14 Kasım 2015 Cumartesi

GAİA CADDE GÜZELLİK MERKEZİ İLE TANIŞIN

Merhaba

Geçtiğimiz günlerde sevgili Özlem MEKİK ve Fatma SAMSA YILMAZ daveti ile Gaia Güzellik Merkezi'ni ziyaret ettik. Keyifli geçen bu günümüzü sizlerle de paylaşmak istiyorum.






Öncelikle Gaia hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum;

  Sayın Esra KIZILTAŞ'ın kurucusu olduğu Gaia  Şubat ayından itibaren alanında uzman kadrosu, son teknoloji ekipman ve ürünleri ile hizmete başlamıştır.
Gaia'nın özelliği güzellik kavramını bedenen ve ruhen kişiye hissettirmeleri

Gaia Hizmetleri arasında;

Cilt bakımları
Cilt gençleştirme
Vücut bakımları
Zayıflama
Gaia butterfly effect
Medikal uygulamalar
Epilasyon uygulamaları
Reformer pilates
Beslenme danışmanlığı
Masaj ritüelleri
Kalıcı makyaj gibi bir çok hizmeti Gaia'da bulmanız mümkün


İşlemlerle ilgili tüm bilgileri uzman kişilerden almanız ve sizi doğru yönlendirmeleri işlemin faydalı olması yönünden çok önemli
Gaia'da işleme gittiğiniz zaman öncelikle uygun görüşme ve ihtiyaç analizinden sonra size en yararlı işlemi uzmanlarla karar veriyorsunuz
Gaia da tüm işlem odalarını tek tek gezdik ve yapılan müdahaleler konusunda Esra hanım bizleri bilgilendirdi
Kendim de sağlık sektöründe çalışan birisi olarak bu tür kurumlarda hijyen ve düzene çok önem veririm
Özellikle yapılan işlemler, kullanılan alet ve cihazlar, işlemi yapan personel gerektiği gibi hijyenik ve tertipli olmalıdır
Gaia da o gün iki işlem yaptırdım ve çok memnun kaldım, işlem detaylarını aşağıda anlatacağım
Temizlik ve düzen demişken Gaia da tüm odalar tertemizdi ve çalışan personel de bir o kadar özenli
Etkinlik günü kapıdan girer girmez çok güzel karşılandık
Bir çok blogger arkadaşım da oradaydı hep birlikte keyifli bir gün geçirdik
Özenli ikramları ve etkinlik sonunda ki hediyeleri çok ince düşünülmüştü
Sevgili Özlem MEKİK ve Esra KIZILTAŞ Gaia hakkında ve hizmet içerikleri hakkında bizleri bilgilendirdiler
Günün videosunu ve bu konuşmaları da Youtube kanalımdan izleyebilirsiniz
Videoyu düzenleyip yüklediğim zaman buraya da ekleyeceğim
Cilt ve vücut bakımının yanı sıra beslenme,pilates ve masaj bakımlarından sonra Gaia kadınların en güzel ve sağlıklı görünmelerine yardımcı olmak için Jane İredale makyaj ürünlerini de bünyelerinde bulunduruyor
Sonuçta beden ve cilt bakımlarımızı yaptırıp yüzümüze de biraz renk gelmesini isteriz
Jane İredale benim mineral makyaj grubunda en sevdiğim ve güvendiğim markalardan birisi
Ürün içeriklerinin temiz olması,cilde zarar vermemesi ve dermatologların bile güvenle önerdiği bir ürünle makyaj yapmak gibisi yok
Makyaj uygulamalarınızı yaptırabileceğiniz gibi ürünleri satın da alabilirsiniz
Etkinlik günü isteyen bloggerlara makyaj uygulaması yapıldı
Küçük bir bakımın ardından bende ten makyajımı yaptırdım
Makyaj uygulamasını Jane İredale ın make-up artisti yaptı
Bana uygulanan bb kremi çok beğendim mutlaka onu satın almak istiyorum

Duygu ( makyajdunyam ) ile bana küçük bir cilt bakımı yapıldı
Uygulama sonrası yüzüm çok rahatlamış ve canlanmıştı
Genel cilt bakımı için tekrar Gaia da olacağım detaylı bilgileri o zaman da sizinle paylaşırım
Uygulamayı yapan arkadaşlar işlerinde uzman ve nazikti
Ürünler ve işlem hakkında bilgiler vermeleri çok hoştu
Ardından el masajı yaptırdım ki ellerim iş nedeniyle belki de en çok yorulan uzuvlarım diyebilirim 
Çok rahatladım ve ara bu masajı yaptırmaya kadar verdim
İnsan çok iyi hissediyor kendini
Benim için güzel ve eğitici bir gün oldu ve tabi bunların yanında güzelleşmemiz de cabası
Gaia güzellik merkezini ben çok beğendim
Bundan sonra birkaç işlem içinde tekrar gitmeyi düşünüyorum
Varsa böyle bir kurum arayışınız size de bakmanızı öneririm
Ulaşımı çok kolay bağdat caddesi caddebostan yol üzerinde 
Yapılacak işlemlerle ilgili de gidip bilgi alabilirsiniz
Bu güzel gün için Gaia güzellik ekibine 
Sayın Esra Kızıltaş, Özlem Mekik ve Fatmacığıma teşekkürlerimi iletiyorum.
Fotoğraflardan sonra yazının sonunda Gaia iletişim bilgilerini bulabilirsiniz































http://gaiaguzellik.com/ bu adresten Gaia hakkında detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. İletişim bilgileri için de bu linke tıklamanız yeterli http://gaiaguzellik.com/iletisim/

Video eklendiği zaman sosyal medya hesaplarımdan duyurusunu yapacağım.

Özlem MEKİK http://www.ozlemmekik.com/

Fatma SAMSA YILMAZ http://www.tarcinevents.com/

Yeni konularda görüşmek üzere :)
Sevgiler

3 yorum:

  1. Guzel bi yere benziyor denemek lazim tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. bütün uygulamaları çok beğendim en kısa zamanda masaj ve cilt bakımını deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  3. iyi ki bizlerleydin teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil