27 Ağustos 2015 Perşembe

BEBAK GÜL ÖZLÜ EL VE VÜCUT NEMLENDİRİCİ KREMİ

Merhaba

Bebak'ın yeni gül özlü ürünlerini denediniz mi ? Bebak ürünlerini severek kullanıyorum. Farklı ürünlerini denedikçe de burada sizlerle paylaşıyorum. Bugün de gül özlü el ve vücut için nemlendirici kremini paylaşmak istiyorum.

Siz de benim gibi gül kokusunu ve güllü ürünleri seviyorsanız bu kremi çok seveceksiniz :)
Krem mis gibi gül kokuyor.
Ellerime sürünce sürekli koklamak istiyorum :)
Verdiği nem ve yumuşaklık çok güzel
Yağlı ve yapışkan bir doku bırakmıyor
Bir kaç saat ellerimde ki nemini hissediyorum


Yapısı ve kokusu ile çok sevdiğim el kremleri arasında
Tabi sadece ellerime değil vücut içinde kullanıyorum
Bebak ın bu gül özlü kremini çok beğendim 
Bittiği anda sürekli almak isterim
Nemlendirmesi çok başarılı ve de çok güzel kokuyor :)

#guzelligimizannemizden Blogger etkinliğim de bir küçük boyu ile hediye edilmişti.
Tüm blogger arkadaşlarımda çok beğendiler

Seride farklı ürünlerde mevcut
Bir çok kozmetik mağazasında bulabilirsiniz

Teşekkürler Bebak :)




2 yorum:

  1. kış aylarında kullanıyordum ara verdim yine devam edeceğim kullanmaya beğendiğim bir ürün..

    YanıtlaSil
  2. mis gibi gül kokuyorsa denerim o zaman bayılırım gül kokusuna :)

    YanıtlaSil