30 Eylül 2015 Çarşamba

DERMA-E SKİN, HAİR, AND NAİL OİL - ÇOK AMAÇLI BAKIM YAĞI

Merhaba

Bugün sizlerle Derma-E nin cilt, saç ve tırnak için olan çok amaçlı bakım yağından bahsetmek istiyorum. Bu tür çok yönlü kullanıma uygun bakım ürünlerini seviyorum. Tek ürünle bir çok fayda görebiliyorsunuz. Özellikle içeriği temiz ve bitkisel içerikli yağları ayrıca seviyorum. Çünkü bunlar onarma ve nem verme konusunda çok daha başarılı oluyorlar.

Gelelim bu ürünün detaylarına;


Ürün 30 ml lik cam bir şişede sunuluyor. Damlalıklı ambalajı ve cam şişede olması hem kullanım kolaylığı sağlıyor hemde ürünün kullanım süresini uzatıyor. Derma-e nin diğer nemlendirici kremlerinde olduğu gibi içerisinde zararlı kimyasallar bulunmuyor. Yani sls, paraben, mineral yağlar, gmo, gluten, vs. gibi içerikler bulunmuyor.  Hayvanlar üzerinde test edilmemiş vegan bir ütün olduğunu da belirtmek isterim. İçeriğinde bulunan argan, jojoba, kukui ve marula yağları ile yüksek seviyede nem verme ve anti-aging özelliği taşımaktadır.




Yapısı bildiğiniz yağ formunda ancak yoğun bir yapısı yok aksine ince yapıda kolay uygulanabilir. akışkan bir özelliğe sahip
Ben bu ürünü cildimde, saçlarımda ve tırnaklarım da kullanıyorum.Nemli saç uçlarıma kullanıp saçlarımı nemlendiriyorum. Yağ bazlı olduğu için saçlarımda çok az miktar kullanmak yeterli oluyor. Çok fazla kullanım yağlı bir görüntü yaratıyor. Saç uçlarımı nemlendirmesini sevdim, yağlı yapışkan bir görüntü yaratmıyor.

Tırnaklarım da ise manikür öncesi ve sonrasında kullanıyorum. Tırnak etlerimi yumuşatmasını ve sonrasında nemlendirmesini seviyorum. İş gereği sürekli eldiven giy çıkar ve alkolle temas olunca hem tırnaklarım hemde tırnak etlerim kuru ve nemsiz oluyor. Bu yüzden bu yağı akşamları da tırnak çevresine masaj yaparak uyguluyorum. Som zamanlarda kuruluk sorunum azaldığı için severek kullanmaya devam ediyorum. Tabi bu benim yöntemim ve bana iyi gelen yöntem olduğu için herkes de aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum :) Yada siz yağ bakımlarını sevmiyor da olabilirsiniz :)


Bunlar dışında bu yağı cildimde de kullanıyorum. Kuru olan dirsek, ayak ve diz gibi bölgelere de kullanıyorum. Hoş bir kokusu var beni rahatsız etmiyor. Özellikle banyo sonrası nemli vücuduma uygulamayı seviyorum.

Yüzümde ise cildimin çok kuru olduğunu düşündüğüm zamanlar kullanıyorum. Ancak direk olarak yüzüme sürmeyi çok fazla denemedim açıkçası dediğim gibi çok nadir kullanıyorum. Ama gündüz makyaj yaparken yapısını ağır bulduğum, kıvamı yoğun olan yada cildimi kurutan ve biraz nem istediğim zaman ise bb krem yada fondötenlerime bir damla bu yağı karıştırıyorum. Bu sayede hem yapısını yoğun bulduğum ürünü inceltmiş oluyorum hemde cildimi makyajla birlikte nemlendirmiş oluyorum. Bu şekilde daha çok kullanıyorum ve yüzümde herhangi bir sorun yaratmadığı için de memnunum :) Sizde farkı uygulamalar için bu yöntemleri deneyebilirsiniz.

Ürünün benim kullandığım yöntemleri ile etkileri bu şekildeydi. Sizde bakım yağlarının gücüne inanıyor ve bu tür ürünleri kullanmayı seviyorsanız bu ürüne de bakmanızı öneririm.

Derma-e ürünlerini anlaşmalı eczane ve online dermokozmetik satış sitelerinden temin edebilirsiniz. Fiyatına oranla uzun süreli kullanıma uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum. Çünkü çok az kullanmak yeterli oluyor :) #guzelligimizannemizden Blogger Etkinliğimde tanışmış olduğum Derma-e markası ve ürünlerinden çok memnun kaldım. Diğer ürünlerinin yazılarını da blogda bulabilirsiniz. Farklı ürünlerini de denemeye devam edeceğim.

Ürünler hakkında detaylı bilgi için http://www.dermae.com.tr/ internet sitelerini ziyaret edebilirsiniz.

Derma-E facebook sayfası https://www.facebook.com/Derma-E-T%C3%BCrkiye-751154998274032/timeline/










1 yorum:

  1. böyle yağları tırnakta veya bacakta kullanmayı seviyorum ben..

    YanıtlaSil