28 Ekim 2015 Çarşamba

MURAD AHA/BHA EXFOLİATİNG CLEANSER

Merhaba

Murad'ın peeling etkili yüz temizleyici ürününü denedim ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Tüm cilt tipleri için soyucu etkili bir yüz temizleme ürünüdür
Ürünün içinde çok küçük granüller bulunuyor.
Yapısı krem formunda
Yüzüme uygularken herhangi bir sorun yaşamıyorum
Uygulaması ve durulaması kolay
İçinde ki tanecikler yüzümü çizmiyor
Bu ürün yüzümü çok iyi temizliyor ve aydınlık berrak bir görünüm kazandırıyor
Siyah nokta, gözenek, sivilce gibi istenmeyen durumları da engelliyor


İçeriğinde ki sodyum pca, jojoba yağı, salisilik asit, laktik ve glikolik asit ile birlikte cildi tahriş etmeden temizler,ölü hücrelerden arındırır ve nemlendirir
Tüm cilt tipleri için uygundur
Yüzümde kullandığım dönem boyunca kuruluk,sivilce gibi sorunlar yaşamadım
Ürünü günlük temizleyici olarak kullandım ve memnun kaldım
Cildiniz çok hassas ise hafta da bir kaç olarak kullanabilirsiniz
Dr.Murad ürünlerini çok başarılı buluyorum
Bu zamana kadar bir çok ürününü denedim
Bu ürün de cilde çok iyi gelen ürünleri arasında

Ürün rengini_bul etkinliğinde www.dermokozmetik.com sitesi tarafından hediye edilmişti.Daha önce de kullandığım bir ürün olduğu için tekrar paketten çıkmasına sevindim:)
Teşekkürler Dermokozmetik.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder