3 Aralık 2015 Perşembe

MISSHA Super Aqua Anti-trouble Formula Purifying Foaming Cleanser

Merhaba

Missha ürünlerini muhtemelen artık herkes tanıyordur. Bugün Missha nın cilt bakım ürünlerinden olan Super Aqua serinde ki arındırıcı köpük temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. Aslında Super Aqua serisi de kendi içinde farklı serilere ayrılıyor. Bu ürün yeşil ambalajlı Anti-Trouble serisine ait bir ürün.
 Bu jel formunda ki köpük temizleyici cilt yüzeyinde ki kirleri cildi tahriş etmeden hassas bir şekilde arındırarak temizlemeyi ve sebum kontrolünü sağlamayı size sunuyor. Benim görüşüm ürün daha çok karma ve yağlı ciltler için uygun olduğu yönündedir.



Ürünün formu jel kıvamında suyla temas edince hafif köpük formunu alıyor. Cilde uygulanması ve durulanması kolay, temizleme sırasında yüzümü rahatsız etmiyor sadece göz çevresine getirmemek gerekiyor.Yanlışlıkla gözle temasında bol su ile yıkayınız gözleri çok yakıyor çünkü

Missha nın denediğim diğer temizleyicilerinde olduğu gibi ürün durulama sırasında gerçekten cildi çok iyi temizlenmiş hissi veriyor. Benim kullandığım dönem boyunca olumsuz bir etkisini yaşamadım.Beğendiğim bir temizleyici oldu,yüzümde sivilce , erken yağlanma  gibi sorunlara neden olmadı aksine bunları önlediğini düşünüyorum.
Benim için tek olumsuz yanı suyla ciltten arındırırken cildi biraz geriyor olması, eğer cildiniz yağlı ise bu ürünü seveceksiniz.Gerçekten siyah nokta ve gözenekleri çok iyi temizliyor.Eğer cildiniz çok kuru ve hassas ise bu yüzünüzü biraz kurutabilir.Cildim şuanda karma ve yanaklarım kuru olduğu için yazın bu ürünü daha çok severek kullanacağımı düşünüyorum.

Ürün 190 ml ambalajı ile uzun süreli kullanım imkanı veriyor ve bu gramajda ve özellikle ürün için de oldukça uygun fiyatlı

Tekrar belirtmem gerekirse, cilt tipi yağlı ve karma olanlar, sivilce, gözenek ve siyah nokta sorunları olanlar bu temizleyiciye bakabilir:)

Ürünü missha.com.tr/urunDetay/Missha-Super-Aqua-Anti-trouble-Formula-Purifying-Foaming-Cleanser bu linkten inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

missha.com.tr internet sitelerinden de bütün missha ürünlerine bakabilirsiniz.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder