20 Şubat 2016 Cumartesi

#SEVGİPAYLASİNCACOGALİR BLOGGER ETKİNLİĞİ - AYSEGÜLLEMAKYAJ

Merhaba

Sevgili Aysegüllemakyaj blogunun sahibi güzel arkadaşım Ayşegül'ün 14 Şubat Sevgililer Günü ne özel Blogger etkinliğinin detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Sponsor firmalarını ve hediyelerini ayrı bir yazıda paylaşacağım.
Etkinlik Taksim Vintage House Hotel in bizim için hazırlanan cafesinde gerçekleşti
Ortam sessiz ve sakindi ki bu bizim için oldukça önemliydi
Çalışanlar bir o kadar özenli ve ilgili hizmet ettiler
Gerçekten mekan olarak memnun kaldığımız bir yer oldu




Sevgili Ayşegül bu etkinlik için çok çalıştı ve çok özendi
Her bir detay için çok emek verdi ve ortaya da çok güzel bir etkinlik çıktı
Böylesi güzel organizasyonlar yapmak gerçekten çok büyük uğraş ve zaman istiyor
Ayşegül e bu keyifli gün ve ve daveti için teşekkür ediyorum



Günün kısa videosunu da Youtube kanalımdan izleyebilirsiniz.



 Bloggerlar arkadaşlarımla yeniden bir araya gelmek gerçekten çok keyifliydi
Tanışmadığım birkaç blogger ile de tanışma fırsatı bulmuş oldum
Uzun uzun sohbetler edildi ve herkes birbirini daha yakından tanıdı
Etkinliklerin en güzel yanı da bu bence
Çünkü sürekli sosyal medya üzerinden birbirimizi takip ederken karşılaşma imkanımız olmuyor
Sponsor ürünleri bol bol incelendi, fotoğraflar incelendi ve ürünlerle ilgili fikir alışverişleri yapıldı




Ayşegül konuşmasını yaparken gerçekten çok heyecanlıydı
İlk etkinliklerde hep böyle olur ve onların yeri her zaman çok farklıdır
Günün sonunda Ayşegül lezzetli pastasını keserek afiyetle yedik

Benim için çok keyif aldığım güzel Blogger etkinliklerinden birisi oldu
Tekrar emeği geçen herkese teşekkür ediyorum

Aşağıda davetli Blogger arkadaşlarımı da ekliyorum. Onlarında bloglarını ziyaret ederek etkinlik yazılarını okuyabilirsiniz

   AYŞEGÜL : www.aysegullemakyaj.com



GÜLNUR : guzellikdolabi.com





RABİA : myhairtutorial

AYLİN : makyaj_askinaa
















1 yorum: