19 Eylül 2014 Cuma

Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm

 Nuxe Besleyici ve Onarıcı Bal Özlü Dudak Kremi


Herkese merhaba sonbahar mevsimi de geldiğinde göre kış kapıda demektir:)soğuk havalar yağmur,rüzgar kar derken cildimiz de soğuklardan nasibini alarak kurumaya çatlamaya başlar özellikle dudaklarımız,
Kuruyan,çatlamış,soyulan,kanayan dudakları kimse istemez ve ne kadar lip balm gibi ürünler kullansak da yeterince nemlendirip bakım yapmaz




Nuxe ürünlerini genel olarak beğeniyorum hem içeriği temiz hemde kullandığım diğer ürünlerinden de memnun kaldım :)
Nuxe bal ve greyfurt özlü bu dudak bakım kremi hepsini tek başına yapar,dudaklara gece boyu bakım yapar,nemlendirir,onarır benimde dudaklarım bu ürünle tanıştığımdan beri kurumuyor çatlamıyor sürekli alacağım ürünler arasına girdi bile:)
 Zengin doğal içeriğe ve hoş bir kokuya sahiptir.İçerdiği bal, Shea Butter ve değerli bitkisel yağ kompleksi sayesinde en kuru ve çatlamış dudakları dahi yumuşatır, rahatlatır ve esnekliğini geri kazandırır. Bu keyifli krem sayesinde dudaklar anında pürüzsüzleşir. Her mevsim kullanıma uygundur. Dudaklarınızı koruyarak çevresel faktörlerden zarar gelmesini engeller.
İçeriğinde; Akasya balı, greyfurt esansı, shea yağı, değerli bitkisel yağlar bulunur

Çok çok memnun kalarak kullanıyorum sizinde kuruma çatlama gibi dudak problemleriniz varsa bu muhteşem kokan kremi öneriyorum mutlaka deneyin derim:)

Ben http://www.dermomarket.com/ dan almıştım sitede de nuxe ürünler çoğunlukla indirime giriyor özellikle bu bal rüyası serisine bakmanızı öneririm :)

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder