3 Ocak 2016 Pazar

#16Bloggerla2016 Ankara Blogger Etkinliği Sponsorları | Nesneslis | Gırla Fikir

Merhaba

Sevgili Neslihan ve Nazlı'nın birlikte organize ettiği harika blogger etkinliğinin detaylarını şurada ki yazımda paylaşmıştım. Şimdi ise o gün etkinliğe güzel hediyeleri ile destek olan değerli sponsorlarımızı paylaşmak istiyorum. Neslihan ve Nazlı tabiri caizse hem göze hemde mideye hitap etmişler. Sayelerinde çok güzel ürün ve markalarla tanışmış oldum. Ürünlerin detaylı yazıları kullandıktan sonra yine burada blogum da olacaktır.

 Ürünleri tek post üzerinden yazmak istediğim için kategorilere ayırmadım karışık olarak paylaşmak istedim. Markaların sitelerini de açıklamalara ekleyeceğim oralardan da ürünlere ulaşabilirsiniz. Çok fazla ürün olduğu için hemen başlamak istiyorum :)
Mrandmrspopcorn un lezzetli popcornları günümüzü tatlandırdı.Karamelli, çikolatalı ve çedar peynirli olanları çok beğendim
Ev partileri için harika bir seçenek kesinlikle klasik patlamış mısırın dışında güzel bir lezzet,sitelerinden inceleyip sipariş verebilirsiniz




İlk kez tattığım ve çok beğendiğim bir diğer lezzetli ürün ise Leb in bu harika aromalı leblebileri oldu
Ambalaj tasarımları ve şık sunumları ile de beğenimi kazandı
Çikolatalı,türk kahveli,ballı susamlı,sarımsaklı gibi daha bir çok çeşitli ürünleri mevcut
Online olarak satın alabileceğiniz gibi İstanbul Cevahir alışveriş merkezi içinde ki şubelerinden de bu harika leblebileri temin edebilirsiniz
Ben çok sevdim size de denemenizi tavsiye ederim:)



Ralila gıda yöneticisi Rafet beyde etkinlik günü konuşmacılar arasındaydı ve organik ürünleri hakkında bilgiler verdi
Denememiz içinde organik siyah üzüm suyu ve bir çok faydası olan siyah üzüm çekirdek ekstratından hediye ettiler
Siyah üzüm suyunu içtim ve tadını beğendim genelde bu türde içecekleri seviyorum ve vücuda faydalı olduğu için fırsat oldukça tüketmeye çalışıyorum bunu da beğendiğimi söyleyebilirim
Üzüm çekirdeği ekstratını ise o gün el üzerinde ki nemlendirme etkisini görmek için kullandık ve gerçekten de etkili oldu, başka hangi bölgelerde nasıl kullanıldığını öğrenip deneyeceğim


Etkinlikten sonra hemen tüketmeye başladığım ve favorim olan yiyeceklerden kurutulmuş meyveler oldu
Kuru meyve ve sebzeyi çok seviyorum
Taze Kuru sitesinin bu ürünlerini de çok beğendim
Şeker ilavesiz, tadı değişmeyen, katkı maddesi olmayan, hijyenik şartlarda kurutulmuş taze meyve ve sebzeler hem çok sağlıklı hemde çok pratik
Çoğunlukla ara öğün zamanlarında tüketiyorum
Yoğurtla karıştırarak, tek başına yada tatlı istediğim zamanlarda da muhallebi içine kullanıyorum
Bitki çaylarımın içinde de çok lezzetli oluyor
Burada olmayan ilk biten ürün çilek oldu:)
Aşağıda ki siteden bir çok kuru meyve ve sebzeyi satın alabilirsiniz


Bir diğer sevdiğim ürün ise kurutulmuş bodrum mandalinası oldu
Mis gibi taze mandalina kokuyor ve tadı hiç değişmemiş
Çayın içine bir dilim eklediğinizde enfes oluyor
Sağlıklı atıştırmalık olarak en güzel ürünlerden birisi kesinlikle tavsiye ederim


Son zamanlarda sanırım Vissmate çamaşır sularını sıkça görmüşsünüzdür
Firma bana çok önceden de ürünlerini gönderdiği için kullanıp fikir sahibi olduk
Banyo,mutfak ve çamaşır hijyeni herkesin olduğu gibi benim içinde çok önemlidir
Annem ürünleri çok amaçlı olarak kullanıyor ve gayet memnun kaldığını söylüyor hatta tekrar alacağını da :)
Hijyen konusunda yeni ürünler denemeyi seviyorsanız Vissmate ürünlerine de bir bakın derim.


Splat diş macunlarını çok seviyorum ve 8 aydır farklı çeşitlerini kullanıyorum ve çok memnunum
İçeriği ve dişlerimde ki hassasiyete iyi gelmesi benim için öncelikli sevdiğim özellikleri
Bu maximum olanı bende yoktu zevkle kullanacağım:)
Splat ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz


En sevdiğim markalardan olan Cyrene ise yeni ürünleri olan vücut bakım kitlerini bizlere hediye etti
Cilt bakım ürünlerini çok severek kullanıyorum ve bu lavantalı zeytinyağlı vücut ürünlerini de beğendim
Özellikle vücut losyonu ve balsamı harika, cildi çok iyi nemlendiriyor
Farklı kitleri de mevcut sitelerinden inceleyebilirsiniz


Natura Keratin in keratin bakımı yapan şampuan ve saç kremi
Çok işlem görmüş yıpranmış saçların bakımı için kullanılıyor
Daha önce denemediğim için ürünler hakkında fikir sahibi değilim ancak en kısa zamanda kullanıp yorumlarımı paylaşacağım


Doğuk kozmetiğinde bizlere çok şeker paketleri hediye edildi
Nascita cımbız
Cashmere zeytinyağlı el ve tırnak kremi ve makyaj süngeri
El kremini kullanıyorum ve şahane bir şey kesinlikle 


Euroflora da böyle çok şık biblo hediye etti
Herkesin paketinde farklı ürünler vardı benim gibi evcimen birisine böyle şirin bir ev çıkması harika oldu
Sitelerinde ev dekorasyonu için yüzlerce ürün var ben alacaklarımı liste yaptım bile



Yine çok sevdiğim paketlerden birisi olan Ceviz farm sitesinin göndermiş olduğu organik tarımla üretilen bu ürünler oldu
İmkan olsa tüm yiyecek ve içeceğimi kendim üretip tüketmek isterim
Bu tür çiftlik üretimi yapan sitelerden de sıklıkla alışveriş yapıyorum
Ürünleri de gönül rahatlığı ile de tüketiyorum
Sizinde bu tür ürünlere merakınız varsa bu siteye de göz atabilirsiniz


Ödüllü bir zeytinyağı Zetay
Hem yiyeceklerde hemde kişisel bakımda çok çeşitli zeytinyağı deniyorum bu ürünün de yorumlarını ve üretim kalitesini okuduktan sonra bir hayli merak ettim


Tugba kuruyemiş ürünleri de çok lezzetliydi
Lokum ve kuru yemişlerini çok beğendim
Türk kahvesi de bir hayli beğeniliyor onu da en kısa zaman da deneyeceğim


En sevdiğim çikolatalardan Lindt Lindor :)



Tatlı badem yağını da cilt ve saç bakımı işlemlerimde kullanıyorum ve sürekli aldığım bir ürün
Aksu vital sitesinde bitkisel yağları bulabilirsiniz


Miko kahve de ilk kez deneyeceğim ürünler arasında
Ben değilim ama siz kahve severseniz eğer yeni bir kahve deneyimi için Miko ya bakabilirsiniz


Galeta seven birisi olarak bu pakete bayıldım
Gün içinde atıştırmalık olarak bunları çantamda taşıyorum
Kepekli olanı ayrıca beğendim:)


Arifoğlu baharatın dolu dolu bu hediyeleri de tam kışlık:)
Sevdiğim bitki çaylarına yenileri eklendi
Baharatları yer yemekte zaten kullanıyoruz ve biberli soğanlı çeşnisini de merak ediyorum
Saç ve cilt için kullanılan argan sabunu da merak ettiğim ürünler arasında


Mella home un bu şirin yastık kılıfını çok sevdim:)
Sitede bir çok farklı model ve çeşitte ürün mevcut


Kervan gıdanın tatlı şekerlemeleri:)


Jewesto takı da herkese farklı taşlardan oluşan bu güzel kolyelerini armağan etti


Octa Care in kişisel bakım ürünleri her çantada olması gereken malzemeler


Absolution temiz içerikli cilt bakım serumu ve maskesi yaşam dükkanının hediyesi
Maskesi ve serumu daha önce denemiştim özellikle maskesi çok seviyorum:)


HC Hair Care in en sevdiğim ürünü complex saç bakım yağı
Çok başarılı bir ürün,saçlarımın hem hızlı uzamasını sağladı hemde bakım yaptı
Yıpranmış, geç uzayan, parlaklığını yitirmiş saçlar için çok faydalı 
Bu ürünle yedeklemiş oldum sürekli kullandığım ürünlerden birisi de bu bakım yağı


Argan yağı da çok amaçlı kullandığım bakım yağlardan birisi
Hem cilt hemde saç bakımı için kullanıyorum
Manikür sırasında da tırnak etlerimi yumuşatmak içinde tercih ediyorum


Bu şirin emaye kupa da Luyano hediyesi


Neslihan ın çok sevdiği ve fayda gördüğü Guam selülit giderici maske
Denemek için sabırsızlanıyorum


Çok tükettiğim gıdalardan birisi de Chia tohumu 
Son zamanlarda faydaları ile oldukça popüler bir ürün
Ben genelde salata ve yoğurt içinde tüketiyorum tabi farklı karışımlarda yapmak mümkün
Bir çok bakımdan oldukça faydalı bir besin


Namaste nin bu otantik kolyesini çok sevdim
Deri alerjim nedeniyle takı takamasam da bu tür takıları kazakların üzerinde kullanıyorum


Çok severek kullandığım Revox ürünlerime yenileri eklendi
Üstelik yeni ürünleri saç kremini ilk kez deneyeceğim
Revox şampuanı saçıma çok iyi gelmişti detaylı yazısını blogda yazmıştım


En tatlı hediyelerden birisi de print insta nın fotoğraflarımızdan yapmış olduğu magnetleri oldu
Özel günler ve farklı hediyeler için bence çok güzel alternatif ürünler


Beliz kozmetik ürünlerini her zaman severek kullanıyorum
Özellikle bu doğal kirpikleri favorim
İmpress pratik takma tırnakları ise daha önce de kullanıp paylaşmıştım


Kefir sevmeyen var mı bilmiyorum ama ben bayılıyorum:)
Bir çok markanın kefirini buldukça deniyorum
Sindirim sistemi için oldukça faydalı bir içecek
Kefirin ev ortamında yapılması çok daha iyi oluyor tabi ama fırsat yoksa dışarıda tüketmek içinde bunları tercih ediyorum
Radoha markasını marketlerde görmediğim için deneyememiştim, etkinlikte görünce çok sevindim ve hemen tadına baktım
Hem inek hemde keçi sütlü olanını çok sevdim hatta hemen bittiği için üzüldüm:(
Bulabilirsem mutlaka tekrar alacağım
Birde ilk kez gördüğüm kefir sabunu hediye etmişler
Saç ve vücut için kullanılıyor
Tabi ki de merakla kullanıp yorumlayacağım:)



Cecile in uzun süreli kalıcı likit ruju ve ojesi


Goldensun markasının bu bitkisel şampuanı da oldukça sevilen bir ürünmüş
Markayı daha önce duymamıştım
Kullandıktan sonra fikirlerimi paylaşacağım


Shopi go nun ürünlerini uzun süredir merak ediyordum lakin fiyatları nedeniyle alıp denememiştim
Bu mum bir harika:)
Yanında çokta eğlenceli bri kitap göndermişler
Kış mevsiminde hem mum hemde kitap olunca başka bir keyif oluyor



Treso tasarımın bu güzel tasarım peçetelerini bir önceki yazımda da göstermiştim


Dalan ürünlerini zaten seviyorum,bu paketi de çok beğendim
Selülit sabunu ilgimi çekti hiç görmemiştim, el kremleri ise çok başarılı


Mac in etkinliğe gelip makyaj uygulaması yapması ve make-up artist Emre Turhal la sohbet etmek bile güzelken bir de üstüne böyle güzel hediye vermeleri ayrıca güzel oldu
Ruby Woo rujumu artık kalemi ile birlikte kullanacağım:)


Gratis paketinden çıkan güzel hediyeleri
The balm paleti çok sevdim ve tabi ki koyu ruj seven olarak gosh un bu bordo rujuna bayıldım


Doğan ecza tarafından en sevdiğim ürünlerin gönderilmesi beni çok mutlu etti:)
Şuanda da Avalon organics biotin şampuanı kullanıyorum ve çok memnunum
Jason diş macununun tarçınlı olanı kullanıyorum bittiğinde bu ürünü deneyeceğim
Avalon lip balm ise kış aylarının kurtarıcısı çok seviyorum


Beray kozmetik tarafından gönderilen ilk kez deneyeceğim solenne ürünleri
Minik pembe şişede olan hızlı oje kurutucu sprey, denedim ve çok beğendim kısa sürede ojenin kurumasını sağlıyor
Tırnak bakım balsamı ise kırılan soyulan tırnakları için özel bir bakım ürünü
Kış döneminde tırnak ve tırnak etlerim çok kuruduğu için bu balsamı da hemen kullanmaya başlayacağım:)
Susuz pratik manikür setleri ise her zaman kullandığım ürünlerden birisi solenne i ilk kez deneyeceğim



Paketimden çıkan bir diğer güzel ürün ise bu sevimli saç aksesuarları oldu


Boyama tabloları ve boyama kitapları son zamanlarda sevdiğim hobilerden birisi oldu
Bu kanvas boyama tablosunu da renklendirmek ve duvarıma asmak için sabırsızlanıyorum


Boyama kitap ve tablolarından sonra boyama takvimleri de çıkmış:)
Her ayda farklı desenler mevcut istediğiniz gibi renklendirebilirsiniz
Bence en güzel yanı size özel istediğiniz renklerde bir takvim olması

Edam yayınları tarafından gönderilen bu boyama takvimini çok sevdim


Yine Edam yayınları tarafından gönderilen gizemli orman boyama kitabı da keyifli bir kış geçirmemi sağlayacak:)



Etkinlikte emeği geçen başta sevgili arkadaşlarım Neslihan ve Nazlı olmak üzere tüm sponsor olarak bizlere güzel hediyelerini gönderen firmalara teşekkür ederim.
Tüm ürünleri zevkle merakla kullanıp yorumlayacağım:)
Sizin merak ettiğiniz ürünler varsa yorum olarak yazabilirsiniz:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder