19 Temmuz 2015 Pazar

BİTEN SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİM

Merhaba,

Biten ürünlerimi aylık olarak sizlerle paylaşıyordum fakat geçen aylar içinde ki yoğunluğum nedeniyle iki aylık ürünlerimi yazmaya fırsat bulamadım bu nedenle de son aylarda ki kullanıp bitirdiğim ürünlerimi birkaç bölüm halinde paylaşmak istiyorum. Bu  bölümde biten saç bakım ürünlerimi yazacağım.

Ürünleri kullanırken tek tek inceleme yazısı yayınlamaya özen gösteriyorum çünkü bitenler kısmında çok uzun yazamıyorum.Ancak bazı ürünleri ayrıca yazamadığım için mümkün olduğunca detaylı bilgi vermeye dikkat ediyorum. Ürünlerle ilgili sormak istediklerinizi yorumlar kısmına yazabilirsiniz. Başlayalım o halde :)
Milk Shake Sensorial Mint Shampoo

Milk Shake in bu canlandırıcı ferahlatıcı naneli şampuanını ve diğer milk shake ürünlerimi şurada ki yazımda bahsetmiştim.
Çok severek kullandığım bir ürün oldu
Naneli kokusu, jel yapısı, saçımı güzel temizlemesi ve saçlarımı hacimlendirmesini beğendim
Detaylı bilgi içinde inceleme yazımı okuyabilirsiniz

PhytoCitrus Boyalı ve Röfleli Saçlar için Renk Koruyucu Şampuan

Deneme boy kullandığım bu şampuanı da bir hayli beğendim
Phyto nun saç bakım ürünlerini zaten çok severim bu renk koruyucu şampuanı da saçımı her yıkadığımda saçlarımı daha canlı ve parlak yaptı
Saç uçlarımda ki boyanın rengini belirginleştirdi
Saçlarımı güzel temizledi ve yan etkisi olmadı
Boyalı saçlar için önerebilirim


Yves Rocher Besleyici ve Yumuşatıcı Şampuan Çocuklar ve Yetişkinler için

Yves Rocher nin özel içeriği ile yetişkin ve çocuk kullanımına uygun bu yumuşatıcı şampuanının saçlarımı yumuşacık yapması ve kolay taranır hale getirmesini sevdim
Ancak benim yağlı saçlarımı daha çabuk ağırlaştırdığı için tekrar bu formülünü satın almam farklı şampuanlarını deneyebilirim :)
Kuru ve zor açılan saçlarınız varsa size alternatif olabilir

Elidor Boyalı Saçlar için Kuru Şampuan

Yağlı saçlarım için kuru şampuanları sürekli kullanıyorum en azından muhteşem olmasa da günümü kurtarmaya yardımcı oluyorlar
İnce telli saçlarımı sertleştirmeden yağlı görüntüyü yok eden ve hacim katan kuru şampuanları tercih ediyorum
Elidor un bu boyalı saçlar için olan kuru şampuanı da orta dereceli bir ürün olarak beğendim
Kokusu bence çok kötü
Saçları sertleştirmiyor, verdiği hacim ise ertesi gün için yeterli 
İndirimde alınabilecek bir ürün
Bunun yağlı saçlar için olan yeşil ambalajlı olanı ise saçımı sertleştirdiği için sevmiyorum
Kuru şampuanda favorilerim Toni&Guy ve Batiste ürünleri :)
Giovanni Avokado ve Zeytinyağı Özlü Nem Maskesi

Derinlemesine nem vererek saçları nemlendirerek onarı vaat eden bu saç maskesini de çok severek kullandım ve çok memnun kaldım
Özellikle kuru saç yada kırık ve nemsiz saç uçlarına sahipseniz öneririm
Kullandığım süre boyunca saçlarımı çok iyi nemlendirdi ve yeni kırılma ve yıpranmaları önledi
Maskenin rengi yeşil ve içinde tanecikleri bulunuyor haftada bir kez kullanmak yeterli
Tekrar alıp kullanacağım ürünlerden çok başarılı bana göre :)

Aussie Yıpranmış Saçlar için Yoğun Onarıcı Bakım Kürü

İçeriğinde ki nane balsam özü ile kısa sürede onarıcı etki göstermeyi vaat etse de benim hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu
Kokusu çok kötü ıslak saça uygulanınca daha da kötü oluyor
Yapısı saç kremi kıvamında
Erken bitmesi için günlük saç kremi gibi kullandım
Saçları diğer saç kremleri gibi yumuşatması dışında benim saçımda olumlu bir etkisini görmedim
Yıpranmış saçlar için etkili olduğunu düşünmüyorum

