20 Şubat 2016 Cumartesi

#SEVGİPAYLASİNCACOGALİR BLOGGER ETKİNLİĞİ SPONSORLARI

Merhaba

Sevgili Ayşegül'ün #sevgipaylasincacogalir Blogger etkinliğine ürünleri ile destek olan sponsor firmalarını ve hediyelerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Etkinlik yazımı buradan okuyabilirsiniz.

Hediyelerin hepsi birinden güzeldi 
Tüm firmalara tek tek teşekkür ediyorum
Ürünlerle ilgili yorumlarımı düzenli kullandıktan sonra tekrar burada detaylıca paylaşacağım
Çok fazla sponsor var hemen başlayalım:)


Marka isimlerine vereceğim linklerden ilgili sayfaya ve  firmaya ulaşabilirsiniz
Ürünlerin bazılarını geçen haftadan itibaren kullanmaya başladım bile:)
Öncelikli olarak detaylı yorumlarını merak ettiğiniz ürün varsa aşağıda yorumlar kısmında benimle paylaşmanız yeterli

İlk olarak etkinlik mekanımız Vintage House otel den bahsetmek istiyorum.
Bize ozel hazırlanan masa ve ikramlarıyla birlikte etkinliğin çok keyifli geçmesine destek oldular
Otelin cafesi oldukça sakindi, kalabalık olmaması bizim içinde çok iyi oldu
Özenli hizmetlerinden dolayı Vintage House çalışanlarına teşekkür ederim.
Taksimde sakin ve rahat bir otel arıyorsanız öneririm:)

İsme özel şirin kurabiyeleri ve lezzetli pastası ile etkinliğimizi tatlandırdı
İnstagram sayfalarına mutlaka göz atmanızı öneriyorum
Özel gün kutlamalarınız ve bebek partileriniz için kişiye özel tasarımlar  için görüşebilirsiniz
Hülya hanıma emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum


Cosmed ürünlerin çok severek kullanıyorum
Vanilyalı nem maskesi kış için oldukça sevdiğim bir maske
Yeni deneyeceğim yatıştırıcı s.o.s krem jeli ise merak ediyorum
Kullandıktan sonra burada detaylı bir şekilde tekrar yazacağım

Kısa zaman önce tanıştığım ve favorim olan patlamış mısırlar
Çedar peynirli, karamelli, sütlü çikolatalı ve beyaz çikolatalı çeşitlerini tatmanızı öneriyorum
Yine özel gün partilerinizin için harika bir atıştırmalık olacaktır.

Nubia nın profesyonel cilt bakım ürünleri ile harika bir cilt bakım seansı hediye edildi
En kısa zamanda Bağdat Caddesi şubesinden randevumu alacağım


Tatlımo nun birbirinden lezzetli çikolata kaplı kek ve meyve sepetleri yine etkinliğimize renk ve lezzet kattı

Kiss markasının takma kirpiklerini oldukça başarılı buluyorum
Tek kullanımlık değil birkaç kez sağlam bir şekilde kullanabilirsiniz
Bende ki çeşidi volüm veren kirpikler

Biotin içerikli hızlı uzama serisi ve boyalı saçlar için olan canlandırıcı kuru şampuanı

Alix Avien en güzel ürünlerinden oluşan harika bir paket hazırlamıştı bizler için
Neler yok ki içerisinde, oje seti, kaş ve göz kalemleri, yeni kalem rujları, çok merak ettiğim mat fondöteni, en sevdiğim zoom maskarası, allık, pudra ve bronzer ürünleri ile tüm makyajı yapabilecek tüm ürünler mevcut

Son zamanlarda sosyal medyada ünlüler tarafından oldukça sevilen ve paylaşılan bir ürün CLC kristal göz altı kremi
90 saniye de göz altlarında ki çizgi, morluk ve torbalanmayı gözle görülür bir şekilde yok ettiğini vaad ediyor
Bu kremi kullanıp sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum

Kapalı ve güneş görmeyen saçalr için bitki özlerinden üretilmiş paraben ve parafin içermeyen şampuan
Sadece kapalı saçlar için değil elbette herkes kullanabilir
Saç tiplerine uygun çeşitleri de mevcut
Henüz kullanmaya başlamadım ama bu haftadan itibaren düzenli kullanıp yorumlarımı paylaşacağım

Otacı nın farklı ürünlerinden oluşan tester paketi

Eczane grubu markalardan olan Neolifeskin ürünlerini ilk kez deneyeceğim
Yüz temizleme jeli ve canlandırıcı yüz toniğini kullanıp detaylı yorumlarımı tekrar yazacağım


Sektore yeni giriş yapacak markalardan birisi de Deina kozmetik 
Ürün çeşitliliği ile iddialı bir giriş yapacakları kesin
Gönderdikleri bu sete bayıldım
Krem kapatıcı ve kontür paletini denemek için heyecanlıyım
Yakın zamanda sitelerinde ve çeşitli mağazalarda ürün satışına başlanacak
Ürün fiyatları da oldukça uygun
Takipte kalmanızı öneririm

Zeytinyağlı günlük nemlendirici bakım kremi

O'juvi de yeni tanıştığım markalardan bir tanesi oldu
İki farklı çiçek ve şekerli parfümleri benim paketimden çıkan ürünleri oldu

İnno Active ürünleri de sevdiğim ve başarılı bulduğum eczane grubu markalardan birisi
Daha önce yağlı ciltler için olan temizleme köpüğünü kullanıp memnun kalmıştım, blog da detaylı yazısını paylaşmıştım
Şimdi de saç dökülmelerine karşı olan deri spreyini denemeye başlayacağım

The premium organics in katı ve sıvı bitkisel yağlarını çok seviyorum
Ürünlerim ambalajları da oldukça şirin
%100 doğal ürün sertifikalarına sahip ürünlerini sitelerinden inceleyip satın alabilirsiniz

Ürün içerikleri oldukça temiz olan Cyrene in yeni ürünlerinden lip balm ve vücut losyonu
Makaron şeklinde olan lip balma bayıldım
Lavantalı olan vücut losyonunu çok seviyorum bu kez paketimden shea ve portakal özlü olan çıktı

Revox ürünlerini ne kadar sevdiğimi artık biliyorsunuz
Ürünlerle ilgili detaylı yazımı okuyabilirsiniz
Revox şampuanı saç dökülmesini azaltmada ve saçların uzamasını hızlandırmasında başarılı buluyorum

Complex saç bakım yağını çok sevdiğim markanın daha önce denemediğim sülfatsız şampuanı ve ovex hızlı saç kurtarma maskesi

Markanın oda sprey ve koku ürünlerini sıkça görüyorum daha önce deneme fırsatım olmamıştı
Vanilyalı oda spreyini beğendim
Evde kedilerim olduğu için onları rahatsız etmeyecek hafif ve etkili ürünleri tercih ediyorum
Bu kokuda şimdilik beğendiğimiz ürünler arasında

Markanın cilt, vücut ve saç bakım ürünleri bulunmakta
Daha önce de böyle bir set ürünleri hediye edilmişti henüz tüm ürünlerini denemedim

Temiz içerikli ürünleri ile sevdiğim markalardan birisi olan Moshos Garden ın yeni kaş ve kirpik serumuyla birlikte cildi canlandırıcı gözenek sıkılaştırıcı toniği

Bioderma dan iki yeni ürün
Hassas ve nemsiz ciltler için yıkama jeli ve yoğun nemlendirici özellikte vücut bakım yağı

Bayer tarafından gönderilen güzel paket içierisinde Bepanthol ün en sevilen ve yeni çıkan ürünleri geldi
Cilt bakım kremi zaten sürekli kullandığım bir ürün
Dudak bakım kremi ve onarıcı bakım merhemini ise yeni denemeye başlayacağım

En çok memnun kaldığım ağız bakım markaları arasında olan Splat ın bu kez paketimden deniz mineralli diş macunu çıktı
Farklı ürünlerini de kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum
Çok başarılı bir marka ve ürünleri gerçekten işlevini yerine getiriyor

NEUTROGENA

Neutrogena dan böğürtlenli besleyici vücut losyonu


Kişiye özel tasarım defterler yapan Nil hanım bizlere böyle güzel defterlerini hediye etti
Sizce de çok şirin değil mi :)
İnstagram hesabına mutlaka bakmanızı tavsiye ederim

Amway in daha önce saç bakım ürünlerini denememiştim
Tam da ihtiyacım olan ürünleri göndermişler
İnce telli saçlar için volüm şampuanı ve saç kremi
Isıdan koruyucu bakım yapan çift fazlı saç bakım spreyini ise kullanmaya başladım

Dimesin meyve sularını zaten çok seviyorum
Kışa uygun nar, portakal ve elma sularını karıştırarak içmeyi seviyorum
Cam şişede olmaları benim için ayrıca önemli bir özelliği

Activia nın sağlıklı içecek ve probiyotik yoğurtlarını ara öğünlerde sıkça tüketiyorum
Bunlarla da Activia stoğumu yedeklemiş oldum


Birkaç sponsor markanın ürünleri de çekilişle hediye edildiği için onları gösteremiyorum ancak katılımcı diğer Blogger arkadaşlarımın yazılarından öğrenebilirsiniz.



Buradan tekrar Ayşegül arkadaşıma ama destek veren tüm marka ve yetkililerine teşekkür ediyorum.


1 yorum:

  1. Gerçekten de çok güzel bir gündü, sponsorlar da harikaydı bence :)

    YanıtlaSil