14 Ocak 2015 Çarşamba

Bioderma Sebium Pore Refiner - Karma ve Yağlı Ciltler İçin Gözeneklerin Belirginliğini Azaltmaya Yardımcı Bakım Kremi

Karma ve yağlı ciltlerin en büyük sorunlarından biri de gözenek problemidir.Özellikle burun ve yanak çevresindeki genişlemiş gözenekler görsel olarak kişiyi çok rahatsız eder
Gözenek problemli bir ciltte makyaj kötü durur
Bir çok markada gözenekler için bakım ürünleri mevcut
Belirginleşmiş gözenekleri tamamen yok edemesek de düzenli cilt bakımı ile en aza indirebiliriz
Hem gözenek görünümünü azaltan hemde makyajın uzun süre kalıcı olmasını sağlayan yüz bazları uygun fiyatlı ve pahalı markalarda mevcut
Ben içeriği silikon dolu bazları kullanma taraftarı değilim ve bunun için dermokozmetik ürünleri hem cilt bakımı olarak hem baz olarak kullanmayı tercih ediyorum
Bu anlamda memnun kalarak kullandığım ürün ise

Bioderma Sebium Pore Refiner



Bioderma nın yağlı akneye meyilli ciltler için ürettiği Sebium serisindeki bu bakım kremini uzun süredir severek kullanıyorum
Özellikleri ise;
Gözeneklerin kapanmasına daha az görünür hale gelmesine katkı sağlar
Fluidactiv içeriği nedeniyle fazla sebumu düzenlemeye yardımcı olur
Antioksidan etkisi ile cildin parlaklığını yeniden kazandırır
Sivilce ve akneyi angeller
Krem formundaki yapısı nedeniyle cilt tarafından çabuk emiliyor
Uygulaması kolay
Birkaç dakika sonra cilt tarafından tamamen emilip mat bir görünüm yaratıyor
Tıpkı yüz bazı kullanmışsınız gibi gözeneklerin görünümünü azaltıyor
Üzerine uygulanan makyajın kalıcılığını arttırıyor
Karma yağlı cildim için rahatlıkla kullandım
Asla yapış yapış bir hissi yok


Kısacası ben bu kremi hem bakım hemde makyaj altı bazı olarak kullanıyorum ve çokta memnunum

Sizde yağlı cilde sahipseniz ve cildimi mat tutsun gözeneklerim beni rahatsız etmesin birde üstüne rahat makyaj yapayım diyorsanız rahatlıkla önerebileceğim bir ürün oldu

Tabi ki de ürünün amacı baz değil cilde bakım yapmak ama her ikisini de başarılı bir şekilde yaptığı için paylaşmak istedim:)

Ürünü 30 ml olarak anlaşmalı eczane ( eczane fiyatları online sitelere gösre biraz daha pahalı olabiliyor ) ve online satış sitelerinde bulabilirsiniz

Ben indirimde Dermomarket.com ve İndirimgerek.com sitelerinden almıştım ikisi de favori olan alışveriş sitelerim :)





2 yorum:

  1. Canım merhaba, blogunu takibe aldım ve heryerden de
    takipteyim. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunu hemen takibe aldım bile:)

    YanıtlaSil