaSil
  2. bu bende de var güneş iyice tepemize çıkana kadar idare eder diyorum ..

    YanıtlaSil