25 Ağustos 2015 Salı

REDİST ÜRÜNLERİ - NATULİKA.COM

Merhaba

#guzelligimizannemizden  Blogger etkinliğimin sponsorlarından Natulika.com un bizler için hazırladığı Redist ürünlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Profesyonel saç bakım ürünlerinin ve kuaför malzemelerinin yanı sıra makyaj ve ve cilt bakım ürünlerini de Natulika da bulabilirsiniz.
İndirimli markaları ve kampanyaları ile de alışveriş keyfini cazip fiyata sunan site de saç bakımında öncü markalardan olan Marrakesh ürünlerini de indirimli fiyatları ile bulabilirsiniz.
Natulika ya etkinliğimize vermiş oldukları destekten ve güzel hediyelerinden dolayı teşekkürlerimi sunarım.

Gelelim son zamanlarda sosyal medya ve kuaförlerde sıklıkla gördüğüm Redist ürünlerine,




Her biri özenli bir şekilde paketlenmiş hali ile bizlere ulaştı
Vücut kremi, saç parfümü ve fön suyuyla birlikte denememiz için Marrakesh in saç bakım yağları da tüm bloggerlara hediye edildi
Ürünleri birkaç aydır kullanıyorum ve yorumlarımı da belirtmek isterim.

REDİST FEELİNG BODY CREAM

Vücut kreminin yapısı oldukça ince, kolay uygulanıyor ve yağlı yapışkan bir his bırakmıyor
Nemlendirmesi yeterli 
Emilimi hızlı
Hem kuru cilde hemde banyo sonrası kullanıma uygun
Kokusu güzel
Kollarıma, bacaklarıma ve ayaklarıma kullanıyorum
Verdiği nem ve yumuşaklıktan memnunum
170 ml ambalajı ile uzun süre kullanıma uygun
Özellikle uygun fiyatlı olması çok güzel


Ürünü bu linkten inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz.





























                                            REDİST KERATİN YAĞI İÇEREN FÖN SUYU

Çift fazlı bu fön suyunu çok beğendim. Yıkama sonrası ürünü çalkalayıp saçlarıma uyguluyorum. Saçlarım bununla birlikte çok kolay açılıyor ve taranıyor. Saçlarımı yağlandırmıyor. Kokusu güzel ve sprey formu ile uygulaması kolay, saç üzerinde hızlı emiliyor. Son zamanlarda çok severek kullanıp memnun kaldığım ürünler arasında :)

Özellikle 400 ml boyutu ile çok uzun süre kullanabilirsiniz üstelik fiyatı da 17 TL :) Böyle büyük bir ürün için çok uygun fiyat gerçekten :)

http://www.natulika.com/U1179,32,redist-keratin-yagi-iceren-fon-suyu-400ml-spreyler-redist.htm

Ürünü yukarıdaki linkten inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz.

REDİST SAÇ PARFÜMÜ

Kullandığım ilk saç parfümüm ve çok sevdim :)
Özellikle dışarıda sigara içilen ortamlarda kötü kokunun saçlara bulaşmasını önlemek ve güzel kokmasını sağlamak amacıyla üretilmiş bir parfüm ve bence de çok gerekli bir ürün :)
Saçlara sinen kötü kokuları önler ve saçların parlak görünmesini sağlar

Kuru saçlarıma çok yakın olmayacak şekilde sıkarak uyguluyorum
Saçlarımı yağlandırmıyor veya kurutmuyor
Sabahları saçıma uyguluyorum ve gün içinde güzel kokusunu muhafaza ediyor
Özellikle sigara içilen ortamlar için gerçekten kurtarıcı oluyor
Sigara yada başka kötü kokuyu önleyerek saçları temiz ve güzel kokmasını sağlıyor
Sigara kullanan kadınlar için ayrıca faydalı olduğunu düşünüyorum
Saç diplerine uygulanmaz 
Farklı koku çeşitleri mevcut
Ambalaj tasarımı çok hoş ve kullanımı kolay
Uygun fiyata bulabileceğiniz çok güzel bir ürün


Yukarıda ki linkten ürünü inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz
Deneme boy Marrakesh saç bakım yağlarını da çok beğendim,tam boyunu alacağım :)
Nemli saçlarıma kullanıyorum
Hem saçı yumuşatıyor hemde ısıya karşı koruyarak bakım yapıyor


Siteyi aşağıdaki linkten inceleyebilir ve alışverişinizi yapabilirsiniz :)


Tüm Redist ürünlerine http://www.natulika.com/redist?fMarka=35&Baslan=1 bu linkten ulaşabilirsiniz.

Marrakesh ürünleri için;











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder