8 Şubat 2016 Pazartesi

VASELİNE YENİ ORİJİNAL NEMLENDİRİCİ JEL

Merhaba 

Bugün sizlere severek kullandığımVaseline'in yeni original nemlendirici jelinin faydalarını ve  farklı alanlarda nasıl kullandığımı anlatmak istiyorum. 

Vaseline in bir çok ürününü deneyip kullandım ve hepsinden de bakım ve onarım konusunda memnun kaldım. Özellikle de kış mevsiminde kuruyan cildim için en çok kullandığım ürünler arasında vaseline ürünleri geliyor. Yeni nemlendirici jel ise hızlı emilen ve kolay uygulanabilen yapısı ile çok sevdiğim bakım ürünlerimin arasına girdi. Cildimde ve vücudumda kullandığım süre boyunca olumsuz hiç bir soruna yol açmadı.Yüzümde sivilce ve siyah noktaya neden olmadı. 

Gelelim vaseline yeni original nemlendirici jelin özelliklerine; 




Yeni original nemlendirici jel  her şey den önce hipoalerjenik cildi nazik şekilde koruyor. 
Gözenekleri tıkamıyor ki bu da bence çok önemli bir özellik. 
İnce ve kuru çizgilerin görünümünü azaltıyor.  
Cildi rüzgar gibi olumsuz hava koşullarına karşı koruyup, çatlak ve kurulukları önlüyor. (şu soğuk günlerde kurtarıcı oldu bu özelliği) 
Yoğun nemlendirmenin yanı sıra farklı kullanım özellikleri ile de günlük bakım rutininin bir parçası haline geliyor. 


Vaseline nemlendirici jeli nasıl kullandığıma dair işte size bir kaç güzellik ip ucu; 


Uzun saatler süren masa başı işlerde herkesin kuru ve sertleşmiş dirsek sorunu oluyordur her halde. 
İşte bunu önlemenin en kolay ve etkili yolu çekmecenizde vaseline nemlendirici jel bulundurmak 
Gün içinde uygulayacağınız jel dirseklerde oluşan kuru ve sertleşmiş deriyi nemlendirerek yumuşaklığını sağlar


Soğuk kış aylarında el ve ayaklarımda oluşan kuruluk ve çatlaklar için de vaseline kullanıyorum. Mesleğim gereği günde 50 den fazla ellerimi yıkamak zorunda kalıyorum. Bu da haliyle ellerimin sürekli su ve sabunla olan temasından dolayı yıpranmasına ve kurumasına neden oluyor. 
Akşamları el ve ayaklarıma nemlendirici jeli masaj yaparak uyguluyorum. Ardından da eldiven ve çorap giyerek ürünün tüm gece cildimde kalmasını sağlıyorum. 
Sizde nemlendirici jeli uygulayıp eldiven ve çorap yöntemini denerseniz sabaha daha yumuşak ve onarılmış bir cilt ile uyanırsınız 
Üstelik bunu haftada iki kez yapmanız yeterli. 

Sadece el ve ayaklar değil elbette vücudunuzda kuruluk hissettiğiniz her bölgeye vaseline nemlendirici jeli uygulayabilirsiniz 


Vaseline nemlendirici jeli manikür ve pedikür yaparken de kullanıyorum 
Bir parça jeli tırnak ve tırnak etlerime masaj yaparak uyguluyorum 
Bu sayede manikür yapmak hem kolaylaşıyor hemde kuru tırnak eti sorunundan kurtuluyorum 
Oje olsun veya olmasın gün içinde mutlaka bu jeli tırnaklarıma uyguluyorum çünkü tırnak kenarlarım bu mevsimde sürekli kurur ve çatlaklar oluşur bu jeli günlük kullandığım zaman böyle sorunlarım olmuyor 
Bu arada ojenizi sürdükten sonra biraz kurumasını bekleyip üzerine ince bir tabaka halinde vaseline sürerseniz ojenizin yattığınız zaman bozulmasını ve yastık izi oluşmasını önlemiş olursunuz:) 



Kırmızı rujları cesurca sürebilmek için pürüzsüz dudaklar şart 
Bir parça vaseline ve biraz şeker ile evde kolayca yapabileceğiniz dudak peelingi ile dudaklarınızda ki ölü derileri giderip yumuşak ve pürüzsüz dudaklar elde edebilirsiniz 
Yaptığınız bu karşıma isterseniz esansiyel yağları da ekleyebilirsiniz. Örneğin çilek yağı, kayısı yağı gibi  
Pratik ve etkili bu peeling için elle yada yumuşak kıllı bir diş fırçası kullanabilirsiniz 
Günlük dudak nemlendiricisi olarak ta bu jeli kullanmanız mümkün 

Vücut peelingi için de deniz tuzu veya dilerseniz kahve de kullanabilirsiniz 


Parfümünüzün kalıcılığını arttırmak içinde el bileği, dirsek ve boyun bölgenize bir parça vaseline nemlendirici jeli uygulayın ve üzerine parfümünüzü kullanın bu sayede ısıyla birlikte daha yoğun koku ve kalıcılık elde edebilirsiniz. 

Yine en çok kullanılan yöntemlerden birisi de saç boyalarının uygulama sırasında yüz ve kulaklara bulaşmasını önlemek için bu bölgelere vaseline jel uygulamak oluyor 
Saçlarınızı evde kendiniz boyuyorsanız mutlaka uygulama öncesinde yüz çevresi ve kulak dış çevresine vaseline nemlendirici jel uygulayın 
Bu şekilde boyanın akıp bulaşmasını önlemiş olursunuz 


Sizin de benim gibi kaşlarınızı aldıktan sonra gün boyu geçmeyen kızarıklık ve acı hissiniz oluyorsa kaşlarınızı almadan önce ve sonrasında kaş bölgenize vaseline sürmenizi öneririm 
Gerçekten hem kızarıklık ve tahrişi önlüyor hemde deriyi yumuşattığı için acı hissini hafifletiyor 

Vaseline nemlendirici jelin o kadar çok farklı kullanım alanları ve faydaları var ki bunlar sadece benim kullandığım yöntemler siz tabi ki farklı şekiller de de kullanabilirsiniz 
Örneğin krem allık yapımında, dudak kremi yada yeni bir ruj yapımında bile kullanabilirsiniz 
Uygun fiyatlı oluşu ile de mutlaka alıp denemenizi öneriyorum 

Umarım bu yazı size faydalı olmuştur  
Sizde Vaseline nemlendirici jeli başka hangi şekillerde kullandığınızı benimle paylaşırsanız mutlu olurum. 

Ürünü detaylı incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Vaseline nemlendirici jeli tüm kozmetik marketlerde, eczane ve parfümerilerde bulabilirsiniz 
 100 ml likVaseline fiyatı 6.95 TL  

Vaseline sosyal medya hesaplar ; 

İnstagram: instagram.com/vaselinetr 

Facebook : facebook.com/VaselineTR 


Website: www.vaseline.com.tr 


3 yorum:

  1. tüm merakım gitti detaylı yazı için ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yazı olmuş, detaylı bilgilerin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ben bayılıyorum vaseline gerçekten çok etkili bir ürün emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil