29 Şubat 2016 Pazartesi

ELELE DERGİSİ ARTIK ONLİNE VERSİYONU İLE HER ZAMAN YANINIZDA

Merhaba

Bugün sizlerle severek takip ettiğim Elele dergisinin online versiyonundan bahsetmek istiyorum.

Elele dergisi artık online olarak elele.com.tr adresinde sizleri bekliyor. Artık istediğim yerden ilgim olan konuları takip edebiliyorum. Yolda, iş yerinde, seyahat ederken bile dergim her zaman yanımda oluyor. Özellikle güzellik kategorisinin sıkı takipçisiyim :) Yeni çıkan makyaj ve cilt bakım ürünlerini, farklı ve trend makyaj uygulamalarını buradan takip ediyorum.

 Moda dan güzelliğe, yemek tariflerinden bebek bakımına, spor ve güncel haberlere dair bir çok bilgiye elele.com.tr den ulaşabilirsiniz. Kategoriler de kendi içinde farklı alanlara ayrılarak istediğiniz konuya kolayca ulaşmanızı sağlıyor.

Şimdi kısaca elele.com.tr de neler bulabileceğinizden bahsetmek istiyorum.


Cilt ve saç bakımına dair bir çok ip ucunu güzellik kategorisinde bulabilirsiniz
Makyaj uygulama teknikleri, göz ve ten renklerine uygun makyaj örnekleri, yeni çıkan kozmetik ürünlerini de takip etmek adına güzellik bölümü biz kadınlar için en yararlı bilgileri içeriyor
 Yeni ürünler ve uygulamalar keşfetmek adına en güncel bilgileri içerdiğini söyleyebilirim







Eminim herkes işe giderken yolda yada gün içerisinde günlük burç yorumlarını okuyordur:) En merak ettiğimiz konular arasında da burçlarımız ve özellikleri geliyor. 
Astroloji bölümü size günlük burç yorumunuzu hazırlarken, hoşlandığınız erkeğin burcuna göre onu etkilemenin yollarını da fikir olarak veriyor:)
Rüya tabirleri ve burç uyumlarını da yine bu bölümde bulabilirsiniz



Malum yaz geliyor artık herkes son birkaç kiloyu vermek istiyor
Sağlıklı beslenme, spor ve diyet konuları için sağlık kategorisinde de aradığınız her şeyi bulabilirsiniz
Çeşitli spor ve günlük egzersiz konuları, beslenme ve besin gruplarına özel bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz



Sağlıklı beslenme demişken birbirinden lezzetli yemek ve tatlı tariflerine de yemek kategorisinden kolayca ulaşabilirsiniz
Farklı tarifler ve yiyecekler denemek isteyenler içinde harika bir kaynak olduğunu düşünüyorum.



Anne ve anne adayları için hamilelik ve doğum sonrası dönem çok önemlidir
Bebek bakımı ve bebeğinizi büyütürken karşılaşabileceğiniz sorunları bebeğim bölümünde bulabilirsiniz
Bebek / çocuğunuz için en iyisini anneler bilir, her zaman en doğru olanı yapmak isterler
Doğru bilinen yanlışlar ve dikkat etmeniz gereken yönleri ile bebek ve çocuk bakımına yönelik bilgileri için bebeğim kategorisine bakabilirsiniz


Moda ve alışverişe dair tüm güncel ve sezon bilgileri de moda bölümünde sizleri bekliyor



Elele online da tv bölümünde dizi ve filmlerle ilgili bilgi ve fragmanlara ulaşabilirsiniz

elele.com.tr daha bir çok kategori ve bilgi var
Hepsini burada paylaşmadım ki siz siteyi ziyaret ederek keşfedin istedim
Gerçekten online versiyonu ile Elele dergisi çok daha keyifli hale geldi benim için
Elbette kahvemi alıp evimde dergiyi karıştırmanın da keyfi çok farklı olsa da yoğun iş temposu ve bilgiye hızlı ulaşma adına online versiyonu da çok kaliteli olmuş

Ben Elele dergisinin online versiyonunu çok sevdim ve sizinle de paylaşmak istedim
Size de siteyi ziyaret etmenizi öneririm
 elele.com.tr 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder