24 Kasım 2015 Salı

TARÇINEVENTS 5.YIL BLOGGER ETKİNLİĞİ SPONSOR FİRMALARI


Merhaba

Bir önce ki yazımda Tarçın Events'in 5.yılına özel etkinliğini yazmıştım.Bugün ise sponsor olan firmaları ve güzel hediyelerini paylaşmak istiyorum.Ürünlerin detaylı yazılarını kullandıktan sonra tekrar paylaşacağım. Tüm sponsor firmalara ve o gün bizimle olan firma yetkililerine tekrar teşekkür ederim.



İlk olarak Bioderma ile başlamak istiyorum
En çok sevdiğim ve sürekli kullandığım temizleme sularından Sensibio H2O nun yeni pompalı ambalajında gelmesine çok sevindim 
Bebek şampuanı ve yine bebek ve çocuklar için olan ABC Derm Hydratant nemlendirici
Atoderm onarıcı dudak kremi ve el kremi
Küçük paket içerisinde de makyaj temizleme pedleri var dışarıda taşımak için çok kullanışlı olmuş
Bioderma ya bu güzel paket için teşekkür ederim


Kapalı saçlar için özel olarak üretilmiş olan Lesoleil şampuanı ise farklı bir etkinlikte daha hediye edilmişti ancak henüz kullanmaya sıra gelmediği için yorum yapamıyorum
Benim saçlarım yağlı ancak kutudan çıkan ürün kuru ve boyalı saçlar için olanı yine de düzenli kullandığım zaman detaylı yorumlarımı da paylaşacağım


HC Hair Care markasının yeni ürünlerinden kolay tarama spreyi
Benim kullandığım ürünlerden birisi ve oldukça da beğeniyorum
Detaylı yazısını en kısa zamanda paylaşacağım


Cosmed markasının canlandırıcı saç bakım kremi ve vanilyalı nem maskesi
Daha önce Cosmed in cilt ürünlerini denememiştim
Saç ürünlerini sıklıkla bitirdiğim için saç kremini hemen kullanmaya başlayacağım
Kış mevsiminde kuruyan ve nemsizleşen cildim için de nem maskelerini kullanıyorum 
Cosmed in bu nem maskesini de en kısa zamanda kullanmaya başlayacağım
Teşekkürler Cosmed



Sevdiğim markalardan birisi olan Bebak da zeytinyağlı el ve vücut sütü, makyaj temizleme pedi, nemlendirici acı badem kremini hediye etti
Bebak'a teşekkür ediyorum


Bu güzel kandili de instagram da Dizayn-ist hesabı özel olarak hazırlamış kendisine teşekkür ediyorum.


Amway in yeni Hydra-V serisini yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve çok memnunum hem yaz hemde kış mevsimine uygun ürünleri seride mevcut
Bu ürünlerin detaylı yazısının yakında burada paylaşmış olacağım
Amway e bu güzel hediyeleri için teşekkür ederim


Beliz Kozmetik ten daha öncede çok güzel bir paket almıştım ve ürünlerini severek kullanmıştım
Bu kez paketimden çıkanlar Kiss impress takma tırnaklar
White Glo diş macunu 
Biopoint yoğun nemlendirici şampuan ve maskesi
Beliz kozmetiğe de teşekkür ederim


Etkinlik günü en çok merak ettiğim ürünlerden birisi de Danone nin yeni Activia içeceği oldu:)
Çok yakında Migros da satışa sunulacak olan ürünleri ilk kez biz deneyeceğiz
Sağlıklı atıştırmalıklar ve içeceklere karşı çok ilgiliyimdir
Bu ürünleri de hemen içip tadına bakmak istiyorum:)
Bu ürünler sindirimi kolaylaştırıyor ve metabolizmanın hızlı çalışmasına yardımcı oluyor
Üstelik marka çok güzel bir proje üretmiş ve içeceğiniz bittiği zaman yanında gelen kumu kutuya boşaltarak dumbell olarak kullanabilirsiniz:)
Ambalajın tasarımı dumbell a uygun olarak yapılmış
Danone den Ezgi hanım da yeni projeleri hakkında bilgi verdi
Danone ye teşekkür ediyorum.


Topicream inde misel temizleme suyu ve nemlendirici hediyesi oldu
Daha önce temizleme suyunu yazmıştım şuradan okuyabilirsiniz
Nemlendiricisini de kullandıktan sonra yazacağım
Teşekkürler Topicream


Online içecek sitesi de farklı içecekleri ilke etkinliğe katıldı
Sosyal medya da sıkça adını duyduğum online içecek de çok fazla çeşitte içecek ürünlerini bulabilirsiniz
Sitenin sevdiğim bir diğer özelliği ise sizin alışverişinizin %10 sokak ve barınaklarda ki hayvanlar için beslenme ve sağlık giderleri için kullanılıyor
Gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz bu şekilde de sokakta ki canlara da destek olmuş olursunuz
Online İçecek'e desteklerinden ve bu anlamlı projelerinden dolayı teşekkür ederim.


Shoecity tarafından da indirim çeki ve ücretsiz özel ayakkabı hediye edildi
Shoecity ayak analizi ve kişiye özel tabanlıklarla birlikte ayakkabı üretiyor
En kısa zamanda bağdat caddesinde ki mağazalarına gidip ürünlerini incelemek istiyorum
Shoecity ve Başak hanıma teşekkür ediyorum


Kliksa hediye ettiği Chiccy accessories kolyesi



İxora parfüm hediyeleri deo roll on ve duş jeli



Mustela bebek şampuanı


Molfix bebek bezi ve ıslak havlusu 


3M tarafından da temizlik araç ve gereçleri hediye edildi


Çok amaçlı alüminyum folyo için


Yine son zamanlarda sıkça gördüğüm Mami Power emziren anne içeceği
Katı maddesi içermeyen süt artışına yardımcı olan bu içeceği de diğer bebek ürünleriyle birlikte bebeği olan bir anneye armağan edeceğim
Mami power içeceğini eczanelerde bulabilirsiniz



Sponsorlar ve hediyeleri bu şekildeydi
Tekrar tüm markalara o gün bizimle olan firma yetkililerine ve tabi ki Tarçın events kurucusu Fatma hanıma bu güzel organizasyon için teşekkür ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder