16 Ekim 2015 Cuma

NOTE KOZMETİK ÜRÜNLERİ - MATTE MOİST LİPGLOSS - EYESHADOW PENCİL

Merhaba,

#guzelligimizannemizden Blogger Etkinliğimde Note Kozmetik'in göndermiş olduğu makyaj grubu ürünlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Note ürünlerini artık herkesin bilip tanıdığını düşünerek marka hakkında detaylı bilgileri geçeceğim. Özellikle hayvanlar üzerinde deney yapmayan kozmetik markalarından birisi olduğunu tekrar belirtmek isterim :)
Etkinlik günü tüm blogger arkadaşlarıma güzel bir makyaj çantası içerisinde fondöten, likit ruj ve kalem farlarından oluşan hediyelerini gönderdiler.
İlgileri ve destekleri için tekrar teşekkür ederim.
Aşağıda ki ürünler arasında fondöteni yorumlayamayacağım çünkü normalde benim rengim 01 numara iken gelen ürünlerin hepsi 07 ve 08 numara idi e haliyle de ürünler herkesin cildine koyu geldi.
Birkaç blogger arkadaşım bronzlaştıktan sonra kullanıp memnun kaldıklarını belirttiler
Ben hem bronzlaşmayı sevmediğim hemde yaz sıcaklarında rengim biraz koyulaşsa bile yine de bana bir hayli koyu renkli kaldığı için deneyemedim
İyi bir indirimde kendi rengimi alıp deneyebilirim
Onun dışında ki ürünlerini kullanıyorum ve çok başarılı buldum
Gelelim ürün detaylarına


Mat likit lipglossları aslında likit ruj yapısındalar
Bir çok rengi mevcut renk skalasını beğendim
Sünger aplikatörü ile sürümü kolay matlaşması hızlı
Ve en güzel yanı uzun süre kalıcı olması
Aşağıda bende ki renklerin dudak üzerinde duruşlarını görüyorsunuz
Elbette dudak ürünleri dudağın kendi rengine oranla farklılık gösterebilir
Bu iki rengi de çok severek kullanıyorum
Gün içinde bir şeyler yesem içsem bile kolay kolay çıkmıyor
Dudaklarımı kurutmadı
Genelde bu tür mat ürünler dudakları kurutur ve bir süre sonra ürün dudak çizgilerine dolarak çirkin bir görüntüye neden olur
Ben her hangi bir sorun yaşamadım rahatlıkla kullanıyorum
Kahve ve nude tonlarında ki renklerini de almak istiyorum:)
Varsa bu tür bir ürün arayışınız bu ürünleri size önerebilirim
Diğer sevdiğim ürünleri ise bu kalem farları oldu
Krem formunda ki farları daha çok sevdiğim için bu ürünleri de beğendim
Bir çok renk seçeneği mevcut
Aydınlatıcı olması açısından açık renkli olanları da denemek istiyorum
Farların yapısı çok yumuşak
Sürümü kolay
Pigmentleri çok iyi
Ve çok kalıcı olduklarını söyleyebilirim
Tek olumsuz yanları asansörlü bir ambalajda olmamaları olabilir
Onun dışında bu farları çok severek kullanıyorum
İster tek başına isterseniz de baz renk olarak ta kullanıma uygunlar
Fotoğrafta renklerin isimleri mevcut
Yine gün ışında ki görünüşlerini de göstermeye çalıştım
Hem rujları hemde bu kalem farları beğendim
Sıkça makyajlarım da kullanıyorum
İnstagram saydamdan da yine farklı makyaj uygulamalarını görebilirsiniz

Note ürünlerini Watsons, Rossmann, Boyner ve farklı kozmetik mağazalarında bulabileceğiniz gibi online kozmetik sitelerinde de satışları mevcut
İsterseniz Note un kendin online satış sitesinden de alışveriş yapabilirsiniz
 Güzel indirimleri olduğu için indirimleri beklemenizi öneririm :)
İndirimde farklı renkli kozmetik ürünlerini de alıp denemek istiyorum
Özellikle herkesin beğendiği allıklarını ve terracota pudralarını merak ediyorum.
Fiyatlarına göre Note ürünlerini beğeniyorum:)


Daha fazla bilgi ve detay için internet sitelerini ziyaret edebilirsiniz


Güzellikle Kalın :)







2 yorum:

  1. note ürünlerini giderek daha çok seviyorum gerçekten iyi bir kalite yakaladılar..

    YanıtlaSil
  2. note mat glosslar kalp ben :)

    YanıtlaSil