6 Kasım 2015 Cuma

İNNOVA MASK BEAUTENOVA MASKE

Merhaba,

İnnova  markasının karma ve yağlı ciltler için geliştirdiği derin temizleyici kil maskesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Kil maskelerini genel olarak seviyorum ve bu üründen de memnun kaldığımı belirtmek isterim.
Gelelim ürün detaylarına;
İnnova markasının el kremi dışında daha önce hiç bir ürününü deneme fırsatım olmamıştı
#guzelligimizannemizden blogger etkinliğim de bir çok üründen oluşan güzel bir ürün paketi hediye ettiler
İnnova göz çevresi kremini şurada ki yazımda yorumlamıştım
Şimdi de maskesini tanıtmak istiyorum


Ürün kutu içerisinde 10 adet tekli paketlerde kullanıma sunulmuş
Ben bu fikri sevdim çünkü dışarıda taşımak içinde de tek kullanımlık ambalajlar iyi oluyor
Kokusu klasik kil kokusunda beni rahatsız etmiyor
Karma ve yağlı cildi derinlemesine temizlemeyi,siyah noktalardan arındırmayı, genişlemiş gözenekleri sıkılaştırmayı, sivilce oluşumunu engellemeyi ve cilt dokusunu güçlendirerek yorgun ciltleri canlandırmayı vaat ediyor.
Maskeyi hafta da bir kez tüm yüzüme uygulayıp 20 dakika bekliyorum sonrasında da ılık suyla yüzümden arındırıyorum
Maske sonrası cildim daha berrak ve temizlenmiş oluyor
Karmadan yağlıya dönük cildimde yanma, irritasyon gibi sorunlar yaşamadım
Siyah nokta ve gözenekler içinde düzenli kullanımda etkili olduğunu düşünüyorum
Eğer normal ve karma cilde sahipseniz maskeyi sadece yağlı ve sorunlu bölgeye uygulamanızı öneririm,
Kuru bölgelerde yanma yapabilir
Çok kuru ve hassas ciltler içinde uygun maskesine bakabilirsiniz
Benim memnun kaldığım ve yüzümdeki etkilerini beğendiğim bir maske oldu
Uygun fiyatına oranla başarılı olduğunu düşünüyorum
Mağazalarda denk gelirsem tekrar alabileceğim bir ürün
Uygun fiyatlı ve etkili kil maskeyi arayışınız var ise bu ürüne de şans verebilirsiniz

Aşağıda ki internet sitelerinden ürünle ilgili detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz ve ürün satış noktalarını öğrenebilirsiniz



Yeni ürünlerde görüşmek üzere:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder