20 Temmuz 2015 Pazartesi

BİTEN CİLT BAKIM ÜRÜNLERİM

Merhaba,

Bir önceki yazımda son aylarda kullanıp bitirdiğim saç bakım ürünlerimi paylaşmıştım. Bu gün de cilt ve vücut bakım ürünlerimin bir kısmını anlatmak istiyorum. Saç bakım ürünlerim için şurada ki yazımı okuyabilirsiniz.

Mevsimsel olarak değişen cildim için çok çeşitli ürünleri deniyorum. Hem yeni ürün denemeyi seviyorum hemde yorumlarımı sizlerle paylaşmayı seviyorum :)
Başlayalım o halde :)

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu Karma ve Yağlı Ciltler için

İçeriği ve temizliği bakımından oldukça severek kullandım
Hem göz hemde yüz makyajımı güzel temizledi
Suya dayanıklı çok koyu göz makyajları hariç temizlemesini yeterli  buldum
Yüzde yağlı yapışkan bir kalıntı bırakmıyor
Tekrar almayı düşündüğüm ürünler arasında :)



Neutrogena Yüz Temizleme Jeli

Bu jel temizleyiciden de oldukça memnun kaldım
Yüzümü kurutmadı
Gözlerimi yakmadı
Temizlemesi güzeldi
Temizleyici arayışındaysanız uygun fiyatlı olarak önerebilirim :)

Dalin Bebek Şampuanı

Eskiden gözlerimi ve kirpiklerimi makyajdan arındırmak için kullanırdım ancak göz çevremi kurutmaya başlayınca bıraktım ve göz temizleyici olarak göz şampuanı kullanıyorum onu da yakın zamanda incelemesini yazarım.
Bebek şampuanlarını artık sadece fırça temizliğinde kullanıyorum ve memnunum :)
Dior Nem Maskesi

Kış aylarında iyice kuruyan nemsiz kalan cildime iyi gelse de Nuxe ün nem maskesini daha çok beğeniyorum
Güzel bir ürün ancak fiyatı pahalı
Tekrar alacağım bir ürün değil sizin varsa nem maskesi ihtiyacınız Nuxe ün nemlendirici maskesine bakabilirsiniz.

Yves Rocher Siyah Nokta Maskesi

Yves Rocher'nin akne ve siyah nokta karşıtı serisinin bu gözenek, siyah nokta ve sivilceler için etkili olan maskesini de kullandığım dönemde memnun kalmıştım
Cildimi kurutmadı
Var olan sivilcelerimin daha hızlı geçmesini sağladı
Siyah noktalar içinde kullanıldığı süre boyunca yeni siyah nokta oluşumunu engellediğini gözlemledim
Genç ciltler için güzel bir maske ancak çok fazla akne ve siyah nokta sorununuz varsa sizin için hafif kalabilir.

Çok uzun olmaması açısından biten ürünlerimi başka bir yazımda tekrar paylaşacağım :)


Güzellikle Kalın:)








3 yorum:

  1. nuxe nem maskesi zaten en iyilerden biri.

    YanıtlaSil
  2. gelsin yeni cilt bakım ürünleri o zaman...

    YanıtlaSil
  3. yves rocherin bu maskesini hiç duymamıştım. Gerçi benim içime hiç yaramazmış. Çünkü gerçekten çok!

    YanıtlaSil