28 Eylül 2015 Pazartesi

DERMA-E VERY CLEAR MOİSTURİZER

Merhaba,

Bugün sizlerle Derma-e nin sivilceli ciltler için olan nemlendiricisini paylaşmak istiyorum.
#guzelligimizannemizden Blogger etkinliğimde hediye edilen bu ürünü birkaç aydır kullanıyorum ve olumlu olumsuz yorumlarımı da yazmak istiyorum.
Derma-e markası hayvanlar üzerinde test yapmayan, ürün içeriklerinde sls, mineral yağ,lanolin,gluten,sülfat,gmo,paraben içermez. İçerik konusuna dikkat eden arkadaşlar için bunları da eklemek istedim.

Gelelim ürünle ilgili görüşlerime;


Ambalajı ergonomik kullanışlı,taşınabilir
Daha önce ki jel yapıda ki nemlendiricisi cam iken bunda plastik kutu tercih edilmiş
Kapak altından yedek bir koruyucu kılıf çıkıyor
56 gramlık boyutu ile uzun süre kullanıma uygun

Cildi dengeleyici özelliğe sahiptir
Yani hem kuru ve sivilceli hemde yağlı ve sivilceli ciltler kullanabilir
İçeriğinde çağ ağacı özü
Söğüt kabuğu ekstresi,gül ağacı, papatya ve lavanta özleri bulunur
Antibakteriyel özelliği ile ciltte sivilce oluşumunu önler
Oluşmuş sivilceleri iz bırakmadan iyileşmesini sağlar
Kızarıklığı önler
Ciltteki fazla yağlanmayı önler
Orta yoğunlukta bir yapısı mevcut
Bu kremi akşamları kullanıyorum gündüz makyaj yapacaksam benim için biraz fazla geliyor
İçinde ki çay ağacı kokusu baskın bir şekilde belirgin ama benim için sorun teşkil etmiyor
Kokusu yüz uyguladıktan sonra birkaç dakika içinde hissedilmiyor
Temiz yüzüme aşağıdan yukarı doğru masaj yaparak uyguluyorum
Cildimi çok güzel nemlendiriyor
Hatta sabah uyandığımda yüzüm hala nemli oluyor
Bunun için tam kışa uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum
Az bir miktar uygulamak yeterli oluyor
Fazla uygulandığında emilimi hızlı olmayacaktır
Genelde sivilceli dönemlerimde sıklıkla bu kremi kullandım
Benim sivilce sorunuma ve cildime iyi geldi
Olumsuz herhangi bir sorun yaşamadım
Sivilce problemim her zaman olan bir şeydir
Az yada çok mutlaka olur
Her nemlendirici cildime iyi gelmez ve bazıları sivilce yapar
Bu kremden memnun kaldım daha uzun süre kullanacağımı düşünüyorum.
Cildi matlaştırıcı bir etkisi yok.
Ancak çok iyi nem verirken yüzün yağlı ve kuru bölgelerini dengeliyor


Siz de sivilce probleminde iyi bir nemlendirici arıyorsanız bu ürüne bakabilirsiniz.

Anlaşmalı eczane ve online dermokozmetik satış sitelerinden temin edebilirsiniz.


Güzellikle Kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder