15 Temmuz 2015 Çarşamba

ANINDA KURUYAN NİVEA POWDER TOUCH SERİSİ

Merhaba,

Nivea'nın yeni Powder Touch anında kuruyan deodorant serisini duydunuz mu ? Muhtemelen reklamlarına denk gelmişsinizdir diye düşünüyorum :) Ürünleri bir süredir düzenli olarak kullanıyorum ve yorumlarımı sizlerle de paylaşmak istiyorum. Belki size de deneme konusunda fikir olur :)

Sıcakların arttığı yaz mevsimiyle birlikte terleme ve koltuk bakımı herkes için önemli, özellikle de kadınlar için :) Sıcaklar, çalışma, yoğun günlük tempo derken terlemeyi önlemek mümkün değil ki özellikle çok terleyen biriyseniz sizler için bu durum biraz daha zor olmalı :(

Terlemeyi ve ter kokusunu geçici olarak önlemek için deodorantlar hayat kurtarıcı oluyor. Ama bu ürünlerde de geç kuruma, kıyafetlere bulaşma iz bırakma, koltuk altında kötü koku gibi sorunlar olabiliyor. İşte bu yüzden hem etkili hemde hızlı ve pratik ürün bulmak çok kolay olmuyor.

Günlük hayatımda çok fazla terleme ve koku sorunum olmadığı için bu tarz ürünleri düzenli kullanmıyorum. Özellikle uzun sürekli koltuk altı ürünü kullanmanın da çeşitli meme hastalıklarına yol açtığını da belirtmek isterim.Bu gibi ürünlerde içerik çok önemli ve minimum düzeyde kullanmak şart, bu seriyi de sizler için kullanıp yorumlamak istedim :)

Gelelim Powder Touch serisine;

Deodorant sprey
Roll-on
Stick ürünlerinde oluşuyor,

Bu seri hızlı kuruma özelliği ile gün boyu tersiz ve kokusuz bir konfor sunmayı vaat ediyor
Yüksek emici özelliği ile bilenen doğal Kaolin pudrası içeriyor
Koltuk altlarını yumuşatıyor ve giysileriniz de iz bırakmıyor
Alkol ve boya maddesi içermez
Tüm cilt tipleri için dermatolojik olarak test edilmiştir
Zambak ve gül kokusu içerir
48 saat etkin koruma sağlar
Günlük kullanımda 48 saat etkili olduğunu düşünmüyorum.
Gün içinde mutlaka tazelemek gerekiyor
Günlük olarak teri önlemesini ve kokuyu absorbe etmesini başarılı buldum en azından benim cildimde etkili olduklarını söyleyebilirim
Ürünler çanta da taşımak ve dışarıda kullanmak içinde oldukça pratik
Dışarıda deodorant spreyi kullanmayı tercih ediyorum

Ürünler arasında en hızlı kuruma özelliği olan Deodorant Sprey gerçekten koltuk altınıza sıktığınız anda birkaç saniye içinde hızla kuruyor
Kokusu hoş
Kıyafetlerimde leke bırakmıyor
Severek kullanıyorum
Deodorant sonrasında ikinci beğendiğim ürün ise bu stick formu oldu
Yapısı yumuşak
Uygulaması kolay
Kokusu güzel
Kuruma hızlı deodorant kadar olmasa da birkaç dakika içinde kuruyor 
Kıyafetlerde iz yapmıyor
Roll-on formu ise içlerinde en geç kuruyan özellikte olanı
Diğer ürünler gibi kokusu ve yapısı güzel
Koltuk altında hafif nemli bir yapısı kalıyor





Genel olarak başarılı bulduğum bir seri oldu
Nivea ürünlerini kullanıyorsanız yada bu seriden merak ettiğiniz ürünler varsa umarım fikir olmuştur sizlere
Özellikle almayı düşenler için deodorant spreyi öneririm :)

Ürünleri Watsons, Gratis ve Rossman mağazalarında bulabilirsiniz

Detaylı bilgi için Buraya tıklamanız yeterli :)

Güzellikle kalın:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder