17 Mart 2016 Perşembe

KADINLAR GÜNÜ'NE ÖZEL BLOGGER ETKİNLİĞİ VE SPONSOR FİRMALARI | #KADININGÜCÜ



Merhaba

Sevgili arkadaşım  Eda ÖCALAN ın 8 Mart Kadınlar Günü'ne özel düzenlemiş olduğu Kırıntı Nişantası nda gerçekleşen keyifli blogger etkinliğinin detaylarını ve sponsor firmalarını sizlerle paylaşmak istiyorum.


Farklı alanlarda uzman firma yetkilileri ve Bloggerlarla birlikte etkinliğimiz Kırıntının zengin kahvaltısı ile başladı
Nişantaşı Kırıntı kafe çalışanları etkinlik boyunca yanımızdan ayrılmadılar özenle hizmet ettiler
İlk kez gittiğim bu mekandan oldukça memnun kaldım
Zengin kahvaltı menüsü ve ikramları ile de kadınlar günümüze lezzet kattılar


Kahvaltı öncesi kutlamaya ben yetişemedim ancak arkadaşlarım tüm dünya kadınları için kadehlerini kaldırdılar:)

Sevgili Edacığım her şeyi düşünmüş harika bir etkinlik organize etmişti
Güler yüzü ve keyifli sohbeti ile çok anlamlı bir gün geçirdik
Önümüzde ki senelerde de tekrarını dilerim









Şimdi gelelim etkinliğe güzel hediyeleri ile destek olan değerli firmalara ve ürünlerine

Rossmann ve Lila kutu paketlerinden çıkan ürünler bu şekildeydi
Her iki firmaya da hediyeleri için teşekkür ediyorum
Ürünleri kullandıkça detaylı yorumlarını tekrar burada sizlerle paylaşacağım


Ozz Antiques tasarımı olan bu harika fincanlarda yapılan çekilişle bana çıktı. Çok şık ve zarif değiller mi:)
Ender olan zarif antika tasarimlarindan bir tanesi
Firmanın imstagram sayfalarından antika ve cok değerli ürünlerini inceleyebilirsiniz
Aynı zamanda Nişantaşı'nda bulanan mağazalarından da ürünleri satın alabilirsiniz
Bu zarif hediyeleri için teşekkür ediyorum

@sdhairpack in tek kullanımlık besleyici ve onarıcı saç bakım maskesi
Daha önce denemediğim bir ürün merak ediyorum açıkçası
Kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım
www.cimnastikcim.com sitesinin hediyesi olan kumaşı yumuşacık bu tişörte bayıldım


@reyhankastasarim tarafından kaş ve makyaj uygulamaları hediye edildi

@mihrifashionhealing tarafından hazırlanan limon taşı benim paketimden çıkan ürün oldu

Son olarak ta yine Kırıntı kafenin nazik hediyesi olan şaraplarımızla birlikte günümüzü sonlandırmış olduk

Böylesi anlamlı ve özel gün için öncelikle sevgili Eda ya, katılımcı firma yetkilileri ve blogger arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder