18 Mayıs 2015 Pazartesi

#guzelligimizannemizden Blogger Etkinliği - Shangri-La Bosphorus Otel

Merhaba,

9 Mayıs Cumartesi günü Shangri-La Bosphorus Otel'de gerçekleştirdiğimiz #guzelligimizannemizden Blogger Etkinliğimizi duymayan bilmeyen kalmadı diye düşünüyorum :) Etkinlik sahibesi olarak sizlerle harika geçen günümüzü tekrardan paylaşmak istiyorum.

#guzelligimizannemizden nasıl ortaya çıktı bu süreçte neler yaptık ve yaşadık hepsini paylaşmak istiyorum sizinle :) Blogger arkadaşlarım ile birlikte buluşup bir şeyler organize etmek hep aklımda olan bir fikirdi ve bu fikir 9 Mart günü blogger arkadaşım Duygu'nun da desteği ile hayata geçti ve çalışmalara başladık. Kalabalık bir grup olacağımızı düşünerek öncelikle bize uygun bir mekan aramaya başladım. Hava şartlarını da göz önüne alıp kapalı bir mekan olmasını tercih ettim. İtiraf etmek gerekirse organizasyonun en sıkıntılı bölümü mekan bulmakla geçti :) Anlaştığımız iki yerden bir süre sonra olumsuz yanıtı alınca ve etkinliğe de 3 hafta kalınca yine başladım uygun bir yer aramaya ve bu sürede Shangri-La Bosphorus Otel bize ev sahipliği yapmayı kabul etti.

Etkinlik için davetli listesini oluşturmak, mekan organizasyonu sağlamak, destek olacak firmalarla düzenli olarak iletişimde kalmak ve en önemlisi çok emek verip çok vakit ayırmak gerekiyordu. Ben çalıştığım için tüm bunlara yetişememekten çok korkarken benimle birlikte 2 ay boyunca çalışan ve yardımcı olan arkadaşlarım oldu ve hep birlikte güzel işler çıkardık ortaya.

Organize ettiğim ilk etkinlik olduğu için oldukça heyecanlıydım. Bu 2 ay boyunca mail ve telefonlarım susmadı desem yeridir. Arkadaşlarım için sürekli en iyisini ve en güzelini yapmak istedim ve blog yazılarından da gördüğüm kadarıyla memnun kalmayan yok :) Katılacak blogger arkadaşlarla whatsapp grubu kurarak sürekli haberleştik. Etkinlik için İzmir, Tekirdağ ve Kıbrıs'tan gelen bloggerlar oldu. Etkinlik heyecanından otelin tek bir kare bile olsa fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için özür dilerim. Kendi sitelerinden birkaç kare eklemek istiyorum.

Hong Kong merkezli Dünyanın en ünlü otel zinciri olan Shangri-La'nın Avrupa'da Paris'ten sonra ikinci oteli olan Shangri-La Bosphorus'da bu güzel etkinliği gerçekleştirmek bizim için onur vericiydi. Etkinlik otelin muhteşem boğaz manzaralı İST TOO Restoranı'nda yapıldı. Shangri-La Bosphorus Otel'in Dijital Pazarlama Müdürü Anıl Bey #guzelligimizannemizden için yardımlarını esirgemedi ve benimle birlikte gerekli organizasyon için çalıştı. Otele girişimizden çıkışa kadar tüm gün bizimle ilgilenip etkinliğin kusursuz geçmesine yardımcı oldu. Tüm otel çalışanlarına ve Anıl Bey'e tekrardan teşekkürlerimi iletmek isterim. Shangri-La Bosphorus ile ilgili daha detaylı bilgileri Shangri-La.com.tr sitesinden edinebilirsiniz.

2 aylık süre boyunca elbette ki sorunlar ve olumsuz koşullar oldu ancak her şeye rağmen benimle birlikte hareket eden 15 güzel kadın sayesinde tüm sorunlar çözüldü ve etkinlik gününü heyecanla beklemeye başladık. 9 Mayıs Cumartesi günü geldiğinde sabah erkenden ben, Duygu ve arkadaşım Demet erkenden iki araçla birlikte otele gittik. İki araç diyorum çünkü çok fazla eşyamız vardı :)
Otelin konumu çok kolay olduğu için hiç zorlanmadan erkenden ulaştık.  Beşiktaş'ta Deniz Müzesi'nin ve Kadıköy vapur iskelesinin yanında eski tütün fabrikası olan bina 2013 yılında Shangri-La Bosphorus olarak faaliyete geçti. Etkinlik sırasında denizi,vapurları ve boğazı doyasıya izledik. Böyle bir mekanda kahvaltı ve harika bir gün geçirmeyi kim istemez ki :)

Otel çalışanları eşyaların taşınmasından yerleşimlerine kadar bize yardımcı oldular. İST TOO Restoran içinde bizim için ayrılan odada hazırlıklarımızı yaptık. Duygu ve Demet'le birlikte firmalardan gelen ürünleri son kez kontrol edip sonrasında saç ve makyaj kısmına geçtik :) Etkinlik sırasında kahvaltı yapamayacağımız için  Anıl Bey bizim için masa hazırlattı ve diğer bloggerlar gelmeden biz kahvaltımızı yaptık :) Açıkçası kahvaltı hiç bitsin istemedim çünkü öyle çok fazla çeşit yiyecek vardı ki hangisinden tadacağımızı şaşırdık :) Saat 11.30 gibi kızlar gelmeye başladı ve bazıları ile ilk karşılaşma ve tanışmamız oldu. Herkes o kadar güzeldi ve samimiydi ki sanki herkesi yıllardır tanıyormuşum gibi hissettim.

Ekip tamamlandığında İST TOO ya kahvaltı için geçtik.Kızlar kahvaltılarını yaparken firma yetkililerimiz de gelmeye başlamıştı. Kahvaltı, hizmet, sunumlar ve her şey harikaydı. Çalışanlar bir an olsun yanımızdan ayrılmayıp, her isteklerimizi karşıladılar. Herkes çok güler yüzlü ve saygılıydı.

Kahvaltı sonrası bizi kırmayıp etkinliğimize destek olan firma yetkililerimiz markaları ve hizmetleri hakkında sunumlarını yaptılar. Sponsor firma ve ürünlerini farklı bir yazımda sizlerle paylaşacağım çünkü anlatmak ve yazmak istediğim o kadar çok şey var ki uzun uzun yazıp sizi sıkmak istemiyorum. Benim ilk etkinliğim olduğu için muhtemelen uzun yıllar hafızamda kalacak bir gündü. Umarım herkes için öyle olmuştur.

Bu etkinlik süreci boyunca yanımda olup bana destek veren tüm blogger arkadaşlarıma tekrar teşekkür etmek istiyorum. Daha sık görüşme olanağı bulduğum için Sevgili Duygu. Özlem ve Demet benimle birlikte tüm etkinlik sürecini yaşadılar diyebilirim. Hepiniz iyi ki varsınız.

Sizleri fotoğraflarla baş başa bırakmadan önce, arkadaşlarımın etkinlik yazılarının birinci bölümlerini de sizlerle paylaşmak istiyorum. Bence hepsini tek tek okuyun derim çünkü ben her okuduğumda o güne yeniden döndüm ve herkes o kadar memnun kalmış o kadar güzel şeyler yazmışlar ki, herkesin mutlu olmasına çok sevindim. Ayrıca hepsi birbirinden harika bu blog yazarlarını da mutlaka takip etmenizi öneririm. Ayrıca sevgili Fulya'nın çektiği videoyu da izlemeyi unutmayınız lütfen :)

#guzelligimizannemizden'e Katılan Bloggerlar ve Etkinlik Yazıları

Yasemin Akçin ( shangri-la-bosphorus-hotel-
Seda Yıldırım ( shangri-la-bosphorus-istanbul
Ayşe Büşra Şahin ( guzelligimizannemizden-etkinliginin

Fulya'nın vlogu :)

Herkese teşekkür ederim.
Etkinliğin diğer yazıları için takipte kalın lütfen.