27 Mayıs 2015 Çarşamba

TYANAKOZMETİK - DR.WHEATGRASS ANTİOKSİDAN RİCH SUPERBALM

Merhaba;

#guzelligimizannemizden Blogger etkinliğimizde yeni bir marka ve ürünle tanıştık.

Dr.Wheatgrass Antioxidant - Rich SuperBalm


Cilt, saç, vücut, yaralanma, yanık, egzama, ağrı gibi bir çok sorun için kullanılan bu SüperBalm ürününü sizlerle tanıştırmak istiyorum.


1995 yılında Avustralya'lı Doktor Chris Reynolds tarafından buğday çimi suyu hastaların tedavisinde kullanılmaya başlandı ve günümüze kadar geldi.
Dr. Chris hastalarında gördüğü iyileşme ve faydaların sonucunda Dr.Wheatgrass ürünlerini üretmeye başladı.
Dr.Wheatgrass ürünleri yurt dışında oldukça popüler iyileştirici ürünler arasında

Dr.Wheatgrass ürünleri doğal içeriklidir.
Gluten ve lanolin içermezler
Ürünler Hayvanlar üzerinde test edilmez

Türkiye için de ürünleri bire bire Avustralya da görüp inceleyip ülkemize ithal eden firma Tyanakozmetik şirketidir.




Sitedeki ürünle ilgili açıklamaları da sizinle paylaşmak istiyorum
CİLT ve KAS YATIŞTIRICI, YUMUŞATICI ÇOK AMAÇLI ANTİOKSİDAN BALSAM (KREM)
Buğday çimi suyu içeren bu Krem Doğal bir cilt sağlığı, Doğal bir Kas sağlığı, Cilt ve Kas iyileştirme ve Güçlendirme alanlarında  son yüzyılın en önemli buluşlarından biridir. 
Yüksek derecelerde içerdiği doğal Antioksidanlar, A.C ve E vitaminleri fitosteroller, biyoflanoidler, ve amino asitler sayesinde pürüzlü ciltlere canlılık verir. 
SuperBalm kullanım yerleri;

Cildin kendini yenileyerek iyileşmesine yardım eder. 
Cilt üzerinde Oluşan her türlü çatlaklarda ve kızarıklarda, 
Saç içerisinde oluşan cilt çatlakları ve yaralarda,  
Molluskum, Egzama ve  Sedef , Herpes Zoster (Zona) ,
 Kuru Cilt problemlerinde, Pul Pul dökülen Ciltlerde, 
Cilt Kızarıklıklarında, Dudak çatlaklarında, 
Uzun süre steroid tedavisine maruz kalmış ciltlerde, 
Pişiklerde, her Türlü Yara (özellikle şeker hastalarında geçmeyen inatçı yaralarda) ve hafif ve ciddi Yanıklarda, 
Güneş yanıklarında, yaralanma durumlarında acil Kanama durdurucu olarak, 
Ağda ve Epilasyon öncesi ve sonrasında  oluşabilecek kızarıklarda ve Traştan sonra kullanımı idealdir. 
Ayak Mantarlarında, 
Ayak ve Topuk bakımında, 
Parmak arası ve Genital bölgede olabilen kaşıntılarda  güvenle kullanılan bir kremdir.
Yumuşak doku ezilmelerinde , (Hematom) Şişlik önleyici,
 Cilt üzerinde oluşan morarmaları giderici,  
Ödem çözücü, 
Kas kramplarında,
 Topuk dikeni tedavisinde, 
Omuz Sıkışmaları,
 Burkulan Ayak bilekleri , 
Tenisçi dirseği hastalığında, 
Kasık ağrıları, 
Uzun süreli ayakta çalışan kişilerde ayak ve bacaklar için rahatlatıcı olarak,  
ANAL FİSSÜR-MAKAT ÇATLAĞI hastalığında, güvenle kullanılan bir kremdir.
Hamile Bayanlar, Anne ve çocuklar için çok özel bir kremdir. Emziren Anneler için gögüs uçlarında oluşan çatlaklarda güvenle kullanılır. Her yaş için uygun olan bu krem Buğday Çimi Suyu içerdiği için belirtilmiş hiç bir yan etkisi yoktur.
Özellikle Felçlik geçirmiş hastalarda düzenli kullanımı sonrasında fayda sağladığı gözlemlenmiştir.
Daha fazla kullanım alanını öğrenmek için drwheatgrass.com adresini ziyaret ediniz.
Buğday çimi suyu içeren % 100 Bitkisel bir üründür.
Steroid değildir. Hiçbir kimyasal malzeme içermez.
Wheatgrass Pty tarafından Avusturalyada üretilmiştir.

Kullanılışı:
Yüzeysel yatıştırma için bir miktar Dr.Wheatgrass SUPERBALM’ı sorunlu bölgeye günde 2 veya 3 kez gerektiği gibi uygulayın. Derin yatıştırma için masaj yaparak uygulayın. yoğun bir kremdir az bir miktar uygulanması yeterlidir. Tüm cilt tiplerine, açık yara, kızarıklık ve çatlağı olan ciltlere güvenle uygulanabilir. Her yaş için uygundur. Hamilelik döneminde, emzirme ve hamilelik çabaları esnasında güvenle kullanılabilir.
NOT: İnsan sağlığı için kullanılan bu ürünler hayvan sağlığı içinde güvenle kullanılabilmektedir.
ETKEN MADDE:  water (aqua), capric/caprylic triglyceride, triticum vulgare (wheat) sprout extract, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, glycerine, ceteareth 20, helianthus annuus (sunflower) seed oil,  glyceryl caprylate, stearic acid, tocopherol, sodium phytate, potassium sorbate, sodium benzoate, xanthan gum, citrus aurantium amara extract.

Kremin yapısı bu şekilde
Kolay uygulanıyor ve cilt tarafından hızlı emiliyor.
SüperBalm ı 1 aydır kullanıyorum ve cildimde ki etkilerini faydalı buldum
Özellikle sivilceye meyilli bir cildim olduğu için sık sık tekrarlayan sivilce problemim için denemek istedim.
Sivilcenın neden olduğu  kırmızı lekelerin üzerine ve tüm yüzüme nemlendirici olarak kullandım
Sabah uyandığımda o kırmızı lekelerin renginin açıldığını fark ettim
Birkaç kullanımda gerçekten de sivilce izleri üzerindeki etkisini gördüm
Kısa sürede sivilce izlerimi geçirdi
Yüzümde olumsuz bir sorun yaratmadı aksine cildimi çok iyi nemlendirdi
Özellikle kışın kuruyan ve kızaran cildime çok iyi geleceğini düşünüyorum.
Epilasyon sonrası da kullandığım zaman harika bir rahatlık hissettim 
Normalde lazer epilasyon sonrası bacaklarım kızarır ve tahriş  olur SuperBalm sayesinde bu kez hiç bir sorun yaşamadım
Yaralanmalarda ve ağrıyan bölgelerim de de rahatlıkla kullanıyorum ve çok memnunum
Gebe, lohusa ve annelerinde doğum sonrası karın çatlakları, meme ucu yaralarında da kullanabilirsiniz.
Kuru ciltli kişiler için hem nemlendirip hemde bakım yapan bir ürün


SuperBalm ın bu çok yönlü kullanışını oldukça beğendim
Çünkü tek bir ürün ile bir çok sorun için fayda görüyorsunuz


Birkaç gün önce küçük bir kaza sonucu dudağım yandı ve hemen bül oluştu, soğuk uygulamanın ardından hemen SuperBalm kullandım iki gün sonra iz bile kalmadan yanık bölge iyileşti.
Dudağımdaki yanığın beni rahatsız edecek şekilde büyük bir yara olacağını düşünürken superbalmı sürer sürmez anında ağrısını yok etti ve 2 günde yaramı iyileştirdi.

Hem kendi kedim hemde diğer hayvanlara olan sevgim yüzünden ellerim ve bacaklarım sürekli yara içindedir.
SuperBalmı bu yaralar içinde kulandım ve çok faydalı oldu, yara izlerini geçirdi ve yaranın enfeksiyon kapmasını önledi

İşim gereği uzun süre ayakta çalışıyorum. Bu durumda ayak ve bacaklarımın akşama kadar bir hayli fazla ağrımasına neden oluyor.
Hatta bu yıl sol ayağımda uzun süre ayakta kalmaya bağlı ödem oluştu ve üstüne basamadım bir süre
İşte bu durumlar içinde yine SuperBalm ı kullanıyorum
Akşamları ayak ve bacaklarımla kremi sürüp masaj yapmak çok iyi geliyor rahatlatıyor ayaklarımı
Annem topuk çatlakları için kullanıyor ve çok memnun
Kardeşim spordan geldiği zaman oluşan kas ağrıları, kas tutulmaları için kullanıyor ve oda çok memnun :)
Bizim evde SuperBalm sürekli kullanılıyor :)
Gerçekten çok etkili ve faydalı bir ürün 



Hatta şuanda bir arkadaşım anal fissür için diğeri de ameliyat sonrası kalan izleri ve çatlakları için kullanıyor. Onlarında şimdilik memnun kaldığını belirtmek isterim.
Özellik ameliyat sonrası izler de bir hayli düzelme olmuş.




Varsa sizlerin de bu tür şikayetleri hatta şikayet olmasına gerek bence her evde bir SuperBalm bulunmalı diye düşünüyorum. Çünkü her soruna kullanabileceğiniz harika bir ürün SuperBalm

Ürün 145 ML çok az kullanmak yeterli olduğu için uzun süreli kullanım imkanı sunuyor.

Fiyatı 160 TL Yurt dışında da fiyatı yüksek olduğu için bizim ülkemiz için bu fiyatta olması gayet makul

Daha fazla bilgi ve sipariş için http://tyanakozmetik.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Dr.Wheatgrass videolarını da https://www.youtube.com/user/DrWheatgrass/videos  burdan izleyebilirsiniz.

Detaylı bilgi almak içinde sitede bulunan telefondan firma sahibi Yılmaz Bey'e ulaşabilirsiniz.
Kendisi ürünleri ilk anlattığında çok merak etmiştim ve gerçekten söylediği her bilginin ne kadar doğru olduğunu kullanım sonuçlarım da anladım.

Dr.Wheatgrass cilt iyileştirici antioksidan spreyi de kullanıyorum ve ondan da çok memnunum :) Kısa zamanda yazısını paylaşacağım.

Tyanakozmetik ve Yılmaz Bey'e bizleri bu harika ürünlerle tanıştırdıkları için teşekkür ederim.

Etkinlik sonrası katılımcı Blogger arkadaşlarımın da paylaşımlarını iletmek istiyorum.






Katılan Blogger arkadaşlarımında yazılarını okuyabilirsiniz :)

Yasemin Akçin ( shangri-la-bosphorus-hotel-
Seda Yıldırım ( shangri-la-bosphorus-istanbul
Fulya Küçükaksoy ( guzelligimizannemizden-blogger
Ayşe Büşra Şahin ( guzelligimizannemizden-etkinliginin


Güzellikle Kalın :)

1 yorum:

  1. Ne kadar güzel ayrıntılı bir anlatım olmuş. Ürünü gerçekten çok merak ettim. Biraz pahalı olsa da etkilerine bakılırsa değer :)

    YanıtlaSil