4 Aralık 2014 Perşembe

Ruby Kisses Lip Revitalizer - Onarıcı Dudak Balmı

Merhaba; Kışın kuruyan,çatlayan,soyulan ve kanayan yara içinde olan dudaklar için çözüm olan bir dudak kreminden bahsetmek istiyorum
                                                         Ruby Kisses Lip Revitalizer





Bu kremden ikinci kutumu kullanıyorum ve çok memnunum:) 
İçeriğinde %2 nane yağı bulunuyor,
Sarımsı vazelin kıvamında yapısı var,sürümü ve dudakta emilimi kolay
Ambalaj şeklini sevmiyorum hijyen açısından pek uygun olmasa da gösterdiği performans için bunu görmezlikten geliyorum
Mentollü kokusu var dudakta tadı yok
Gece ve gündüz kullanıma uygun
Ruj altına rahatlıkla kullanılıyor
Dudakların kurumasını önler
Nemlendirir
Çatlak oluşumunu önler olanları tedavi eder
Maksimum düzeyde koruma sağlar
Bakım yapar 


Ürün 10 gramlık ambalajında uzun süre kullanım süresi veriyor
Watsons mağazalarında 16 tl gibi bir fiyata satın alabilirsiniz 


Kış mevsiminde koyu rujlar,kırmızılar,bordolar hep favorimiz ama dudaklarımız kuru ve çatlamışsa maalesef güzel bir görüntü olmuyor:( işte bu bakım kremi ile bunun önüne geçebilir dilediğiniz gibi rujunuzu korkmadan sürebilirsiniz:)

Gönül rahatlığı ile önerebilirim size de 
Parasını hak eden güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum
Denemediyseniz mutlaka alın bir şans verin derim:)
Kış döneminde dudaklarınız her zaman bakımlı ve pürüzsüz olsun

Yeni yazılarda görüşmek üzere:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder