13 Temmuz 2015 Pazartesi

COSMED DD KREM - COSMED SUN ESSENTİAL SPF 50

Merhaba,
Yaz aylarında sıcaklardan bunalmadan hem güneşten korunmak hemde bakımlı görünmek mümkün Bunun için benim önerim COSMED DD KREM :)

BB ve CC kremlerden sonra DD kremlerde hayatımıza girdi
Yaz aylarında fondöten ve cilde ağırlık yapan ürünlerin kullanımı çok zor oluyor
DD kremler hem bakım yapma hemde renkli dokuları ile cilt tonunu eşitlemede şuanda en yüksek performansa sahip ürünler arasında
Özellikle yazın güneş koruma faktörleri ile de sıcak mevsimde cildimizin kurtarıcısı oldular
Çok severek kullandığım Cosmed DD Kremi sizlerle de paylaşmak istiyorum :)
Yazın yağlığa dönen cildim için tek tek nemlendirici, güneş koruyucu ve makyaj ürünü kullanmak çok fazla geliyor
Bunu için son zamanlarda sadece Cosmed dd kremi kullanıyorum
Cildimi nemlendiriyor, güneşten koruyor ve cilt tonumu eşitliyor :)
Yüzünüzde yok gibi duruyor ve cildi hiç rahatsız etmiyor yormuyor.
Dermokozmetik bir ürün olduğu için de cildime hiç zarar vermedi gönül rahatlığı ile kullanıyorum
Çok memnun kaldığım bir ürün oldu hala yaz aylarında yüzüme ne kullansam diye düşünüyorsanız kesinlikle öneririm:)
Tüm cilt tipleri için yüksek korumalı dd krem, ,içeriğindeki UVA ve UVB den koruyucu özelliğe sahip filtreler sayesinde,güneşin ve floresan gibi UV yayıcı etmenlerin zararlı etkisinden cildi etkin bir şekilde korurken, Ectoin güneş ışınlarının yaşlandırıcı etkisine karşı hücre DNA'sının korunmasına ve cilt hücrelerinin güneş yanığından etkilenmesini önlemeye yardımcı olur.

Aloe vera ve calendula yağı, güneşin etkisi ile hassaslaşan, yıpranmış cilt dokusunun yenilenmesine, allantoin ile güçlendirilmiş formül ise;
UV ışınlarının neden olduğu serbest radikal oluşumunun potansiyel zararlarından cildin korunmasına yardımcı olur, güneşin etkisi ile hassaslaşan cilt dokusunu sakinleştirir,
İçerdiği renk pigmentleri ile cilt dokusunun eşitlenmesine ve cilt kusurlarının kapatılmasına yardımcı olur.

COSMED DD KREM

Tüm cilt tipleri için uygundur
SPF 50 güneş koruyucu içerir
Suya ve tere karşı dayanıklıdır
Parfüm ve renklendirici içermez
Kadın ve erkek kullanımı içindir
Dermatolojik olarak test edilmiştir
Kullanılmadan önce çalkalanması gerekir
Tek renk seçeneği bulunur
Cosmed dd krem günlük bakım işleminizi yaparken cilde sedef parlaklığında sağlıklı bir ışıltı katar
Cildi nemlendirir
Cilt tonunu eşitler
İçeriğinde ki akıllı renk pigmentleri ile cilt tonuna uyum sağlar
Yaşlanma karşıtı bakım yapar
Ürünün rengi koyu pembe tonlarında ancak yüzüme uyguladığımda kısa süre sonra cilt rengime uyum sağlasa da hafif bronzluk etkisi katıyor ki bu da benim için güzel bir sonuç :)
Çok beyaz tenli değilseniz dd kremi rahatlıkla kullanabilirsiniz 
Hatta sağlıklı bronz bir görünüm isterseniz de tercih edebilirsiniz.
Ambalajın tüp formu ile ürünün kullanımı ve uygulaması kolay
Ben daha çok elimle uyguluyorum fırça yada sünger de kullanılabilir ancak hafif yapılı bir ürün olduğu için fırça ve özellikle sünger fazla ürün kullanmanıza neden olacaktır.
Kapatıcılığı yok denecek kadar az zaten bu yüzden cildinizde yokmuş gibi duruyor ama aynı zamanda cildiniz sağlıklı ve canlı görünüyor
Yok gibi makyaj içinde ideal bir ürün :)
Yüzümde ekstra yağlanma yada sivilceye neden olmadı
Bazı günler pudra ile destekledim
Kalıcılığı yeterli gün boyu rahatlıkla kullanabilirsiniz
Su içinde denemedim ancak tere karşı dayanıklı olduğu kesin 
 Gün içinde terlesem bile akşama kadar cildimde kalıyor
Makyaj altı bazı olarak ta kullanabilirsiniz
Güneşe çıkmadan 30 dakika önce temizlenmiş cilde eşit bir şekilde uygulamak gerekiyor

Sizce de harika bir ürün değil mi :)  Ben çok severek kullanıyorum.
Tek ürünle cildim hem bakımlı kalıyor hemde güneşten korunuyor
Cildime kattığı sağlıklı ışıltıyı da çok seviyorum
Ekstra yüzüm için aydınlatıcı kullanmama gerek kalmıyor :)
Uygun fiyatlı oluşu ile de yaz için aradığınız ürün olabilir :)

#guzelligimizannemizden Blogger etkinliğimizde bizleri bu harika ürünle tanıştıran Cosmed e teşekkür ederim.


Cosmed dd kremi online dermokozmetik sitelerinden ve anlaşmalı eczanelerden satın alabilirsiniz.

Cosmed sosyal medya hesapları :)













1 yorum:

  1. Nereden de alabileceğimizi yazdığın için teşekkürler :) genelde bir şey beğenip bulamadığımda çok sinir oluyorum :D yorumlarında çok aydınlatıcı :)

    YanıtlaSil