25 Haziran 2015 Perşembe

TURUNCU KASA GÜNEŞ ÜRÜNLERİNDE %50 İNDİRİM - AVENE HASSAS CİLTLER İÇİN YÜKSEK KORUMA FAKTÖRLÜ VÜCUT YAĞI

Merhaba,

Benim gibi güneş hassasiyeti olan hassas ciltler için önerebileceğim harika güneş koruyucu vücut yağı önerim var. Avene in hassas ciltler için olan yüksek koruma faktörlü vücut yağından oldukça memnun kaldığım için sizlerle de paylaşmak istedim.

Yaz mevsimi geldi ve güneş ışınları cildimiz için tehlikeli olmaya başladı. Yazın güneşten korunmak çok önemli, vücudumuzda oluşacak ileriye yönelik hasarı önlemek güneş koruyucu ürünlerle mümkün ve bunun için sadece yüzümüzü değil tüm vücudumuzu güneşten korumalıyız.

Güneş ürünlerinde Dermokozmetik markaları tercih ediyorum. Yüz için, vücut için, güneş öncesi, güneşten sonra bakım, sağlıklı bronzlaşma derken güneş ürünleri alışverişim bir hayli maliyetli olurdu :) Ancak Yaz döneminde çok memnun kaldığım online alışveriş sitesi olan Turuncu Kasa nın yaptığı % 50 indirimlerle bütün yaz alışverişimi rahatlıkla yapıyorum. %50 indirimli güneş ürünlerini incelemek için buraya tıklamanız yeterli :)


Daha önce Turuncu Kasa ile tanışıp alışveriş yaptınız mı bilmiyorum ama size gönül rahatlığı ile önerebileceğim ve ihtiyacınız olan her şeyi bulabileceğiniz bir site olduğunu söylemek isterim. Anne bebek, dermokozmetik,makyaj ürünleri, kişisel bakım ürünleri, güneş ürünleri, medikal ve sporcu ürünleri gibi bir çok ürünü bulabilirsiniz.

Gerek müşteri hizmetlerinin ilgisi, kargo bilgilerinin cep telefonunuza kadar düzenli size iletilmesi, sitenin tasarımı ve kolay kullanımı, güvenli alışveriş ve en önemli kısmı bir çok dermokozmetik sitesine göre ürün fiyatlarının çok daha fazla uygun olması. Üstelik markalarda olan sürekli indirimlerle de alışveriş keyfi kaçınılmaz oluyor. Site içerisinde ki fırsat ürünleri, kargo bedava ürünler ve outlet ürün kategorilerinde hem indirimde olan ürünleri hemde kampanyalı ürünleri bulabilirsiniz.

Turuncu Kasa ile indirimli alışverişin tadını çıkarın diyorum ve bu yıl için seçmiş olduğum Avene hassas ciltler için yüksek koruyucu vücut yağıma geliyorum :)

Avene Eau Thermale Huile Solaire SPF 30 Sun Care Oil 200 ML




Pompalı ambalajı ve sprey formu ile uygulaması kolay
Pratik ve hızlı uygulanır
Cilt üzerinde yağlı ve yapışkan bir doku bırakmıyor
Güneşe çıkmadan önce ve su ile temastan sonra tekrar kullanmak gerekiyor
Kullanım miktarı azaltılırsa koruyucu formülü de azalmış olur
30 güneş koruma faktörü ile UVA ve UVB ışınlarına karşı koruma sağlar
Kullanımla birlikte vücut zarar görmeden bronzlaşmaya başlar
Suya karşı dayanıklıdır
Paraben içermez
Hipoalerjeniktir
Yüze uygulanmaz


Ürüne buradan ulaşabilirsiniz


Gerçekten çok memnun kaldığım ve faydasını gördüğüm bir ürün oldu
Kullandığım süre boyunca vücudumda güneşe bağlı kızarıklık ve hassasiyet olmadı
Özellikle lazer epilasyon sonrası kollarımı ve bacaklarımı güneşten korumak adına her gün düzenli olarak kullanıyorum. 

Size de güneşe karşı etkin koruma sağlamak için bu vücut yağını öneriyorum.

Avene vücut yağını buradan inceleyebilir ve %50 indirimle satın alabilirsiniz ki ben 2. yedeğimi bile aldım :)

Güneş ürünleri bölümünden cildiniz ve vücudunuz için gerekli güneş ürünlerini indirimli alabilirsiniz.
Güneş koruması kapsamında çocukları da ihmal etmemeliyiz
Çocuklar için özel olarak üretilmiş güneş koruyucu ürünlere bakmayı unutmayın :)

Turuncu Kasa sosyal medya hesapları




Bilgi ve satın alma için 



Güneş dostunuz olsun :) 










1 yorum:

  1. bu tarz ürünleri sadece tatil için düşünüyorum ben. günlük hayatta hiç denemedim

    YanıtlaSil