24 Ekim 2015 Cumartesi

NİVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ

Merhaba

Son yıllarda severek kullandığım pratik ve etkili bir ürün olan Nivea'nın duşta vücut kremlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.


Artık bir çok kişi biliyordur ama kısaca tekrar bahsetmek istiyorum
Nivea duşta vücut kremleri duş esnasında uygulanıp durulanan bir vücut nemlendiricisi
Bu ürünleri çok seviyorum çünkü hem vücut bakımımı kolaylaştırıyor hemde bana zaman kazandırıyor:)
Her zaman duş sonrası vücudumuza nemlendirici uygulamaya vaktimiz olmuyor bazı kişiler de duş sonrası vücuduna bir şey sürmeyi sevmiyor
İşte tüm bu sorunları önlemek için duşta vücut kremleri çok etkili oluyor
Duşta yıkandıktan sonra bu kremleri tüm vücuduma yüze gelmeyecek şekilde masaj yaparak uyguluyorum
Bir iki dakika bekledikten sonra tekrar  durulanıyorum ve tüm işlem bitmiş oluyor
İşte bu kadar :)
Duşta kısa sürede vücut bakımımı yapmış oldum bile
Vücutta yağlı ve yapışkan bir his bırakmıyor
Nemlendirme özelliği de uzun süre devam ediyor
Benim için bir diğer avantajı ise özellikle kış mevsiminde duş sonrası soğuk kremleri vücuduma sürmek istememem:) 
Sıcak suyun etkisi ile nemlendirme işlemi de bitmiş oluyor
Üstelik yeni duşta vücut kremleri bir çok çeşit ve aroma içeriyor:)
Bu ürünler ilk çıktığında aldığım ve almaya devam ettiğim normal ciltler için olan deniz mineralleri içeren nemlendiricisi oldu
Kokusu çok güzel
Yapısı klasik kolay uygulanan krem kıvamında
Vücuttan durulanması kolay
Yazın daha çok bu ürünü tercih ediyorum:)
Cildiniz çok kuru değilse bu üründen başlayabilirsiniz:)

Kış aylarında kullanmayı tercih ettiğim ürünü de badem yağı içeren kuru ciltler için olanı
Kış mevsiminde cildim biraz daha kuruduğu için daha yoğun nemlendirmeyi tercih ediyorum
Bu çeşidi de yine çok güzel kokuyor ve yapısı diğerinden biraz daha yoğun
Nemlendirmesi güzel ve normal ciltli olana göre daha uzun süre vücudunuz nemli kalıyor
Sizin cildiniz de çok kuru ya da kış aylarında kuruyor ise bu ürüne bakabilirsiniz
Nivea duşta vücut kremlerinin ballı, kakao yağlı ve shea yağlı çeşitleri de mevcut
Tüm kişisel bakım mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz
400 ML gramajı ile de uzun süreli kullanım imkanı veriyor 
Uygun fiyatı ile de daima alacağım ürünlerden bir tanesi:)


Yeni ürünlerde görüşmek üzere:)

1 yorum: