3 Eylül 2015 Perşembe

FRESH'N SOFT ÜRÜNLERİM

Merhaba

#guzelligimizannemizden Blogger Etkinliğim için Fresh'n Soft un bizlere hediye ettiği kişisel bakım ürünlerini sizlere tanıtmak istiyorum.

Fresh'n Soft ürünlerini tanımayan kullanmayan yoktur diye düşünüyorum. Kişisel bakım ürünlerinden günlük bakım ve bebek bakımına kadar bir çok ürünü mevcut. Daha önce de farklı ürünlerini kullanıp memnun kalmıştım.
Anneler Gününe özel bir bir etkinlik olduğu için bebek bakım ürünleri de hediyeler arasındaydı
Tüm ürünleri denedim ve yorumlarımı da paylaşmak istiyorum.



Makyaj temizleme mendillerini ilk kez denedim ve memnun kaldım
Cilt tiplerine göre iki ayrı ürünleri var
Her iki mendil de makyajı pratik bir şekilde rahatlıkla temizliyor
Mendillerin yapısı, dokusu ve ıslaklığı güzel
Her ikisi de yoğun göz makyajında orta dereceli başarılı
Yüz makyajınızı ister evde yıkama öncesi isterseniz dışarıda çantada acil durumlar için rahatlıkla temizleyebilirsiniz
Bu tür temizleyici mendilleri çantamda taşıyorum
Dışarıda makyajımı temizlemek yada yeniden yapmak istediğim zaman kullanıyorum
Bazen de eğer ki temizleyici sularım bitmişse makyajımın ilk kısmını bunlarla temizleyerek sonrasında derin temizliğe geçiyorum.
Kırışıklık karşıtı bir etkileri yok elbette zaten benim mendillerden beklentimi karşılıyor
Kokuları bana göre normal çok kötü yada çok güzel kokuları yok 
Kalınlıkları bu şekilde kolay yırtılıp dağılma yapmıyorlar
Her iki üründe yüzümde yanma kızarıklık gibi sorunlar yaratmadı
Bu tür mendilleri yüzünüze ve göz çevrenize uygularken sert hareketlerden kaçınılmalı bastırmadan uygulanmalıdır
Benim için güzel ürünler çantamda taşımak için tekrar alacağım :)
Fiyat olarak ta uygun bir çok yerde bulabilirsiniz
Makyaj temizleme pedini de çok başarılı buldum
Hatta sürekli kullandığım benrilerden bile daha güzel bana göre
Pedin yapısı ve dokusu yumuşak
Çift yüzeyli
Kenarları dikişli olduğu için uygulama sırasında dağılma olmuyor
Yüz ve gözlerimi tahriş etmeden temizliyor
Bunları kullanmaya başlayınca diğerlerinin sert olduğunu anladım
Çok memnun kaldım tekrar tekrar almaya devam edeceğim
Paket içinde ki ürün biraz daha fazla olsa çok daha iyi olacağını düşünüyorum :)
Denemenizi öneririm
Hem uygun fiyatlı hemde kolayla her yerde bulabilirsiniz
Bebekler için geliştirdikleri kulak çubuklarını da kendim ve kedim Hobbit için kullanıyorum :)
Ben diğer ucu sivri olan kulak temizleme çubuklarını sevmiyorum
Bu şekilde pofuduk yumuşak pamuklu çubukları kullanıyorum
Hobbit in de kulaklarını bununla temizliyorum ve alıştığı için sorun yaratmıyor :)
Size yine de bebeğiniz ve çocuğunuz için kullanabilirsiniz
Nede olsa amacı bu değil mi :)
Gelelim çok sevdiğim ıslak mendillerine :)
Daha önce de alıp kullandığım için memnun kaldığım ürünlerden ikisi
Her ikisininde yapıları,kokuları ıslaklığı güzel
Islak mendilleri her türlü temizlik için kullanıyorum
Cildimde yanma kızarıklık yapmıyorlar
Özellikle yeni doğan bebekler için ürettikleri doğal pamuk ve saflaştırılmış su bazlı olanını biraz daha fazla beğendim :)
Ben gönül rahatlığı ile kullanıyorum sizde bebekleriniz için deneyebilirsiniz
Islak mendilleri sürekli kullandığım için bu ürünler de tekrar alınacaklar arasında :)
Bu güzel ürünleri için Fresh'n Soft a teşekkür ederim

Ürünleri Watsons, Gratis , Rossman ve diğer kişisel bakım mağazalarında bulabilirsiniz.


Güzellikle Kalın :)


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder