18 Şubat 2015 Çarşamba

ALIŞVERİŞ - GRATİS - KİEHL'S - YVES ROCHER - TEKNOSA

Merhaba sizlerle son zamanlarda yapmış olduğum alışverişlerimi paylaşmak istiyorum.14 Şubat sevgililer günü nedeniyle birçok marka ve üründe indirim vardı bende bunları değerlendirmiş oldum.Bakalım neler almışım.


Yves Rocher den doğum günü ayım nedeniyle 2 al 1 öde kampanyasından yararlanıp en çok kullandığım parfümümü aldım.Gördüğünüz orijinal 30 ml parfümü aldım yanında 50 ml parfüm hediye olmuş oldu ve tabi doğum günü hediyesi birde duş jeli verdiler.Duş jelini değiştirmek istedim ancak sadece hediye ürün olarak bu çeşidini tanımlamışlar sisteme görevlinin bana söylediği bu şekildeydi.
 Kiehl's dan ise biten Avokadolu göz kremimi ve kış aylarında nemsiz kalan yüzüm için Ultra Facial nemlendirici kremi aldım.Göz kreminden ne kadar memnun olduğumu şurada ki yazımda paylaşmıştım.Yerine başka ürünler denesem de bunun verdiği nemlendirmeyi hiç birinden alamadım.Ultra Facial kremle ilgili yorumlarımı zamanla paylaşacağım ama şimdilik çok memnunum.Diğerleri de denemem için verilen numune ürünler onları da kullandıkça yorumlayacağım.Maltepe Carrefour AVM Kiehl's şubesini çok seviyorum hem çalışanlarının bilgili ve ilgili yaklaşımları hemde numune konusunda yardımcı olmaları müşteri açısından olumlu bir özellik.
 Teknosa dan bu şekilde taşınabilir güç kaynağı aldım.Farklı marka ve modellerde güç kaynakları vardı benim tercihim bu oldu.Dışarıda iken telefon ve tabletleri şarj etmeye yarıyor.
 Gratis indirimin son gününde de ihtiyacım olan ürünleri aldım.Amie temizleyici jeli daha öncede çok severek kullanmıştım buradaki yazımda detaylı incelemesini okuyabilirsiniz.
Good Things markasının krem temizleyicisini burada yazmış ve çok sevmiştim bu kez markanın yine arı sütlü scrubını denemek için aldım.
Gosh BB pudrayı bir çok kişide görünce denemek istedim açık renkleri kalmadığı için 04 numarasını aldım ve denediğim kadarıyla hoşuma gitti zamanla yorumlarımı paylaşırım.Gosh BoomBastic maskarayı da öneri üzerine aldım.
 Son gün tesadüfen Carrefour un kozmetik bölümündeki Loreal markasındaki %50 indirimi görünce uzun süredir merak ettiğim iki ürünü aldım.True Match fondöteni deneme fırsatım olmamıştı yine tam olarak rengimi bulamasam da bu renk de güzel oldu.Bronzer ve aydınlatıcı üründen oluşan ikili pudrasını da merak edip aldım ancak aydınlatıcının içindeki simler nedeniyle sadece göz farı olarak kullanılır yüzde hiç güzel durmuyor.Bronzer kısmı güzel




İşte benim son zamanlardaki aldığım ürünler bu şekildeydi,kullandıkça yorumlarımı daha detaylı paylaşacağım.Farklı konu ve yazılarda görüşmek üzere diyorum ve beni diğer sosyal medya hesaplarımdan da takip ederseniz çok mutlu olurum  :)



20 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hemen okuyayim dedim :)

    YanıtlaSil
  3. ayrıca kiehls ürünlerini çok merak ediyorum aam bulunduğum şehirde yok maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim yorumun için kiehls telefon ile de sipariş alıp ürün gönderimi yapıyor bilgin olsun tabi yine de deneyip alması gibi olmaz ama görevliler çok yardımcı oluyorlar bu konuda zaten:)

      Sil
  4. Ah şu Kiehl's e gitmek bir de bana nasip olsa :) Güle güle kullan canım. Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kiehls ürünleri gerçekten çok güzel :)

      Sil
  5. Hepsini güle güle kullan tatlım.YR doğum günü indirimleri parfüm almak için ideal oluyor.Bende Evidence Intense den yana yapmıştım seçimimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filizciğim aynen öyle benim bittikçe aldığım tek parfüm o yüzden güzel oluyor kampanyası:) blogunu gözden kaçırmışım hemen takibe aldım

      Sil
  6. Guzel gunlerde kullan canim. Maltepe Kiehl's magazasini ben de cok begeniyorum. Hem cok ilgilier hem kibarlar harikalar valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım gerçekten işlerini güzel yapıyorlar ilgileniyorlar blogunu hemen takibe aldım :)

      Sil
  7. Ah canım ne güzel blogun lütfen kusura bakma ben seni takip ettiğimi sanıyordum hemen takibe aldım parfüm şahane duruyor güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebrucuğum aynı şeyi bende senin bloguna bakayım derken farkettim sürekli girip okumuşluğum var ama takip gözden kaçmış işte:)

      Sil
  8. güle güle kullan hepsini, kiehls göz kremi cok övülüyor zaten, ya onu yada clinique all about eyes düsünüyorum bende, cok kurudu gözlerimin alti havalar cok soguk :/ ama kiehls testerini denedigimde cok kötü kokuyordu, acaba orda dura durami öyle oldu, sence kokusu nasil? Birde post unu okuyum simdi kremin hakkinda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clınıque bende kullandım ama yapısı buna göre hafif yinede işte cilt yapısına göre farklılık gösterir ürünler bende hiç satın almadan en azından denemek istiyorum ürünleri bazılarını sevmiyoruz kalıyor kenarda:)

      Sil
  9. Merhaba, iyi günlerde kullanın, Blog keşif etkinliğime beklerim,takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan :) Parfüm şişesini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba ümmühan hanım. size o yves rocher parfüm ve duş jelini satan bendim . umarım memnun kalırsınız. iyi günlerde kullanın.(:

    YanıtlaSil