Loreal Elseve Arginine Direnç Anında Onarıcı Bakım

Dökülme karşıtı serisindeki en çok işe yarar ürünü bu bakım kremi
Tabi ki dökülmeye etkisi yok ancak saniyeler içinde saçı yumuşatıyor gün içinde ağırlaştırmıyor
Severek kullanıp bitirdim, tekrar almam ama günlük pratik bir bakım arayanlar için alternatif olabilir
Remolent Forte Saç Dökülmelerine Karşı Yoğun Bakım Serumu

Şampuanıyla birlikte kullanımda saç dökülmemi durdurmaya yardımcı ürünlerden bir tanesi oldu
Sprey formunda ürünü saç diplerime uygulayarak masaj yaptım
Yağlanma kepek vb sorunlara neden olmadı
Memnun kalarak kullandım eczanelerde bulabilirsiniz

Philip Martin's Hair Loss Nutriment

Saç dökülmesini durdurucu saç köklerini besleyici losyon
Daha ince instagram sayfamda açıklamasını yapmıştım
Çok başarılı bir ürün
İçeriği temiz
Saç dökülmemim durmasında katkısı büyük
Yeni saç çıkarmada başarılı
Spreyi nemli saç diplerime uyguladım ve masajla etki etmesini sağladım
Kullandığım süre boyunca saçlarım daha hızlı uzadı ve yeni saç tellerim hızlı büyüdü :)
Bu ürünü de araştırabilirsiniz ben çok memnun kaldım
Hem saç uzamasında hemde yeni, saç çıkarmada bence işe yarıyor:)
Urban Care Biotin Saç Bakım Toniği

Dökülme karşıtı güçlendirici bu toniğin açıkçası bir etkisini görmedim
Bunu da aynı şekilde saç diplerime masaj yolu ile uyguladım ancak dökülmede ve saçımda bir etkisini görmedim.Denemek için almıştım tekrar almam
Yoğun dökülme de işe yaracağını sanmıyorum

HC Hair Care Complex Saç Bakım Yağı

Muhtemelen daha öncede okumuş ve duymuşsunuzdur bu ürünü
Bende çok sevenler ve faydalı bulanlar grubundanım
İçeriğinde ki bitkisel karışım saçları çok güzel toparlıyor
İnce telli ve boyalardan yıpranmış saçlarıma çok iyi geldi
Aynı zamanda saç köklerimi besleyerek saç dökülme sorunumu da olumlu yönde etkiledi
Saçlarımı parlak ve bakımlı yaptı
Kuru saçlar, yıpranmış saçlar, geç uzayan saçlar, parlaklığını kaybetmiş mat saçlar için her saç tipine önerebileceğim harika bir bakım ürünü:)
Bunlarda denediğim numune ürünleri :)

 Aveda İnvati serisinin saç köklerine uygulanan bakım kremi
Bu seri saç kayıplarına karşı saç köklerini güçlendiriyor
Aveda'nın bütün saç bakım ürünlerini şurada ki yazımda bulabilirsiniz.Hepsini detaylıca yazmıştım
Aveda sevdiğim markalardan bir tanesi saç bakım ürünleri de oldukça başarılı
Bu bakım kremlerini de beğendim saç diplerim de yağlanma yapmadı aksine saçlarımı daha dolgun hissediyordum :)


Aveda Dry Remedy

Kuru saçlar için bakım yağı
Tıpkı kuru yağlar gibi bu üründe saçlarda hızlıca emiliyor,saçı nemlendiriyor, bakım yapıyor
Isıdan kaynaklı hasarlara karşı saçı koruyor
Saça parlaklık katıyor
Bu kuru yağı da çok beğendiğimi daha önce de paylaşmıştım:)
Detaylı bilgisini burada bulabilirsiniz:)

Phyto Renk Koruyucu Saç Kremi

Yukarıda yazdığım şampuanı ile birlikte kullandım
Bu iki ürünü saç rengini koruyarak saça parlaklık veriyor ve saç renginin daha belirgin olmasını sağlıyor
Hem şampuanda hemde bu saç kreminden memnun kaldım
Özellikle yaz için saçların parlak ve canlı renklerde görünmesini isteyenler için araştırmalarını öneririm :)

Kiehl's ın moringalı saç uçlarımı besleyici ve onarıcı bakım kremini de çok severek kullandım
Özellikle harika bir kokusunun olması da ayrıca güzeldi
Nemli saç uçlarıma küçük bir miktar ürünü kullandım
Saç uçlarımı güzel nemlendirdi
Deneme boy ürün olmasına rağmen uzunca bir süre kullandım
İlerde tam boyunu alabilirim :)

Urban Care Argan serisinin saç bakım maskesi tek kullanımlık olduğu için pek fikrim yok sadece normal diğer maskeler gibi yumuşaklık verdi :)

Eklemeyi unuttuğum ürünler varsa diğer yazılarımda mutlaka eklerim :)

Anasayfa da sağ üst köşede sosyal medya hesaplarımı bulabilirsiniz

Beni takip etmeyi unutmayın güzellikle kalın :)




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder