25 Kasım 2015 Çarşamba

BİOPOİNT YOĞUN BESLEYİCİ ONARICI ŞAMPUAN | KURU VE YIPRANMIŞ SAÇLAR

Merhaba

Biopoint markasının kuru ve yıpranmış saçlar için olan tsubaki ve shea yağı içeren yoğun besleyici ve onarıcı şampuandan bir kutu kullandım ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bu ürün saçı nazikçe temizleyerek kuru ve yıpranmış saçı onarmayı vaad ediyor
İçeriğinde ki shea ve tsubaki yağı ile saç uçlarını nemlendirerek kırılma ve yıpranmaya karşı koruyor
Kremsi yumuşak bir formüle sahip
Uygulaması ve saç üzerinden arındırılması kolay 
Hoş bir kokusu var
Saçımı güzel temizlemesini ve kuru saç uçlarımı nemlendirmesini sevdim
Yıkama sırasında saçlarım yumuşacık oluyor asla birbirine karışmıyor
Tararken de sorun yaşamadım
Kullandığım süre boyunca olumsuz herhangi bir sorun yaşamadım



Şampuan gerçekten saçları güzel nemlendiriyor
Serinin saç kremi ve maskesi de mevcut
Eğer çok kuru ve yıpranmış saçlarınız varsa Biopoint ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz ve bu seriye bakabilirsiniz
Benim saç uçlarım kuru olsa da genel olarak saçım yağlı ne normalde her gün yıkamak zorunda kalıyorum
Bu şampuanla sabah yıkadığım saçım akşama yoğun nemden dolayı yeniden yağlanmış oluyor
Ancak saç uçlarımı da bir o kadar bakımlı ve nemli gösterdi
Benim için uygun bir ürün olmadı ancak saçları çok kuru bir arkadaşım denediği zaman ürünü çok beğendi
Kısacası bu ürün gerçekten çok kuru ve yıpranmış saçlar için güzel bir ürün ancak yağlı saçlarınız varsa markanın diğer ürünlerine bakmanızda fayda var 

Yukarıda da yazdığım gibi Biopoint ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.





1 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım :) yaglı saçlar için olan çeşitini bakabilirim :)

    YanıtlaSil