5 Mart 2016 Cumartesi

COULEURS BY QNET MAKYAJ ÜRÜNLERİ #2

Merhaba

Couleurs by qnet makyaj ürünlerini daha önce şurada ki yazımda sizlere tanıtmıştım. Bugün de farklı ürünlerini yorumlamak istiyorum. Bilmeyenler için Couleurs kozmetik ürünleri Türkiye de üretilir ve marka hayvanlar üzerinde deney yapmaz. Ürün satışları www.qnet.com.tr sitesi üzerinden yapılır.
Burada  ki yazımda da bahsettiğim gibi markayı genel olarak beğeniyorum
Ürün ambalajları ve uygun fiyatları olması oldukça önemli bir özellik
Couleurs ürünlerine dair tek sorunumuz kolay ulaşılabilir olmaması
Umuyorum ki yakında daha geniş bir koleksiyon ile mağazalarda satışa açılır ve herkes deneyerek alma şansı bulur



Özellikle allık ve pudraları çok hoş
Far paletleri çeşitli renk tonlarında oluşturulmuş
Farları baz ile kullanıldığında başarılı sonuçlar veriyor
Rujların yapısını ve kolay uygulanabilirliğini beğeniyorum

14 numaralı nude tonlarında ki bu ruju günlük ve gece kullanımına uygun
Yoğun göz makyajları ile bu tonları kullanmak makyajı bütünleştiriyor
Dudakları kurutmayan ince bir yapısı var
Üst üste iki kez sürmek gerekiyor
Bu sür renkler dudaklarda ki kusurları belli ettiği için uygulamadan önce dudaklara peeling yapmak gerekiyor

Aşağıda ki linkten rujları inceleyebilirsiniz


Yaza uygun seçtikleri bu ürünlerle yapmış olduğum yeşil tonlarında ki makyajım bu şekildeydi
Fotoğraf üzerinde ürünlerin numara ve isimleri mevcut
Aşağıda ürünlerin linklerini paylaşacağım
Sarı, yeşil ve altın rengi tonlarında oluşan bu paleti sevdim
Özellikle hiç kullanmam diye tercih etmediğim altın sarısı ve yeşil tonlarında olması benim için farklı bir tercih oldu
Makyajı yapınca da çokta kötü olmadığını farkettim:)
Farların yapısı yumuşak, tozutma sorunu çok olmasa da var
Far bazı ile pigmentasyonları daha iyi oluyor
Günlük ve gece makyajları için kullanılabilir 

Aşağıda ki linkten paletin farklı çeşitlerini inceleyip satın alabilirsiniz


Pudralar da farklı renk tonları mevcut
Bana uygun olanı 80 numaralı pudrası
Bu 83 numarası da yazın daha uygun olur diye düşünüyorum
Pudraların yapısı ince, uygulaması kolay
Bazı pudraların içinde çok ince ışıltılar var
Özellikle yazları t bölgemin yağlanmasını önlemek için sıkça pudra kullanıyorum
Yazın da bu pudraları kullandım ve gün içinde ki yağlanmayı geciktirme ve makyajı sabitleme performanslarını beğendim

Aşağıda ki linkten ürünü inceleyebilirsiniz




Gold Bronze allığı ise içinde minik ışıltılar olan güzel bir renk
Az az uygulamakta fayda var
Gün içinde ki kalıcılığı orta
Ürün gramajı nedeniyle uzun süreli kullanım imkanı sağlıyor
Uygulama ve dağıtması kolay

Ürünlerle ilgili görüşlerim bu şekildeydi
Uygun fiyatlı sevdiğim markalardan birisi oldu
Yakın zamanda elimde olan farklı rujlarını da sizlerle paylaşacağım

Aşağıda ki linklerden ürünlere ulaşabilirsiniz















1 yorum: