5 Kasım 2015 Perşembe

PURE BEAUTY GEOAQUA ULTRA-HYDRATİNG SERİSİ

Merhaba

Bugün sizlerle Watsons mağazalarında bulabileceğiniz Pure Beauty markasının geoaqua ultra-hydrating serisinin cilt bakım ürünlerini tanıtmak istiyorum. Pure Beauty nin cilt bakım, bb krem ve cc krem gibi ürünleri kullanıcılar tarafından oldukça beğeniliyor. Bende kullandığım birkaç ürününden memnun kalmıştım. Hala da bb kremini severek kullanıyorum.Hem uygun fiyatlı oluşu, ambalaj tasarımları ve ulaşılabilir oluşu nedeniyle Watsons'ın ilgi çeken markaları arasında olduğunu söyleyebilirim. Bu seriyi de bir süredir düzenli olarak kullanıyorum ve olumlu olumsuz yorumlarımı paylaşmak istiyorum. O halde hemen başlayalım:)


Ürün açıklamaları şu şekilde;

GeoAqua doğal mineralli Alp Onsen suyunun Hydromanil ve Tara ağacının tohumlarının özünden elde edilen 3 boyutlu nemlendirme sistemi ile ustaca harmanlanmasıyla oluşmuştur. Onsen suları içeriğindeki besleyici ve iyileştirici minerallerle cildinizi kaplarken, Hydromanil’in 3 boyutlu yapısı cildinizin tüm katmanlarına nüfuz etmeden önce cilt yüzeyindeki suyu hapseder. Ciltte nemlilik ve yenilenmişlik hissi bırakırken, cildin daha pürüzsüz, yumuşak ve ipeksi görünmesi için hücre yenilenmesine yardımcı olur.

Nem odaklı bir seri olduğu için kışa doğru kurumaya başlayan karma cildimde rahatlıkla ürünleri kullanabildim
Kullandığım süre boyunca yüzümde sivilceye neden olmadılar.Çünkü cildim sivilcelenmeye meyilli ve uygun olmayan ürünlerde hemen çene bölgemde sivilceler çıkabiliyor
Genel olarak ürünlere genç ve sorunsuz ciltlere uygun buldum
Nem serisi olsa bile çok kuru ve hassas bir cildiniz varsa yeterli olmayacaktır
Daha çok normal ve karma ciltler için ideal

Seri de temizleyici krem, tonik, nemlendirici ve göz çevresi jeli bulunuyor
İlk olarak temizleyici kreminden bahsetmek istiyorum
Krem formunda bir ürün, suyla temas edince hafif köpük kıvamını alıyor
Yüzümü tahriş etmeden güzel temizledi
Krem olduğu için uygulaması ve yüzden arındırması kolay
Ancak durulama sırasında cilt resmen tabiri caizse gıcır gıcır oluyor
Yani yüzüm biraz geriliyor diyebilirim ama bu kuruluk değil kesinlikle o hissi nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum ancak benim sevdiğim bir his olmadı
Kokusu yok denecek kadar az asla rahatsız edici değil
Gramajı 125 ml
Genel olarak temizlik konusunda beğendim sadece cildimi gerginleştirmesini sevmedim


Cilt temizliğinin ardından önemli adımlardan birisi de tonik kullanmak
Bu serinin nemlendirici özellikte ki toniğini verdiği his konusunda sevdim ambalajının zor kullanımı açısından beğenmedim
Normalde bu türde spreyli ürünleri belirli bir mesafeden yüzüme sıkarak kullanmayı seviyorum
Ancak bu üründe ki pompalı sistem karşıdan sıkarak püskürtme yöntemi ile kullanıma uygun değil
Pompasına bastığınızda ürün aşağıya akıyor, bu toniği pamuğa sıkarak kullanmak zorunda kaldım
Siz bu tür şeylere takılmıyorsanız hiç sorun değil elbette :)
Onun dışında tonik yüzümü kurutmadı,rahatsız etmedi
Verdiği nemli yüz hissini sevdim
Kokusu çok hafif
Gramajı 145 ml

Jel formunda ki nemlendiricisi ise aralarında en çok beğendiğim ürün oldu sanırım
Kokusu çok hoş ve fresh
Jel yapıda olduğu için yüzde hızlı emiliyor
Asla rahatsız edici bir yanı yok
Makyaj altına bile rahatlıkla kullandım
Nem verme oranı orta dereceli
Çok kuru cildiniz varsa yeterli gelmeyecektir
Daha çok normal ve karma ciltler için uygun
Özellikle jel ürün sevenler için ideal olabilir
Ambalajı çok şeker:)
Gramajı 50 ml

Jel göz kremini ise açıkçası hiç sevmedim
Göz kremlerinde jel yada krem daha yoğun yapıda ürünleri kullanmayı tercih ediyorum
Bu ürünün çok akışkan bir yapısı var
Parmağıma alır almaz akıp gidiyor,hızlı uygulamak gerekiyor
Ne yazık ki göz çevreme nemlendirme konusunda yeterli gelmedi
Geç emilimi de ayrı bir sevmediğim özelliği oldu
Normal göz çevrelerinde ideal olsa da kuru göz çevresi için yeterli olmadığını düşünüyorum
Ürün gramajı 15 ml

Ürün yorumlarım tamamen kendi cildimde ki etkilere dayalıdır
Elbette bu yorumlarda benim ürünlerden beklentilerim ve ürün zevkimin de etkisi var

Siz ürünleri Watsons mağazalarında deneyebilirsiniz

Pure Beauty ürünlerini aşağıda ki linkten inceleyebilirsiniz











3 yorum:

  1. Güzel anlatmışsın bende white seriyi kullanıyorum ve narlı olan peelingini çok memnunum onlardan bende karma yagliya dönük ciltliyim gayet iyi geldiler ama tonik konusunda haklisin kullanımı bir acayip tonik :))

    YanıtlaSil
  2. Sure beauty markasının genel olarak abartıldığını düşünüyorum şöyleki temizleme jelini aldım hassas cildim de yok karma yağlı cildim için gayet iyi olacaktı temizlese yeterdi gözümde bir kullandım iki derken yüzüm nasıl geriliyor fayans yüzü gibi gıcıyyt diye ses çıkacak yakında bir de pullanma yaptı bence biraz daha kullansam karma dan kuru ciltliye transfer olacaktım kokusu rahat sız edici değil demiişiniz fakat kokusu bana bbabamın tıraş köpüğü gibi kokuyor arko sabun taexı

    YanıtlaSil
  3. Ki siz de firma tarafından gönderilen ürünlerden sadece jel formundaki kremi beğenmişiniz çok bi aman. Değil piyasada normal jel temizleyciler garnier netrougena varken heyecan aramaya gerek yok bence

    YanıtlaSil