8 Şubat 2016 Pazartesi

ELİF'İN BABY SHOWER PARTİSİ | ETKİNLİK DETAYLARI VE SPONSORLARI

Merhaba

Geçtiğimiz haftalarda sevgili  Elif ( BademleBuduk ) in çok yakında dünyaya gelecek olan oğlu Berke için düzenlediği bebek partisindeydik. Qubbe İstanbul da gerçekleşen özel davetin detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Katıldığım en kalabalık partilerden birisiydi sanırım
Mekan zaten muazzam 
Parti detayları ve ikramlar her şey çok güzeldi
Elif' her detay ile özenle ilgilenmiş
Parti de çeşitli yarışmalar yapıldı ve kazananlara hediyeler verildi
Benim için en güzeli Berke için yazılmış şiirler oldu


Bu güzel günün videosunu da buradan izleyebilirsiniz

Yiyecek masamız sürekli yeni ikramlarla doldu boşaldı :)
Her şey çok lezzetliydi gerçekten
Partiye güzel hediyeleri ile ile sponsor olan markalar
Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum
Tatlımo.com un konsepte ve renklerine uygun güzel pastası herkesin ilgisini çekti :)
Tatlımo nun  lezzetli çikolata ve kurabiyelerini zaten çok beğeniyorum
Gebelerin mutlulukları her zaman yüzlerine yansır
Elifin de ne kadar mutlu ve heyecanlı olduğunu görüyor musunuz
Bende tüm günümü gebe ve bebekleri ile geçirdiğim için onu çok iyi anlıyorum
Hamile güzelliği denen şeyi de nasıl güler yüzü ile yansıtıyor:)
Berke bebeğin sağlıcakla doğmasını ve ablası Bade ile uzun mutlu bir hayatının olmasını dilerim
Elife bu özel gününde eşlik etmek benim için de çok özeldi
Her şey için teşekkür ederim Elifciğim
Elif ve Bade nin ayakkabı tokaları Papionella
Mor tütü etekli kostümleri çok yakışmıştı
Mekan süslemeleri naz_events
Cansu hanım o gün her şeyle ilgilendi, hazırlanan mekan süslemesi de çok güzeldi
Partinin tüm gün özenli fotoğraflarını çeken ve özel anlar ölümsüzleştiren @umudunkaresi - Mehtap
Partiyle ilgili tüm paylaşımları #bademablaoluyor #bademlebudukdavet etiketinden takip edebilirsiniz



Temiz içerikli dermokozmetik markalarından Topicrem de yüz ve vücut için kullanılan hassas scrub ürünlerini hediye etti
Bu scrubı merak ediyorum, kullanıp yorumlarımı da tekrar sizlerle paylaşacağım

Yoğun nemlendirici lip balmını ise çok beğendim
Dudakları çok güzel nemlendiriyor
Bu soğuk günlerle sürekli elimin altında diyebilirim

Bioderma nın kuru ciltler için olan duş jeli ve favori makyaj temizleyicim sensibio H2O


Baby Corner ın bu şirin hediyeleri de anne olan bloggerlara özeldi
Çok güzel oldukları için fotoğrafını çekmeden duramadım:)

Lav mutfak ürünleri tasarım ve farklı ürün seçenekleri ile son yıllarda oldukça popüler
Bu güzel kavanozlarını da tatlı ve sağlıklı içecek yapımlarında kullanıyorum:)
Danone Activia nın probiyotikli yoğurtları da çok sevdiğim ara öğün yiyeceklerimden birisi
Kışa özel yeni ürünleri elma tarçın ve incir ceviz olanını denedim
Bu yeni yoğurtlarını da çok beğendim size de denemenizi öneririm
Nestle nin lezzet dolu sepetini çok beğendim
Severek tükettiğim Nesfit ürünlerine iki yeni çeşidi eklenmiş 
Hemen denedim ve bunları da çok sevdim :)
Koroplast hem evleri hemde anneleri düşünerek böyle güzel paket hazırlamış
Buradan da tüm destek olan emeği geçen firmaları görebilirsiniz

Tekrar Elife bu güzel davet için teşekkür ederim

Elifciğim sağlıcakla oğlunu kucağına alırsın inşallah
 Doğum günü partilerinde görüşmek üzere :)




3 yorum: