29 Nisan 2015 Çarşamba

Nostaljiktatlar.com ile Size Çocukluğunuzu Geri Getiremeyiz Fakat O Lezzetleri Tekrar Tattırabiliriz

Merhaba,

Bugün sizlere farklı bir konu ve farklı bir siteden bahsetmek istiyorum bu da  Nostaljiktatlar.com sitesi, belki aranızda duyan bilen vardır ama daha önce tanışmayanlar için faydalı olacağını düşünüyorum.

Tüketim toplumu çağımızda eskiye dair unutulmayan anılarımız arasında kesinlikle 80 ve 90'larda yediğimiz çikolata ve şekerler yer alır.Lezzetli cinolar,bizi ağlatacağını düşündüğümüz sulu göz şekerler, yumiyum,patlayan şekerler,leblebi tozu,altın para gibi daha bir çok lezzeti ve oyuncağı bir araya getiren ve en önemlisi artık insanların bu ürünlere ulaşımını kolaylaştıran bir site Nostaljiktatlar

Benim Nostaljik Tatlar ile tanışmam ise yine bir tesadüf eseri oldu,instagram dan beni takip edenler bilir Anneler Günü Blogger etkinliğimiz için yaklaşık 2 aydır çalışıyorum, o günün çok güzel ve eğlenceli geçmesini istiyorum.Benimde nostaljik şeylere her zaman ilgim olduğu için internet de araştırma yapmaya başladım ve çocukken yediğimiz şekerlere nasıl ulaşabileceğimi araştırırken Nostaljiktatlar ile tanıştım zaten sektörde oluşmuş tek firma olduğu için hemen bilgi almak istedim ve sağolsun Ozan Bey kendi etkinliğiymiş gibi ilgilendi ve yardım oldu, o kadar çok mutlu oldum ki çocukluğumun anılarına,lezzet ve oyuncaklarına ulaşabileceğimi bilmek çok güzel bir duygu.


Eminim o dönemde yaşayanlar tatlarını hala unutmamıştır.Bizim zamanımızda diye başlayan sohbetlerin her zaman konusu olmuştur dönemin çikolata,şeker ve oyuncakları :) Hem nasıl olmasın ki örneğin 10 yıl sonra bu dönemde meşhur olan x marka çikolata hatırlanmayacak ama cino ve çocukluğumuzda yediğimiz diğer tatları hala unutmamış ve özlüyor oluşumuz yada en basiti hala büyük bir kesimin nostaljik şarkıları dinliyor ve seviyor oluşu en güzel örneklerden sanırım.



Benimde çocukluğum Samsun'un küçük bir ilçesinde geçti ve devlet okulunda okudum tabi o zamanlarda kantin yoktu okulda,bakkal da uzaktı ve her gün öğle saatlerinde arabasının içi çikolata ve bisküvilerle  dolu bir amca gelirdi okula :) Geleceği saat yaklaşırken herkesin gözü camda olurdu geldi mi acaba diye çünkü zil çalınca tüm okul koşarak arabaya giderdik küçücük camdan paramızı uzatıp cino alabilmek için :) Leblebi tozu küçük kağıt paket içindeydi ve özellikle onu pipetle çekerek yemeyi severdik :)
 Sizde çok tanıdık geliyor mu böyle anılar eminim sizlerin de çok daha güzel eskiye dair anılarınız vardır.Ben her zaman eskiye dair nostalji olan her şeyi çok sevmişimdir.Giydiğimiz kıyafetler,dinlediğimiz müzikler,oynadığımız oyunlar ve yediğimiz tatlar olsun hepsinin yeri bende farklıdır.

Ozan Bey'de çocukluğundan yola çıkarak Nostaljik Tatlar'ı kurdu ve kısa zamanda bu işe gönülden emek vererek çok güzel işler başardı.Site de Nostaljik olan bir şeyi bulmanız mümkün ister çikolata ister oyuncak isterseniz ilkokul da kullandığınız kırtasiye malzemeleri bir çok ürün seçeneği mevcut.


Nostaljik tatlar ile artık hediyeleriniz de çok daha orijinal ve keyif hale gelecek.Klasik hediyelerden sıkılanlar için çok güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum.Ürünleri ister tek tek isterseniz Nostaljik tatlar'ın hazırlamış olduğu konsept paketler halinde satın alabilirsiniz hemde istediğiniz kadar,toplu satışları da mevcut.


Kimsenin böyle güzel hediyelere hayır diyeceğini sanmıyorum.Doğum günü partileriniz içinde çok eğlenceli olacaktır.En önemlisi bana göre yaşımız kaç olursa olsun daha bunlara ulaşıp tadabiliyor olmanız çok büyük rahatlık ve çocuklarınıza sizi sevdiğiniz tatları yada oynadığınız oyun ve oyuncakları tanıtıp göstermek içinde çok önemli olduğunu düşünüyorum.
Nostaljik Tatlar ailesi olarak  sorumluluklarının ve yaptıkları bu güzel işin farkında olarak özenle çalışıyorlar.Türkiye de istediğiniz her il için ürün satın alabilir ve gönderim yapabilirsiniz.

Nostaljik Tatlar olarak amaç ve hedeflerini şöyle açıklamışlar;
MÜŞTERİ ANLAYIŞI
"Size çocukluğunuzu geri getiremeyiz fakat o lezzetleri tekrar tattırabiliriz."
Düşüncesiyle 21.04.2014 'te kurumsal kimliğine kavuşan firmamız. Dünyevi uğraşılarımızdan zaman bulamadığımız masum lezzetlere tekrar kavuşmanızı temenni etmektedir.
SAMİMİ İLETİŞİM
İnovatif, Güvenilir, Girişimci , Çözüm Odaklı ve Samimi yaklaşımla iletişime kurmak.
ZAMANINDA TESLİM
Siparişinizi verdiğinizde elinize geçmesi için sabırsızlandığınızın farkındayız. Zamanında teslim ile sabırsızlığımız sizlerden çok daha fazla Yüzünüzde oluşturacağımız o tebbesüm için bizler sabırsızız.
MİSYONUMUZ
Sektörde rakipsiz tek firma olan şirketimize yakışır kalitede projeler ve ürünleri çeşitlendirerek daha da büyümek ilkesini benimsemiştir.
VİZYONUMUZ
İhtiyaca, özleme ve duygusal zekaya hitap firmamızın önceliği ve tek hedefi insanları masumluklarına bir an bile olsa döndürmektir.

Kurucu Ozan Bey'in Yurt Gazetesi için Meltem YILMAZ ile yaptığı röportajı da sizinle paylaşmak isterim.

‘Bakkallardan çıkmazdım’
Sizi tanıyabilir miyiz?

İsmim Ozan Temmuz Gürcanok. 1987 doğumluyum. Su Ürünleri ve
İşletme okudum.
Çocukluğunuz nasıl geçti?
Çocukluğum çok güzeldi. Bakkallardan çıkmazdım. O nedenle hafızamda birçok ürün var. Bulmak istediğim birçok ürün var. Aslında bu oluşumu sağlayan biraz da ailesel yapıydı. Annem ile babam ayrı yaşadığı için annemden maddi destek gördüğüm zaman parayı hep bakkalda harcardım.
Bu siteye ihtiyaç nasıl doğdu?
İnsanlar artık birbirleriyle tüketilebilir değil saklanabilir, manevi anlamı olan şeyler paylaşmak istiyor. Hediye olarak çiçek veya buket meyveler yollamasınlar, bu şekilde hoş duygular yaratacak ürünler yollasınlar istedik. Siteyi geçtiğimiz nisan ayında kurduk. 9 kişilik bir ekibiz.

Sloganınız ”Çocukluğunuzu geri getiremeyiz ama o lezzetleri yeniden tattırabiliriz” olmuş…

İnsanlara duygusal olarak da dokunmamız gerekiyordu. Diğer sloganımız da ”Gözlerimiz yaşarırdı, üzüntüden değil Sulugöz’den…”
‘En çok Cino satılıyor’
Ürün yelpazenizde neler var? En çok hangisi satılıyor?
Leblebi tozu, Sulugöz, sanal bebek, troll bebek, şemsiye çikolata, Mabel sakız, Yumiyum, Pez şeker, patlayan şeker, paso, arı maya silgi, su fışkırtan yüzük, tetris, solotest, troll bebekler, balık tutma oyuncağı, halka oyuncak gibi birçok ürün var. Renkli Tik tak şekerlerimizi Almanya’dan tedarik ediyoruz. En çok satan ise Cino.
Bu işi geliştirmek için planlarınız var mı?
Sürekli geliştirmeye çalışıyoruz. Yakın dönemde Teknoloji Zirvesi’ne ve İnovasyon Haftası’na katıldık. Biri ürün sipariş ettiğinde bize hediye edilecekmiş gibi heyecanla hazırlıyoruz. Bazı ürünlerin tadı aynı ama paketleme eskisi gibi değil. Paketlemeyi de eskisi gibi yapmak istiyoruz. Sitede nostaljik ürünlerin kişisel satışını da gerçekleştirmek istiyoruz. Özel günlerde paketler isteniyor. Yılbaşı, Anneler Günü, Sevgililer Günü gibi günleri takip ediyoruz. Ürünlerimiz tek tek satın alınabileceği gibi kopnseptler halinde de alınıyor. Bu konseptleri geliştirmeye çalışıyoruz.
“Beyaz ve Elif Şafak da bu ürünlerden aldı”
Nasıl geri dönüşler alıyorsunuz?

Bugüne kadar 44 ile gönderim yaptık. Mardin’de bir TÜBİTAK’ta 90’lar ile ilgili sunum yapacak olan bir öğretmen de bu ürünlerden aldı, Beyazıt Öztürk de, Elif Şafak da. İnsanlar çok güzel yorumlar yapıyorlar. Sosyal medyayı etkin kullanıyoruz. Bir müşterimiz, ürünlerinin yanına çocukluk fotoğrafını koymuş ”Çocukluğum bana geri geldi yazmış” yazmış. Bir anne kızına minik renkli kolonyaları anlatırken internette arama gereği görmüş, bana ulaştı ve sipariş verdi. Annenin çocukluğunda yaşıdığını kızına da yaşatmış olduk. Bir nevi geçmişi geleceğe taşıyoruz. Bugün biri mail attı ve ”Tetris biblo mu?” diye sordu.
Bizlere bu özlem ve duyguyu yaşattıkları için Nostaljiktatlar ailesine teşekkür ederim.Benzersiz bir hizmet ve emekle çalışıyorlar.Eminim ki kısa zamanda çok fazla yol katederek daha çok kişiye ulaşacaklardır.

Çocukluğunuzu hem yaşayın hemde çocuklarınıza yaşatın diye Nostaljiktatlar.com hizmetinizde :)
Ürünlerin sok kullanım tarihleri,sipariş detayları,kargo bilgileri gibi sorularınız için  Sıkça Sorulan Sorular bölümünden bilgi alabilirsiniz.
Nostaljiktatlar sosyal medya hesapları;
İnstagram da Nostaljiktatlar : https://instagram.com/nostaljiktatlar/

Sizinde varsa çocukluk anılarınız bizimle paylaşırsanız çok mutlu oluruz :)



1 yorum:

  1. Harika eski günlere döndüm bi anda harikalar :) Bu arada bende bloguma bekliyorum sizi severek takip ediyorum buradan da instagramdan da facebooktan da :)

    YanıtlaSil