1 Ağustos 2015 Cumartesi

COULEURS BY QNET MAKYAJ ÜRÜNLERİ

Merhaba

#guzelligimizannemizden  blogger etkinliğimin sponsor firmalarını tanıtmaya devam ediyorum
 QNET Türkiye markalarından COULEURS makyaj ürünleri firma yetkilileri tarafından etkinlik günü tüm bloggerlara hediye edildi.
Benim de marka ve ürünleri ile tanışmam etkinlik sayesinde oldu
Türk üretimi ve hayvan deneyleri yapmayan bir kozmetik firması 
Üstelik fiyatları da gayet uygun mutlaka marka ile tanışmanızı öneriyorum
Ürünleri etkinlik gününden itibaren kullanıyorum ve yorumlarımı sizlerle de paylaşmak istiyorum.
QNET Türkiye doğrudan satış yapan ve bünyesinde birçok marka ve ürünü bulunduran bir firma
COULEURS  kozmetik ürünlerini de yine kendi bünyelerinde tüm dünyada satışa sundular
Couleurs ürünleri Türkiye'de üretiliyor 
Ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor
Couleurs marka ismini Fransızca'daki renk kelimesinden alıyor



Ruj, far, allık ve pudra ile ürün başlangıcı yapan Couleurs ilerleyen zamanlarda daha geniş koleksiyon ürünleri ile de karşımızda olacak
Yeni sezonda çıkacak ürünlerini şimdiden merakla bekliyorum
Türkiye de 2010 itibari ile satışa başlanan markanın ürünlerini www.qnet.com.tr sitesinden inceleyip satın alabilirsiniz
Ürün ambalajları oldukça kaliteli
Kutu üzerinde ürünlerin üretim tarihi ve son kullanma tarihleri yer alıyor ki bu konunun ne önemli olduğunu söylememe gerek yok sanırım :)
Etkinlik günü firma yetkilileri Başak hanım ve Müge hanım bizleri yalnız bırakmadılar.
Markayı ve ürünleri tek tek anlatarak bilgi verdiler.
Buradan tekrardan kendilerine teşekkürlerimi iletmek istiyorum :)


Gelelim ürünleri incelemeye :)

12 farklı renk çeşidi bulunuyor
Sitedeki alışveriş bölümünden istediğiniz rengi seçebilirsiniz
Benim paketimden çıkan renk 13 numara tam bir şeker pembesi :)
Rujun pigmenti oldukça iyi
Yapısı yumuşak
Uygulaması kolay ve kalıcılığı orta seviyede
Ne çok mat nede çok ışıltılı hafif mata dönük bir yapısı var buda dudakta daha uzun süre kalmasını sağlıyor
Dudakları kurutmuyor
Ambalaj tasarımını çok beğendim
Aşağıda uygulanmış halini ekliyorum
Ben bu kadar renkli pembe ruj kullanamadığım için serideki diğer renklere bakacağım çünkü kalite olarak beğendim ve bana uygun renklerden birini alacağım :)
4.3 gr 
Fiyatı 27 TL

4 renk seçeneği bulunuyor
Bende ki 71 numara pink venom ışıltılı bir pembe bronz renk
Diğer renklerinde çok güzel olduğunu söylemeliyim
Işıltısı çok yapay değil yanaklarda çok hoş aydınlık bir görünüm katıyor
Renk vermesi güzel
Kalıcılığı yeterli seviyede silmediğiniz sürece kalıyor
Yapısı yumuşak tozutma yada dökülme olmuyor
Bu allığı çok beğendim mutlaka diğer renklerini de edinmek istiyorum
Ambalajı aynı şekilde çok şık 
Yukarıda rujla birlikte asıl rengini görebilirsiniz
Çok beğendim, renklerine bakmanızı öneriyorum :)
11 gr
Fiyatı 30 TL

4 renk çeşidi bulunuyor
İçinde çok hafif ışıltılar bulunuyor
Makyajı güzel sabitliyor
Yağlanmayı geciktiriyor
Göz altlarına dahi sorunsuz bir şekilde kullandım
Koyu renkli olanlarını bronzer ve kontür amaçlı da kullanabilirsiniz
Hafif ince bir yapısı var
Cilde sağlıklı hoş bir ışıltı katıyor
Bende ki 82 numarası iki ton açık rengi çok daha uygun bana ama yazın bu rengi de tam oluyor :)
Tüm cilt tipleri için uygundur
Hafif yapılı cilde güzel bir ışıltı katan makyajı sabitleyen bir pudra arıyorsanız size uygun renklerine yukarıdaki linkten bakabilirsiniz :)
11 gr
Fiyatı 28 TL


6 farklı palet bulunuyor
İster doğal günlük renkler yada daha koyu gece makyajı için renk seçenekleri mevcut
Palet içinde 4 renk far olması fiyatına göre çok iyi
Tek far fiyatına siz bir palet alabilirsiniz :)
Ambalajı sağlam
Paket içinden çıkan far fırçası kullanışlı
Farların yapısı yumuşak
Çok fazla olmasa da hafif tozutma yapıyor
Pigmentleri günlük için yeterli far bazı ile kullanırsanız çok daha iyi performans veriyor
Doğal günlük makyajlara bu palet oldukça kullanışlı
Bende ki 51 numara smokey look paleti
Farların kalıcılığı günlük için ideal
Günlük makyajlarda ve çantada taşıması kolay renkleri uygun ve uygun fiyatlı far paleti isteyenlere ve yeni başlayanlara bakmanızı öneriyorum
Kahve tonlarında ki paleti mutlaka denemek istiyorum
2.30 gr
Fiyatı 34 TL
Farların renkleri bu şekilde aşağıda bu paletle yaptığım göz makyajını ekliyorum
Gördüğünüz gibi bu pembe ruj hiç benlik değil ama eminim pembe ruj sevenler bayılacaktır:)


Ürünler bu şekildeydi

Öncelikle canı gönülden Türk markalarının desteklenmesi taraftarıyım :)
Türk kozmetik markaları arasında Couleurs zamanla daha çok ürün ve daha ulaşılabilir satın alma imkanı ile yerini sağlamlaştıracaktır inanıyorum :)

Hayvan deneyleri yapmayan Türkiye de üretilen ve uygun fiyatlı kaliteli bu ürünlere şans vermenizi isterim :)
Etkinlik kapsamında ürün deneyen tüm blogger arkadaşlarımda ürünleri bir hayli beğendi onlarında bloglarından ürünlerle ilgili farklı yorumlarını okuyabilirsiniz.

Benim marka ve ürünler için naçizane görüşüm daha kullanışlı bir satın alma sitesi ve bilindik kozmetik mağazalarında ulaşıma sunulması
Çünkü kadınlar dokunup deneyerek satın almayı daha çok sever :)
Umarım zamanla bunlarda olur ama şimdilik sadece internet sitelerinden satın alabilirsiniz



Güzellikle Kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder