18 Ocak 2016 Pazartesi

MİSSHA PERFECT COVER BB KREM

Merhaba

Bugün sizlerle yaz kış kullanmaktan memnun kaldığım Missha markasının Perfect Cover BB Krem inden bahsetmek istiyorum.

Kore kozmetiğin en sevilen markalarından olan Missha, ülkemizde satılmaya başlamasıyla birlikte bir çok ürününü deneme şansım oldu. Makyaj grubu ürünlerini özellikle beğeniyorum. Korelilerin beyaz ten merakı ve ciltlerini pürüzsüz gösterme çabaları markaların ürünlerine de bu yönde üretmesine neden oluyor.

Missha nın perfect cover bb kremi de markanın en çok satan ürünleri arasında diyebiliriz. Yüksek güneş korumalı içeriği ile lekeler, akne ve sivilce izleri, yaşlanma, cilt tonunu eşitleme ve cilde aydınlık verme konusunda iddialı olan bu bb kremle ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.


Missha nın farklı bb kremlerini de denemiş olduğum için aralarında en çok bunu seviyorum
Renk seçenekleri oldukça fazla ve biraz da karışık diyebilirim
Numara sırasına göre renk tonunuzu siteden seçebilirsiniz tabi öncesinde de internet üzerinden de renklerin duruşlarına bakmanızı öneririm
Hatta denemek için önce küçük boy ürünle başlayıp renk tonunuzu bulunca büyük boy ürün alabilirsiniz

Ürünün özelliklerine buradan bakabilirsiniz
Aşağıda bende olan renkleri paylaşıyorum belki size de renk seçimi konusunda fikir olabilir
Kendi cilt tonuma uygun olarak 13, 21 ve  23 numaralarını kullandım
Yazları 21 ve 23 kışa doğru da 13 numarasına geçiş yapıyorum
Cilt tipim karma ve sivilceye meyilli 
Bb kremin yüzümde ki kalıcılığı oldukça iyi gün boyunca çok fazla bozulmadan kalıyor
Cildimde ki sivilce izlerini kapatmada da başarılı
Genel olarak kapatıcılığı orta
Gri alt tonlu olması benim için sorun değil çünkü uyguladıktan kısa süre sonra cilt rengiyle bütünleşiyor
Yüzümde ekstra yağlanma, sivilce yada olumsuz bir soruna neden olmadı
Lekelerin iyileşmesi, cildi aydınlatması gibi yararlarını gördüğümü söyleyemem
Ancak uygulama sonrası yüze güzel bir ışıltı katıyor
Pudra kullanmayı pek tercih etmesem de yazın sıcaklık nedeniyle üzerinden pudra ile geçip sabitliyorum
Suya karşı dayanıklı oluşu konusunda da fikrim yok sadece yazın terlemeye rağmen iyi idare ettiğini söyleyebilirim
Fondöten kadar kendini belli etmemesi, güneş koruma özellikte oluşu ve cilde verdiği güzel aydınlık his ile sevdiğim bir ürün oldu

Bb kremi elle ve fırçayla kolayca uyguluyorum
Hatta sık kıllı bir fırça ve sünger ile de kapatıcılığını arttırabilirsiniz
Yüzde pütür pütür durmayan doğal bir bitişi var
Nem verme konusunda da kış aylarına rağmen yüzümü kurutmadı rahatlıkla kullanıyorum
Ancak ekstra bir nem verdiğini de söyleyemem
Perfect Cover BB kremin benim için olumlu olumsuz özellikleri bu şekildeydi
Pratik uygulanması ve yüzde doğal duruşu işe günlük olarak en çok kullandığım ürün oldu
Farklı cilt tiplerine uygun bb kremleri de mevcut siz kendi cildinize uygun,istediğiniz özellikte olan bb kreme bakabilirsiniz

Missha ürünlerini incelemek ve satın almak isterseniz aşağıda ki linkten bakabilirsiniz














1 yorum:

  1. Ben de 13 numarasını kullandım. Hattam numunesini kullandım ve sanırım 5 sefer falan kullandım. Çok çok beğendim. Extradan bir nem verdiği söylenemez evet ama gerçekten muhteşem bir ürün. Elimdekiler bittiğinde almayı planlıyorum. Yazı çok güzel olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil