20 Ekim 2015 Salı

REVOX SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİM

Merhaba

Kullanmış olduğum Revox saç bakım ürünlerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Uzun süredir saç ürünlerim arasından eksik etmediğim saçlarımın dökülmesini  durdurarak sağlıklı bir şekilde uzamasına yardımcı olan ve yeni saç oluşumu konusunda etkilerini gördüğüm Revox at kuyruğu şampuanı ve markanın yeni çıkan ürünleri, saç bakım maskesi ve dökülme önleyici serumunu düzenli olarak kullandım. Kendi saçlarımda ki etkilerini de yorumlamak istiyorum.Eğer hala Revox ürünleri ile tanışmadıysanız bu yazımı okumaya devam edin lütfen:)

Revox markasıyla tanışmam sanırım 1.5 yada 2 yıl önceydi o zaman çevremde çok fazla kullanan olmadığı için keşfetmemiştim. Bir arkadaşımın paylaşımından yola çıkarak sitelerine girip Revox şampuanı inceleyip satın aldım. Sonra ikinci kutusunu aldım :) Çünkü ilk kutuda bile etkisini gördüğüm için devam etmek istedim:)




Öncelikle markanın en çok bilinen at kuyruğu şampuanı ile başlamak istiyorum
Yorumlamak için farklı saç bakım ürünleri kullansam da Revox şampuan her zaman kurtarıcı ürünüm olmuştur
Saç uzamasının ve dökülmesinin ardında bir çok neden olabilir ve herkesin saç tipi farklı olduğu için ürünler de farklı etkiler gösterebilir
Ürünlerle ilgili yorumlarım kendi saçlarımda ki etkilere dayalıdır
Saç yapım ince telli,yağlı ve kolay yıpranan zor uzayan bir şekildedir:(

Gelelim şampuanla ilgili yorumlarıma,

At kuyruğu şampuanı akışkan jel formunda ve uygulaması kolay bir yapıdadır
Saçlarımı güzel temizlemesi ve yıkama sırasında yumuşatıp nemlendirmesi sevdiğim özelliklerinden
Ne zaman saç dökülmem artsa bu ürüne geçiyorum
Benim saç dökülmemi büyük oranda azaltıyor
Ve saçlarım düzenli kullanımda normalden daha hızlı uzuyor
Saçlarımda ekstra yağlanma yada kepek,kaşıntı gibi sorunlar yaşamıyorum
İnce telli saçlarım çoğu şampuanda yıkarken çok karışıyor ve tararken zorlanıyorum ancak bu ürün yıkarken bile kreme ihtiyaç duymayacak kadar yumuşak yapıyor saçlarımı
Kokusu var ancak rahatsız edecek kadar değil
Revox şampuan hakkında detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz
ETKİLERİ
  • Saçların hızlı uzamasına yardımcı olur.
  • Saçların yağlanmasını önlemeye yardımcı olur.
  • Saçların daha parlak görünmesine yardımcı olur.
  • Saçların sağlıklı bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.
  • Saçların gür ve hacimli olmasına yardımcı olur.
  • Saçları daha uzun süre temiz kalmasına yardımcı olur.
  • Saçlarınızın kepekten kurtulmasına yardımcı olur.
  • Saçların kırılmasını ve yıpranmasını önler, azaltır.
  • Her tip saç kullanımına uygundur.
  • İçerdiği bileşenler insan cildine uygun olduğu için alerjiye neden olmaz. Anti-Allergen'dir.

Markanın yeni ürünlerinden birisi olan bitkisel at kuyruğu saç maskesi

Maskenin kokusu şampuanla aynı 
Çok yoğun yada çok akışkan bir yapısı yok
Kremsi formülü ile uygulaması ve durulaması kolay 
Saçlarımın boy ve uçlarına uygulayıp 5 - 10 dakika bekleterek temizliyorum
Saçlarımı yumuşatıyor,ekstra yağlanma yapmıyor
Düzenli kullanımda saç uçlarında ki kırılma ve yıpranmaları önlüyor
Maskeyi kullandığım günlerde saç uçlarım daha sağlıklı görünüyor 
Saç üzerinde ki elektriklenmeyi de önlediğini söyleyebilirim
Maskeyle ilgili detaylı bilgileri aşağıdaki linkten bulabilirsiniz
ETKİLERİ

REVOX; At kuyruğu bitkisi özlü saç kremi, duştan sonra çok daha rahat saç taramanızı sağlar.
Saçların kırılmasına ve kolay şekle girmesine yardımcı olur. Daha yumuşak saçlara kavuşturur. Kadın ve erkekler için kullanımı uygundur.

REVOX; Saçların yumuşamasını sağlayan özelliğe sahip bir üründür. Bu sayede saç tellerinin kırılmasını engeller. İçeriğindeki Celyamin Extracktı sayesinde de saç uçlarını onarmaya yardımcı olur.

REVOX; Saçları kökten uca nemlendirmeye, korumaya ve güçlendirmeye yardımcı olur.

REVOX; Saçlı deriyi ve saçları temizler, arındırır. İhtiyacı olan bakımı sağlar.

REVOX; Zarar görmüş saçlara doğal bakım uygular.

REVOX; Saça esneklik verir ve ısıya karşı koruma sağlar.
Saç dökülmesini önleyici at kuyruğu serumu 

Sprey formunda ki ambalajı ile kolay kullanım imkanı sunuyor
Kokusu diğer ürünlerle aynı 
Bu serumu akşamları saç diplerime uygulayıp masaj yaparak sabaha kadar bekliyorum
Ardından at kuyruğu şampuanı ile yıkıyorum
Serumu şampuanla birlikte kullanınca dökülme ve uzama konusunda ki etkilerini gördüm
Ürünleri birlikte kullanınca çok daha etkili olduğunu düşünüyorum
Yağlı bir yapısı yok, saç köklerimde hızlı emiliyor
Serumu tek başına kullandığım gibi saç bakım yağlarımın arasına da karıştırarak ta kullandığım oldu

REVOX AT KUYRUĞU SERUMU;
- Formülasyonunda bulunan Horse Tail Comlex Hair Vit'i oluşturan 10 ayrı bitki ile 3 essensiyel vitamin serbest radikallerce saç köklerini tahrip edilmesini engellenmesine yardımcı olur.
- Saç köklerini ve kafa derisini rejenerasyonunu destekleyerek saç için gerekli olan besinlerin saç foliküllerine ulaşmasına, uyarılmasına, güçlenmesine ve lipit salgısının düzenlenmesine yardımcı olur.
- Keratinazasyonun artmasını destekler.
- Saç büyümesi için gerekli olan aktif sunstansların saç folikülüne ulaşmasına yardımcı olur.
- Saç köklerini besleyerek Cuticula tabakasını güçlendirir ve bu durum saçların parlaklığını , canlılığını, elastikiyetini, hacmini, şekil kalıcılığını artmasına yardımcı olur.
- İçeriğinde bulunan ve organik bezelyeden kazanılan bir aktif olan AnaGain (Pisum Sativum Sprout Extract) sayesinde saçın beslenmesine yardımcı olur.
- Nemlendirme sağlar.
Revox ürünleriyle ilgili yorumlarım bu şekildeydi
Benim memnun kaldığım bir seri
Tüm ürünleri tüm saç tipleri için uygundur
Revox markasının özel farklı şampuan çeşitleri de mevcuttur

Revox ürünlerini kullanmaya devam edeceğim:)
Kendi aldığım Revox ürünlerine ek olarak #guzelligimizannemizden  #sultanilegizemleyazaveda ve  #renginibul blogger etkinliklerinde de Revox desteği ile ürünlerimi yedeklemiş oldum:)
Revox a tekrar teşekkür ederim :)

Uzama hızı yavaş olan ve dökülme problemi olan saçlar için bu ürünlere bakabilirsiniz
Ayrıca menapoz döneminde ki saç dökülmeleri için de etkili bir ürün

Revox ürünlerini tüm Gratis şubelerinde bulabilirsiniz
Ayrıca online olarak ta kendi sitelerinde sipariş vermek mümkün






Güzellikle Kalın:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder