22 Haziran 2015 Pazartesi

SİLK'N SİLHOUETTE İLE #EVİMDEGÜZELLİK - 7. HAFTA SONUÇLARI

Merhaba,

Tavsiye Kanalı sayesinde tanıştığım Silk'n Silhouette selülit giderici ve sıkılaştırıcı taşınabilir portatif masaj aletinin kullanımını ve genel özelliklerini şuradaki yazımda detaylıca anlatmıştım. Lütfen bilgi açısından okuyunuz. Silk'n Silhouette vücudunuzun her bölgesinde güvenle kullanabileceğiniz bir cihazdır. Klinik testlerden geçmiş tıbbi kuruluşlar tarafından onaylanmıştır. Gelelim 7.hafta sonunda cihazla ilgili düşüncelerime ve vücudumda yaratığı değişimlere :)


İlk yazımda da bahsettiğim gibi eğer sağlıklı, sıkı ve formda bir vücuda sahip olmak istiyorsanız bu tür yardımcı cihazların yanında sağlıklı beslenme ve  spor şart yani herkesin duymak istediği sözler evinizde hiç diyet ve spor yapmadan fazla kilo ve selülitlerinizden kurtarıyoruz olabilir ancak bunlar asla gerçek olamaz. Spor hayatınızın her döneminde baş rolde olmalı ki yardımcı bakım cihazlarından verim alabilesiniz.




Silk'n Silhouette cihazını düzenli olarak haftada 2 gün her bölge için 15 dakika jeliyle birlikte kullandım. Cihaz içerdiği teknoloji ile cildin 10 kat derinine kadar etki ediyor ve bu sayede yeni selülit oluşumunu engellerken cildin sıkılaşmasını da sağlıyor. İlk yazımda da bahsettiğim gibi uygulama sırasında cilt yüzeyinde sıcaklık hissetmeniz çok normal eğer sıcaklık hissetmiyorsanız doğru uygulama yapmıyorsunuz demektir. Uygulama sırasında cihazı biraz cilde bastırmak gerekiyor ve her bölge için 15 dakika uygulama sonunda kollarınız da bir hayli çalışmış oluyor :)


Aktif olarak bacak, kalça ve karın bölgemde kullandım. Hedefim kilo verme döneminde olduğum için sarkma ve çatlak oluşumunu engellemek. Toplamda 3 kilo verdim ve şuan bacak ve karın bölgemde çatlak oluşumu ve sarkma yok :) Bu benim için çok önemli, çok fazla selülit problemim yok ama oluşmasını da kesinlikle önlediğini düşünüyorum. Bacak bölgemde düzgün cilt yüzeyi fark ettim bu gelişme bile çok güzel :)

Tavsiye Kanalı paketinden çıkan beslenme önerilerinin bulunduğu kartlarda bu anlamda bana yol gösterici oldu. Özellikle yağ yakıcı ve forma kalmamıza yardımcı bir çok sebze ve meyvenin özelliklerinin yazılı olarak elimin altında bulunması beslenme planımda çok işe yarıyor.



Daha çok yorum ve deneyim okumak isterseniz Tavsiye Kanalı Kullanıcı Yorumları ndan birçok kadının cihazla ilgili farklı deneyim ve sonuçlarına bakabilirsiniz.

Beslenmeme dikkat ediyorum hafif yürüyüş yapıyorum ama var olan selülit ve sarkma sorunlarımı hem en aza indirmek hemde yenilerinin oluşmasını önlemek istiyorum derseniz Silk'n Silhouette cihazını size önerebilirim. Düzenli kullanımda istediğiniz bikini ve mayolar hiç hayal olmayacaktır :)



Cihazı Hepsiburada.com sitesinden güvenli bir şekilde satın alabilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder