28 Ekim 2015 Çarşamba

TOPİCREAM GENTLE CLEANSİNG WATER

Makyaj ve yüz temizleme suları artık her marka ve fiyatta var. Birkaç farklı markanın bu tarzda temizleme suyu ürününü denedim ve yorumlarımı da zaman zaman burada paylaşıyorum. Bu tarz ürünlerde dikkat ettiğim noktalardan birisi ürünün dermokozmetik olması, bu bana daha güvenilir geliyor.Bu gün de yine dermokozmetik bir marka olan Topicream in hassas temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.
Ürün parfüm ve paraben içermez
İçerdiği gliserin ile cildi temizlerken nemlendirir
Dermatolojik, pediatrik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir


Lens kullananlar için uygundur
Tüm cilt tipleri için uygundur
Yüz, göz ve makyaj temizliğinde kullanılır
Ürün bilgileri bu şekildeydi gelelim benim nasıl kullandığıma ve yorumlarıma
Ürünü makyaj temizliğinde kullandım
Bir pamuk yada ped yardımı ile göz ve yüz makyajımı temizledim
Kokusu hoş rahatsız etmiyor
Yüz makyajını güzel temizliyor
Çok yoğun göz makyajı olmadığı sürece göz makyajını da rahatlıkla temizlediğini söyleyebilirim
Göz makyajı için de ürünü pamukla birkaç saniye göz üzerinde tutmak gerekiyor
Sonrasında cildimi daha derin temizleyici bir ürün ile tekrar yıkıyorum
Gözlerimi yakmadı
Yüzümde olumsuz bir soruna neden olmadı 
Ambalajı plastik
Kullanımı kolay
500 ml lik boyutu ile de uzun süreli kullanım imkanı veriyor
Benim beğendiğim bir ürün oldu
Fiyatı online sitelere göre değişiklik gösterebiliyor

Ürün rengini_bul ve #tarcinevents etkinliğinde Yoncakozmetik.com sitesi tarafından hediye edilmişti.

Topicream temizleme suyunu bir çok online satış sitesinde bulabilirsiniz:)







1 yorum: