8 Haziran 2015 Pazartesi

Cyber Shine Yüz Temizleyici - Limonian

Burada ki  yazımda size Kore cilt bakım ve makyaj ürünlerini bulabileceğiniz  Limonian sitesini tanıtmıştım. 
Şimdi ise Kore de çok meşhur olan bir temizleyici üründen bahsetmek istiyorum.

CYBER SHİNE
Temizleyici Oksijen Maskesi

Keyifle severek kullandığım temizleyici ürünlerden birisi oldu.
Özellikle cildimi güzel temizlemesi ve aydınlık parlak bir görünüm katması en çok beğendiğim yönü oldu.
Uygulaması kolay pratik bir ürün


Tek bir temizleyici ürün bir çok sorun için çözüm sunuyor

Derin gözenek temizliği
Sebum kontrolü
Siyah nokta temizliği
Cilt tonunu düzenleme
Beyazlık



Ürün miktarı 120 ml
Şişesi pompalı formda kolay kullanım imkanı sunuyor
Ambalajlı sert plastikten yapılmış 


Jel formda temizleyici içinde küçük boyutlu renkli peeling tanecikleri bulunuyor.
İçindeki granüller asla cildime zarar vermedi zaten suyla temas edince hepsi eriyor
Jel ürünü kuru ellerle kuru cilde ince bir tabaka halinde uygulamak gerekiyor
Jel ürün bir kaç dakika içinde köpük formuna dönüşüyor
Köpükle birlikte yüzümü temizlediğim zaman hem çok iyi temizlenmiş bir cilt elde ediyorum hemde yüzümü kurutmadığı için cildim temiz ve rahatlamış oluyor


Kullandığım süre boyunca olumsuz bir yan etkisini yüzümde hissetmedim
Benim için temizlemesi yeterli bir ürün oldu
Kullandığım zaman cildimde aydınlık görünüm fark ettim 
Sivilceye neden olmadı
Yağlanma yapmadı
Gözenekleri iyi temizliyor ama siyah nokta konusunda çok büyük bir fark görmedim
Özellikle köpük formlu oluşunu uygulama ve verdiği konfor bakımından beğendim

Sitede ki bilgileri de paylaşmak istiyorum.

Aşağıda ürünün nasıl uygulandığını daha iyi anlayabilirsiniz.






Cyber Shine ürününü şuradan inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. Ya da N11.com üzerinden de satın alabilirsiniz.

Limonian Sosyal Medya Hesapları


http://www.limonian.com/

https://www.facebook.com/pages/Limonian_Tr/532886023443323?fref=ts

https://twitter.com/Limonian_Tr

https://instagram.com/limonian_tr/













1 yorum:

  1. Buna benzer Gratis'te satılan oksijen maskesi var onu kullanıyorum çok memnunum. Cyber Shine da merak ettiğim bir üründü teşekkürler faydalı paylaşımın için :)

    YanıtlaSil