28 Kasım 2015 Cumartesi

KLORANE MANOLYA ÖZLÜ YOĞUN IŞILTI SAĞLAYAN BAKIM MASKESİ

Merhaba

Klorane in manolya özlü yoğun ışıltı veren saç bakım maskesi kuru ve parlaklığını yitirmiş saçlara yoğun nem ve ışıltı vermeyi vaad ediyor. Maskeyi kullanıp bitirdim ve yorumlarımı da sizinle paylaşmak istiyorum.

Maskenin yapısı oldukça akışkan ıslak saça uygularken dökmemeye dikkat etmenizi öneririm
Kokusu çok hoş bariz bir manolya çiçeği kokuyor
Maskeyi haftalık 1 yada 2 kez nemli saç üzerinde 20 dakika bekleterek kullanılması öneriliyor
Saç diplerine maskeyi kullanmayın bu saçların daha kısa sürede yağlanmasına yol açacaktır
Benim kullandığım yöntem ise günlük olarak saç kremi yerine bu maskesi kullandım
Saçımı yıkadıktan sonra boy ve uçlarına maskeyi uygulayarak 5 dakika bekletip duruladım
Saçımı çok güzel yumuşatmasının yanında verdiği ışıltı ve parlaklığı sevdim
Gerçekten işe yarar güzel bir ürün


Açıklamasında da yazdığı gibi saçları nemlendirerek parlaklığını koruyor
Bu serinin birde şampuanı ve saç kremi var
Eğer saçınız kuru ve mat ise bu seriye bakabilirsiniz
Benim saç uçlarım diplere göre kuru olduğu için sorunsuz kullandım
Gün içinde saçlarım daha sağlıklı ve parlak görünüyor


Eğer saçlarımız yağlı ise bu maskeyi haftada 1 yada 2 kez kullanmanızı öneririm
Yoğun nem verdiği için kısa sürede saçlar yağlanacaktır
Ben kısa süre beklettiğim için zaten bir günde yağlanan saçlarımda ekstra farklı bir yağlanma olmadı
Saçlarımda olumsuz herhangi bir soruna neden olmadı
Tararken de saçlarım nemlendiği için kolay bir şekilde açıldı
150 ml gramajı ile de uzun süreli kullanabilirsiniz

Kısacası bu maskeden çok memnun kaldım
Kuru ve parlaklığını yitirmiş saçlara öneririm


Klorane ürünlerini anlaşmalı eczane ve bir çok online satış sitesinde bulabilirsiniz

Siteler arası fiyat farkı olabiliyor şuanda Turuncukasa da güzel bir indirim var aşağıda ki linkten inceleyebilirsiniz




1 yorum:

  1. ben eczaneden alırken banyodan önce sürün demişti kız, güzel krem

    YanıtlaSil